Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00056560/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nasz park przy szkole w formie sadu – etap 2.0
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nasz park przy szkole w formie sadu – etap 2.02.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12b808e0-8d7a-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044863/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Nasz park przy szkole w formie sadu - etap 2.0 (projekt z BO na rok 2022)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056560/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/WOŚ/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56768,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest realizacji projektu z budżetu obywatelskiego pn. „Nasz park przy szkole w formie sadu - etap 2.0”.
1. INFORMACJE OGÓLNE
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji wyłącznie części projektu wykonawczego sporządzonego przez STUDIO OGRODY PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU Anna Kanclerz ul. Moniuszki 40,
05-200 Wołomin.
Realizacja niniejszego zamówienia polega wyłącznie na:
- ułożeniu ścieżki z trawy naturalnej z rolki wraz z wyrównaniem podłoża,
- ustawieniu 5 szt. ław bez oparcia,
- posadzeniu krzewów,
- wysianiu łąki kwietnej,
- pielęgnacji posadzonych roślin i ułożonej ścieżki z trawy naturalnej.
2. LOKALIZACJA
Teren zlokalizowany pomiędzy placem zabaw a Szkołą Podstawową nr 358 w Warszawa, Dzielnica Wilanów. Część działki ewid. nr 2/223 z obrębu 1-10-37
3. ZAKRES ZAMÓWIENIA
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4. OBOWIĄZKI WYKONAWCY
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) Zapoznanie się z projektem wykonawczym i STWiOR.
2) Zastosowanie do wykonania zamówienia materiałów dopuszczonych do stosowania
w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, odpowiednimi atestami lub certyfikatami oraz z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych.
3) Zabezpieczenie terenu robót na czas ich trwania.
4) Wykonanie prac zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, w tym przepisami bezpieczeństwa, higieny pracy i ppoż.
5) Wykonanie prac oraz usunięcie wszelkich wad z należytą starannością w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
6) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za właściwe wykonanie prac.
7) Ponoszenie kosztów energii elektrycznej w okresie realizacji prac oraz wszelkich innych kosztów związanych z realizacją zamówienia.
8) Zabezpieczenie sprzętu i materiałów do wykonywania prac.
9) Zgłaszanie do odbioru robót zanikających.
10) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, na którym prace były prowadzone wraz z terenem przyległym.
11) Udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace.
12) Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej z dokładnym określeniem użytych materiałów i rozwiązań technicznych.
B. Gwarancja
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia może zostać przedłużony według oceny Wykonawcy w zakresie kryterium oceny ofert „Rozszerzony okres gwarancji”.
UWAGA – Rozszerzony okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
C. Termin wykonania zamówienia – 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część usługi polegającą na przeprowadzeniu prac ogrodniczych oraz zamontowaniu elementów małej architektury o których mowa w OPZ należy wykonać do dnia 30 czerwca 2022 r. Po tym terminie wykonawca będzie wykonywał usługę polegającą na pielęgnacji posadzonych roślin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93714 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VESTI SŁAWOMIR ŻEMOJĆ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181337754
7.3.3) Ulica: ul. Babiego Lata 5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie wsparcia oraz licencji dla urządzeń Palo Alto Networks, nr postępowania: POST/K/REG/PN/2025/013/JS
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- "Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Rumia w 2025 roku - STREFA III"
- "Balneum Glacensis - Rewitalizacja "wyspy" w minipark uzdrowiskowy w Polanicy-Zdroju"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: "Rodzinna gralnia plenerowa - wiklinowy zakątek".
- Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów
- Bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.