Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00016729/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia dwukrotnego testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla 130 osób w wieku 15-20 lat.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007001280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tamka 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-349
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komendaglownaohp@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aba4e6e3-8f50-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia dwukrotnego testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla 130 osób w wieku 15-20 lat.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aba4e6e3-8f50-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00095036/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa 2-krotnego badania psychologicznego z wykorzystaniem testu psychometrycznego 1500 uczestników projektu pt. "Aktywni górą!" (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020) (Jednostki OHP)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Aktywni górą!” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MWK.BK.270.2.2023.WM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 46504,06 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34308,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzeniaujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w
działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-
kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz
wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie i zakończenie projektu
a. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-2, ul. Zawadzkiego 1a 07-410 Ostrołęka, liczba uczestników - 10
b. Nazwa jednostki: Ośrodek Szkolenia i Wychowania 7-02, Jaciążek 64a
06-210 Płoniawy-Bramura, liczba uczestników - 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 7,000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzeniaujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w
działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-
kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz
wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie i zakończenie projektu .
Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-5, ul. Niechodzka 1406-4, 00 Ciechanów,
liczba uczestników - 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 7,000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzeniaujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w
działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-
kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz
wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie i zakończenie projektu
Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-11, ul. Padlewskiego 5 lok. 120a, 09-402 Płock
Liczba uczestników: 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6,400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzeniaujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w
działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-
kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz
wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie i zakończenie projektu
Nazwa jednostki: Ośrodek Szkolenia i Wychowania 7-03 ul. J.I. Kraszewskiego 1/7 , 26-600 Radom
Liczba uczestników: 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5,920 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzeniaujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w
działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-
kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz
wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie i zakończenie projektu
a. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-7, ul. 3-go Maja 28, 08-110 Siedlce,
liczba uczestników:10
b. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-19 ul. Bankowa 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, liczba uczestników:10
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 7,000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzeniaujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w
działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-
kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz
wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie i zakończenie projektu .
a. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-6, ul. Rabsztyńska 8, 01-140 Warszawa,
liczba uczestników: 10
b. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-31 ul. Sienkiewicza 45 lok 8, 05-825 Grodzisk Mazowiecki,
liczba uczestników: 10
c. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-28 ul. Rzymowskiego 38, 02-697 Warszawa,
liczba uczestników: 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8,880 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Nauczania Jeżyków Obcych ,,Języki Świata” Katarzyna Anna Rokicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050694682
7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 4
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-002
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Nauczania Jeżyków Obcych ,,Języki Świata” Katarzyna Anna Rokicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050694682
7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 4
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-002
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTER Centrum Edukacji i Rozwoju Krystian Rubacha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341214984
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki, 46/48 m.25
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTER CENTRUM EDUKACJI I ROZWOJU KRYSTIAN RUBACHA
jakie przetargi wygrała firma
CENTER CENTRUM EDUKACJI I ROZWOJU KRYSTIAN RUBACHA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Mazur „SERWIS KADR”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290971614
7.3.3) Ulica: ul. Iłżecka 20
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Nauczania Jeżyków Obcych ,,Języki Świata” Katarzyna Anna Rokicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050694682
7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 4
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-002
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Mazur „SERWIS KADR”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290971614
7.3.3) Ulica: ul. Iłżecka 20
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-28INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc psychologiczna i terapeutyczna dla dzieci i młodzieży - mieszkańców miasta Katowice
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części)
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne w związku z realizacją projektu DLA DOBRA RODZINY w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków E F S P.
- Usługa przeprowadzenia diagnozy w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych - RMR
- Usługa przeprowadzenia diagnozy w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych - RWS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.