eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUtrzymanie miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Lublin.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Lublin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Lublin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-558a7d64-e249-4d7d-830c-f7fa4bbce229

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002808/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.52 Utrzymanie miejsc pamięci narodowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-558a7d64-e249-4d7d-830c-f7fa4bbce229

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem należy posługiwać się numerem referencyjnym: ZP-P-I.271.13.2025.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień oraz zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@lublin.eu (nie dotyczy składania ofert) – do wiadomości wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające awarię Platformy e-Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:
1.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Lublin; dane adresowe: Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20–109 Lublin.
1.1.2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: iod@lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych.
1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy.
1.1.5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 1.1.3 tj. zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Po tym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
1.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
1.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO. 1.1.8. Posiada Pani/Pan:
1.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
1.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
1.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 1.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
1.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
1.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
1.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.13.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Lublin zgodnie z wykazem miejsc pamięci narodowej w tym:
1.1. Prace wykonywane w trybie ciągłym, bez zlecenia:
1.1.1. powierzchniowe oczyszczanie terenu:
1) zbieranie zanieczyszczeń,
2) oczyszczanie ciągów komunikacyjnych (alejek, placów, schodów),
1.1.2. konserwacja pomników:
1) mycie,
2) oczyszczanie z porostów, mchów, wątrobowców, glonów i innych drobnych roślin,
3) oczyszczanie z graffiti,
4) oczyszczanie z wosku, parafiny, opaleń,
5) hydrofobizacja,
6) zbieranie zanieczyszczeń, wieńców, wiązanek, zniczy z wywozem zebranych zanieczyszczeń,
1.1.3. zimowe oczyszczanie wybranych ciągów komunikacyjnych i pomników,
1.1.4. bieżący przegląd drzew,
1.1.5. bieżący przegląd stanu pomników,
1.1.6. uzupełnianie skupin żwirem,
1.17. uzupełnianie skupin korą,
1.1.8. odchwaszczanie skupin z wywozem biomasy,
1.1.9. pielęgnacja rabat kwiatowych z wywozem biomasy,
1.1.10. rozgrabywanie kretowisk,
1.1.11. malowanie koszy na flagi,
1.1.12. utrzymywanie elementów małej architektury (ławek) w czystości,
1.1.13. pełnienie codziennego dyżuru w godz. 6.00 do 20.00 (w tym gotowość do niezwłocznego przystąpienia do: 1) wywieszenia flag na masztach na placu Litewskim (bez montażu poprzeczki), 2) zdjęcia flag z masztów na placu Litewskim (bez demontażu poprzeczki), 3) wywieszenia flag na masztach na placu Litewskim (z montażem poprzeczki), 4) zdjęcia flag z masztów na placu Litewskim (z demontażem poprzeczki), 5) ustawienia i zabranie koszy z flagami na terenie miasta (1-6 szt. w jednej lokalizacji; cały plac Zamkowy oraz cały plac Litewski traktowane są jako pojedyncze lokalizacje), 6) wywieszenie i zdjęcie flag na słupach oświetleniowych na terenie miasta,
1.1.14. usuwanie nalepek i graffiti z masztów, zniczy i tablic informacyjnych,
1.1.15. mycie tablic informacyjnych znajdujących się przy pomnikach;
1.1.16. zmagazynowanie na własny koszt koszy, flag, drzewców przeznaczonych do dekoracji,
1.1.17. wspólny z przedstawicielem Zamawiającego odbiór wykonanych prac,
1.2. Prace (wg potrzeb) wykonywane na zlecenie:
1.2.1. prace porządkowe:
1) zimowe oczyszczanie ciągów komunikacyjnych i pomników (nie będących w utrzymaniu stałym),
2) odcięcie darni przy krawężniku z wywozem biomasy,
3) wiosenne oczyszczenie ciągów komunikacyjnych,
1.2.2. konserwacja trawników:
1) wygrabienie liści z trawników, skupin i żywopłotów z wywozem biomasy,
2) koszenie trawników na terenie płaskim i skarpach z podkaszaniem w miejscach niedostępnych z wygrabieniem i wywozem biomasy,
3) odchwaszczanie trawników z wywozem biomasy,
4) renowacja trawników,
5) nawożenie trawników nawozami mineralnymi,
6) podlewanie trawników,
1.2.3. pielęgnacja kwietników:
1) przygotowanie istniejących rabat kwiatowych do obsady,
2) sadzenie kwiatów jednorocznych,
3) sadzenie roślin wieloletnich: róż, traw, krzewów,
4) zakupienie materiału roślinnego,
5) obcinanie przekwitłych kwiatostanów i zbędnych pędów z wywozem biomasy,
6) likwidacja nasadzeń na rabacie,
7) przykrycie krzewów na zimę,
8) odkrycie krzewów na zimę,
1.2.4. pielęgnacja drzew i krzewów:
1) ścinanie drzew,
2) usunięcie złomu/ wywrotu niezależnie od obwodu pnia,
3) usuwanie lub frezowanie pni z wywozem biomasy niezależnie od obwodu pnia,
4) usuwanie odrostów korzeniowych i wyrastających na pniu drzewa,
5) karczowanie drzewek o obwodzie do 20 cm oraz krzewów,
6) sadzenie drzew liściastych,
7) demontaż lub prostowanie palików,
8) zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew o obwodzie pnia do 70 cm,
9) jw. lecz dot. drzew o obwodzie pnia wynoszącym ponad 70 cm
10) cięcie formujące żywopłotów z wywozem biomasy,
11) odmładzanie żywopłotów z wywozem biomasy,
12) odchwaszczenie żywopłotów,
13) odchwaszczanie i uporządkowanie pojedynczych krzewów,
14) zabiegi pielęgnacyjne skupin z wywozem biomasy,
15) zabiegi pielęgnacyjne krzewów z wywozem biomasy,
16) cięcie traw ozdobnych z wywozem biomasy,
17) opracowanie pełnej dokumentacji oraz ekspertyzy dotyczącej oceny stanu zdrowotnego drzew i zagrożenia ze strony drzew,
18) założenie certyfikowanego wiązania elastycznego (statyczne lub dynamiczne) stosowanego w systemach zabezpieczania koron drzew metodą alpinistyczną,
19) założenie wiązania sztywnego w miejscu pęknięcia pnia lub innym miejscu,
20) mikoryzacja systemu korzeniowego drzewa,
21) montaż i demontaż pułapki w koronie drzewa gat. kasztanowiec biały,
22) zakup pułapki feromonowej typu lejkowego: pułapka feromonowa typu lejkowego przeznaczona do odławiania samców szrotówka kasztanowcowiaczka (Cameraria ohridella). Pułapka powinna się składać z dwóch podstawowych elementów – daszka i pojemnika,
1.2.5. podlewanie krzewów, traw, nasadzeń,
1.2.6. nawożenie krzewów, róż, roślin jednorocznych, traw ozdobnych i żywopłotów,
1.2.7. oprysk krzewów, róż, roślin jednorocznych, traw ozdobnych, żywopłotów,
1.2.8. dekoracja okolicznościowa:
1) zakupienie i ustawienie chryzantem (na 1 listopada, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego),
2) oflagowanie (w sposób zapewniający szacunek barwom narodowym):
a) wywieszenie flag na masztach na placu Litewskim (bez montażu poprzeczki),
b) zdjęcie flag z masztów na placu Litewskim (bez demontażu poprzeczki),
c) wywieszenie flag na masztach na placu Litewskim (z montażem poprzeczki),
d) zdjęcie flag z masztów na placu Litewskim (z demontażem poprzeczki),
e) ustawienie i zabranie koszy z flagami na terenie miasta (1-6 szt. w jednej lokalizacji; cały plac Zamkowy oraz cały plac Litewski traktowane są jako pojedyncze lokalizacje),
f) wywieszenie i zdjęcie flag na słupach oświetleniowych na terenie miasta,
g) pranie flag o wymiarach: 1,5 m x 5m, 2 m x 1,25 m, 1,1 m x 0,7 m, 0,6 x 0,4 m,
h) dokupienie flag biało-czerwonych o wymiarach: 1,1m x 0,7m, 0,6 x 0,4 m,
i) dokupienie drzewców do flag o wymiarach 75 lub 150 cm,
1.2.9. wymiana elementów masztów flagowych oraz tablic informacyjnych:
1) zakup i wymiana linek w masztach,
2) zakup i wymiana obejm flagowych w masztach,
3) zakup i wymiana obciążnika flagowego w masztach,
4) zakup i wymiana dystansów w tablicach informacyjnych,
1.2.10. Naprawy i prace konserwacyjne:
1) odnowienie malowania inskrypcji (liter, cyfr, znaków, symboli) na pomniku:
2) odnowienie malowania powierzchni
3) remont nawierzchni wykonanej z płyt betonowych lub kamiennych/ z kostki betonowej lub kamiennej,
4) naprawa uszkodzonych murków,
5) wykonanie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowej wraz z pomalowaniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia skutecznych działań interwencyjnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:
1.1. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa minimalne poziomy zdolności dotyczące:
1.1.1. niezbędnego doświadczenia wykonawcy umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
1.1.1.1. Wykonanie lub wykonywanie 2 usług obejmujących utrzymanie terenów zieleni (w rozumieniu art. 5 pkt 21 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody) o łącznej wartości minimum 100 000,00 PLN brutto (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 100 000,00 PLN według średniego kursu NBP na dzień zawarcia umowy) w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
lub
1.1.1.2. Wykonanie lub wykonywanie 2 usług obejmujących utrzymanie miejsc pamięci narodowej (tj. pomników, obiektów grobownictwa wojennego), o łącznej wartości minimum 100 000,00 PLN brutto (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 100 000,00 PLN według średniego kursu NBP na dzień zawarcia umowy), w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
lub
1.1.1.3. Wykonanie lub wykonywanie 1 usługi obejmującej utrzymanie terenów zieleni (w rozumieniu art. 5 pkt 21 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody) i wykonanie lub wykonywanie 1 usługi obejmującej utrzymanie miejsc pamięci narodowej (tj. pomników, obiektów grobownictwa wojennego) o łącznej wartości minimum 100 000,00 PLN brutto (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 100 000,00 PLN według średniego kursu NBP na dzień zawarcia umowy) w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
1.1.2. niezbędnego wykształcenia i doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację za mówienia na odpowiednim poziomie jakości:
1.1.2.1 dysponowanie kierownikiem nadzorującym prace
1.1.2.1.1.osoba posiadająca wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności ogrodnictwo lub architektura krajobrazu lub rolnictwo lub ochrona środowiska oraz posiadająca staż zawodowy, wynoszący minimum 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w utrzymywaniu terenów zieleni (w rozumieniu art. 5 pkt 21 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody) lub miejsc pamięci narodowej
i
1.1.2.1.2. osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich prowadzonych przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez minimum 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury, zgodnie z treścią art. 37b ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
albo
1.1.2.1.3.osoba posiadająca wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności ogrodnictwo lub architektura krajobrazu lub rolnictwo lub ochrona środowiska oraz posiadająca staż zawodowy, wynoszący minimum 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w utrzymywaniu terenów zieleni (w rozumieniu art. 5 pkt 21 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody) lub miejsc pamięci narodowej oraz która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich prowadzonych przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru i która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez minimum 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury, zgodnie z treścią art. 37b ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
1.1.2.2. pilarz z uprawnieniami do wykonywania prac związanych z utrzymaniem drzew, co najmniej 1 osoba
1.1.2.3. osoba na stanowisku robotniczym w celu realizacji zamówienia, minimum 1 osoba.
1.1.3. niezbędnego potencjału technicznego wykonawcy umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
dysponowanie następującym potencjałem technicznym:
1.1.3.1. dwoma kosiarkami mechanicznymi lub spalinowymi zbierającymi,
1.1.3.2. jedną podkaszarką,
1.1.3.3. jednym podnośnikiem montażowym na samochodzie o zasięgu minimum 15 m,
1.1.3.4. jednym środkiem transportu służącym do wywozu urobku i nieczystości powstałych podczas prowadzenia prac,
1.1.3.5. jedną myjką ciśnieniową (ciśnienie powyżej 100 barów) z możliwością podgrzania wody do temperatury min. 80 st. C,
1.1.3.6. jedną piłą spalinową,
1.1.3.7. jedną piłą na wysięgniku,
1.1.3.8. jednymi nożycami do cięcia żywopłotów,
1.1.3.9. jedną rębarką do gałęzi,
1.1.3.10. jedną frezarką do pni,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 101 ust. 6 ustawy Wykonawca winien udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że usługa, spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego jeśli oferta jest zgodna z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
4. Dokumenty wymienione w pkt 1-2. osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 4 180,00 zł (słownie:cztery tysiące sto osiemdziesiąt złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione jeżeli:
2.1. w zakresie określonym w pkt 5.4) ppkt 1.1.1.1.co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dysponuje wymaganą zdolnością techniczną lub zawodową i wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2.2. w zakresie określonym w pkt 5.4) ppkt 1.1.1.2.co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dysponuje wymaganą zdolnością techniczną lub zawodową i wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2.3.w zakresie określonym w pkt 5.4) ppkt 1.1.1.3.co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dysponuje wymaganą zdolnością techniczną lub zawodową i wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3.1. oświadczenie wymagane w Sekcji V pkt 5.5 oraz podmiotowe środki dowodowe wymagane w sekcji IX pkt 1.4. (o ile zachodzi taka okoliczność) winien złożyć każdy wykonawca. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane w IX pkt 1.5 oraz w sekcji IX pkt 1.6 winny być złożone wspólnie przez wykonawców.
3.3. Dokumenty wymagane w Sekcji V pkt 5.11) pkt 1 winien złożyć każdy wykonawca

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się we wzorze umowy zamieszczonym na stronie internetowej prowadzonego postępowania:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-558a7d64-e249-4d7d-830c-f7fa4bbce229

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-04 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-04 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć:
1.1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać dane wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,
1.2. Wykaz oferowanych cen jednostkowych
1.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1.4. Podmiotowe środki dowodowe, wykazujące przesłanki określone w art. 110 ust. 2,w przypadku zajścia okoliczności określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 ustawy Pzp.
1.5. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
1.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2. Termin wykonania zamówienia – 24 miesiące:
1) od dnia 1 kwietnia 2025 r. - w przypadku zawarcia umowy przed 1 kwietnia lub w dniu 1 kwietnia 2025 r.
lub
2) od daty zawarcia umowy - w przypadku zawarcia umowy po 1 kwietnia 2025 r.
3. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 308 000,19 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.