eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZakup i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta dla potrzeb Parku Wodnego Koszalin



Ogłoszenie z dnia 2022-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta dla potrzeb Parku Wodnego Koszalin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD OBIEKTÓW SPORTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330241018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rolna 14

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-436

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 947216008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zos.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zos.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zos.koszalin.ibip.pl/public/?id=254943

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta dla potrzeb Parku Wodnego Koszalin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9747c02-ab66-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097541/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.261.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta dla potrzeb Parku Wodnego Koszalin wraz z pełną dokumentacją, przeszkoleniem pracowników, dostawą sprzętu informatycznego, wykonaniem okablowania szafek, obsługą gwarancyjną, asystą autorską i opieką powdrożeniową, obejmującej w szczególności następujące świadczenia:
a) dostawa niezbędnego sprzętu i oprogramowania, zainstalowanie elementów systemu, wymiana zamków w szafkach basenowych wraz z ich okablowaniem, skonfigurowanie i uruchomienie oprogramowania ESOK,
b) przeszkolenie pracowników ZAMAWIAJĄCEGO,
c) dostawa pełnej dokumentacji dotyczącej wdrożonego systemu ESOK w języku polskim
d) udzielenie licencji niezbędnych do poprawnego funkcjonowania systemu ESOK,
e) dostarczenie koncepcji współpracy oprogramowania ESOK z posiadanymi przez ZAMAWIAJĄCEGO systemami,
f) asysta autorska, opieka serwisowa i powdrożeniowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 04.04.2022 r. wpłynęło do ZAMAWIAJĄCEGO 101 zapytań dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postepowaniu oraz sposobu realizacji przedmiotu zamówienia. Po przeanalizowaniu złożonych zapytań ZAMAWIAJĄCY doszedł do wniosku, że przygotowana przez niego dokumentacja, a zwłaszcza opis przedmiotu zamówienia, nie zostały przez niego opisane w sposób uwzględniający wszystkie okoliczności mające wpływ na sporządzenie poprawnej oferty i zaspokojenie wszystkich potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO. W opisie przedmiotu zamówienia brak na przykład specyfikacji technicznych urządzeń, które mogą zostać wykorzystane w nowym systemie, brak specyfikacji technicznych i wymagań dotyczących urządzeń fiskalnych, brak progowych wymagań dotyczących współpracy z innymi funkcjonującymi na obiekcie systemami, brak wymagań dla aplikacji mobilnej, co uniemożliwia WYKONAWCOM poprawne skalkulowanie ceny ofertowej, a ZAMAWIAJĄCEMU uzyskanie takich rozwiązań organizacyjnych i technicznych, których oczekiwał podejmując decyzję o wszczęciu postępowania. Biorąc powyższe pod uwagę dalsze prowadzenie postępowania na tym etapie sprawy jest nieuzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.