Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00032799/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
- 2022/BZP 00049008/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
- 2022/BZP 00053411/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa letniej sceny wraz z zapleczem socjalnym w Parku Natury w Odolanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Odolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 733-15-81
1.5.8.) Numer faksu: 733-38-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.odolanow.pl/redir,przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa letniej sceny wraz z zapleczem socjalnym w Parku Natury w Odolanowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e3c5061-7d1f-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032799/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1133609,5 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa letniej sceny wraz z zapleczem socjalnym w Parku Natury w Odolanowie. Budynek jest zlokalizowany w 63-430 Odolanów, ul. Bartosza, działka nr 1140/17, 1140/18, obręb 0001 Odolanów i stanowi własność Gminy i Miasta Odolanów. Inwestycja wspófinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL)
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) opracowanie tzw. projektu warsztatowego konstrukcji stalowej i żelbetowej,
b) budowę zadaszonej sceny, budynek niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, o wym. długość/szerokość/wysokość budynku: 23,50 m/16,43 m/7,82 m, składający się z 3 głównych części: zaplecza, pomostu widokowego, zadaszenia sceny,
c) wykonanie otwartego tarasu drewnianego nad istniejącym zbiornikiem wodnym,
d) wykonanie ścian fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej i ocieplenia,
e) wykonanie posadzek na gruncie wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej i ocieplenia,
f) wykonanie i ocieplenie ścian zewnętrznych konstrukcyjnych. Wykończenia ścian zewnętrznych - tynki strukturalne, w kolorze złamanej bieli oraz płyty drewnopodobne lub tynki imitujące strukturę i kolorystykę drewna,
g) wykonanie ścian wewnętrznych, wewnętrznych działowych. Wykończenie - tynkowane malowane farbami zmywalnymi. Tynki cem.-wap. kat. III. W pomieszczeniach sanitarnych / mokrych - płytki ceramiczne,
h) wykonanie ścian wewnętrznych działowych,
i) wykonanie stropów z płyt żelbetowych,
j) wykonanie nadproży,
k) wykonanie podciągów i nadciągów,
l) wykonanie dachu sceny o konstrukcji stalowej - kratowej, krycie blachą trapezową wraz z izolacją przeciwwodną i ociepleniem,
ł) wykonanie dachu z płyty żelbetowej nad zapleczem wraz z izolacją przeciwwodną i ociepleniem,
m) wykonanie obróbek blacharskich - systemowe stalowe powlekane,
n) wykonanie sufitów - tynkowane oraz systemowe sufity podwieszane (w toalecie), sufity tynkowane - szpachlowane i malowane, pod zadaszeniem sceny - sufit akustyczny - np. płyty HPL,
o) wykonanie toalety zachowując wymagane parametry oraz stosując wyposażenie dedykowane osobom niepełnosprawnym,
p) zakup łazika schodowego umożliwiającego komunikację pionową osobom niepełnosprawnym,
q) wykonanie we wszystkich pomieszczeniach kominków wentylacyjnych -systemowych, izolowanych termicznie i zabezpieczonych przed warunkami atmosferycznymi oraz przed owadami,
r) montaż stolarki okiennej o współczynniku U max.1,5W/m2K,
s) wykonanie ciągów pieszych z kostki betonowej szarej, kostki granitowej oraz nawierzchni szutrowej (żwirowej),
t) demontaż słupa oświetleniowego,
u) wykonanie zasilania obiektu z istniejącego budynku wigwamu,
v) montaż tablicy rozdzielczej TR sceny,
w) instalację oświetlenia podstawowego, w tym oświetlenia zewnętrznego obiektu,
x) instalację gniazd wtykowych 230V/400V,
y) instalację połączeń wyrównawczych,
z) instalację uziemiającą i odgromową,
aa) wykonanie pomiarów elektrycznych,
bb) doprowadzenie wody z pobliskiej istniejącej na terenie studni wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji wodociągowej,
cc) montaż armatury,
dd) wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do projektowanego w pobliżu obiektu szczelnego zbiornika na nieczystości stałe,
ee) zakup podręcznego sprzętu gaśniczego w postaci: gaśnicy ABC 6kg, hak gaśniczy, piktogram "gaśnica"- sztuk 1,
3. Szczegółowy zakres robót, świadczeń do spełnienia przez wykonawcę określa projekt budowlany architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnej, instalacji elektrycznej wraz z przedmiarami robót. Projekt został sporządzony przez mgr inż. arch. MONIKA ZADKA - CHAŁABAŁA - główny projektant, projektanci współpracujący - mgr inż. arch. MACIEJ BORECKI, mgr inż. arch. REMIGIUSZ JUREK, a także mgr inż. arch. Grzegorz Czwordon i mgr inż. arch. Wojciech Gąsiorek. W projekcie zastosowano rozwiązania architektoniczne i komunikacyjne umożliwiające korzystanie z budynku przez osoby ze szczególnymi potrzebami. Zaprojektowano toaletę zachowując wymagane parametry oraz stosując wyposażenie dedykowane osobom niepełnosprawnym. Wszystkie progi drzwi zewnętrznych nie mają więcej niż 2cm. W obiekcie przewidziano na wyposażeniu stałym - łazik schodowy umożliwiający komunikację pionową osobom niepełnosprawnym.
4. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i w załącznikach do SWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz "równoważny" lub "równoważne" nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
Zamawiający wskazuje, że zgodnie art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 us.t 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ.
Zamawiający wskazuje, że zgodnie art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm).
6. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1809103,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2154076,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1809103,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGBUD Usługi Ogólnobudowlane Agnieszka Miecznik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222014626
7.3.3) Ulica: M.Szembekowej
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Budowa konstrukcji stalowej - ZPH SÓJKA Krzysztof Sójka
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGBUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Agnieszka Miecznik
jakie przetargi wygrała firma
AGBUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Agnieszka Miecznik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1809103,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI ODOLANÓW
więcej: przetargi ODOLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.