Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00020750/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa/modernizacja: dróg wraz z sieciami wod-kan, chodnikami i oświetleniem oraz obiektów sportowych i kulturalnych na terenie Gminy Jaworzyna Śląska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 3
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzyna Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@jaworzyna.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaworzyna.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa/modernizacja: dróg wraz z sieciami wod-kan, chodnikami i oświetleniem oraz obiektów sportowych i kulturalnych na terenie Gminy Jaworzyna Śląska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d701c5c-752f-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 1, będącej częścią projektu budowa/modernizacja: dróg wraz z sieciami wod-kan, chodnikami i oświetleniem oraz obiektów sportowychi kulturalnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska, dofinansowanej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i Programu Sportowa Polska Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej Edycja 2021, jest budowa gminnego ogólnodostępnego przyszkolnego kompleksu terenowych urządzeń sportowych w Jaworzynie Śląskiej na działce ewidencyjnej nr 672/9 obręb Jaworzyna Śląska – miasto.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) zagospodarowanie obszaru dz. nr 672/9 na przyszkolny teren rekreacyjno spacerowy poprzez budowę ogólnodostępnego przyszkolnego kompleksu terenowych urządzeń sportowych w podziale na 6 stref połączonych alejkami komunikacyjnymi o nawierzchni żwirowo - piaskowej z oświetleniem oraz z powierzchniowym odprowadzeniem wód opadowych.
Strefa nr 1: skatepark nieogrodzony o nawierzchni betonowej z montażem małej architektury jak ławki, kosze na odpady, stojaki na rowery i stacja naprawy rowerów. Powierzchnia skateparku: 642,8 m2; powierzchnia granitowa elementów skateparku: 17,2 m2; powierzchnia chodnika z płyt betonowych: 74,3m2; powierzchnia skarp gruntowych 112,0 m2.
Strefa nr 2: nieogrodzona siłownia zewnętrzna z nawierzchnia trawiastą z 6 urządzeniami siłowymi;
Strefa nr 3: ogrodzony plac z urządzeniami do ćwiczeń tzw. street workoutu o nawierzchni piaskowej z ławkami i pojemnikami na odpady;
Strefa nr 4: częściowo ogrodzony plac o nawierzchni piaskowej i trawiastej z urządzeniami do ćwiczeń sprawnościowych z ławkami i pojemnikami na odpady;
Strefa nr 5: nieogrodzony plac postojowy o nawierzchni szutrowej na 15 pojazdów samochodowych;
Strefa nr 5.a: nieogrodzona zatoka postojowa o nawierzchni szutrowej na 13 pojazdów samochodowych;
Strefa nr 6: nieogrodzona leśna ścieżka sprawnościowa o nawierzchni żwirowo – piaskowej
w formie ścieżki zdrowia z 10 urządzeniami do ćwiczeń sprawnościowych na nawierzchni trawiastej w trzech wariantach trudności i długości;
Teren stref od 1 do 6 tereny przyległe podlegają wyrównaniu terenu, skarpowaniu i wykonaniu lub uzupełnieniu nawierzchni trawiastej wraz z montażem tablic z regulaminami korzystania z urządzeń. Ponadto w ramach zamówienia należy wykonać 4 punkty oświetleniowe skatepark, 4 punkty oświetleniowe wzdłuż alejek komunikacyjnych oraz 4 punkty monitoringu wizyjnego oparte na urządzeniach akumulatorowych z bezprzewodowym przesyłem danych. Wykonanie nasadzeń zieleni we wskazanych lokalizacjach wg opracowania projektowego.
2) Budowę skateparku o łącznej powierzchni 846,3 m2. Skatepark należy wykonać
w technologii monolitycznej – przeszkody w formie elementów żelbetowych, płyt lub ścian zbrojonych siatką stalową, elementów granitowych i stalowych. Szczegóły wykonania wg załączonego opracowania projektowego (projekt budowlany oraz projekt wykonawczy). Elementy betonowe skateparku muszą być trwale powiązane zbrojeniem z posadzką betonową skateparku. Wszystkie elementy stalowe muszą być wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo. Wszystkie elementy łukowe i pochylnie do wykonania w technologii torkretowania na mokro, a wykończenie betonowych powierzchni elementów ręcznie zacierane stalową pacą. Wszystkie powierzchnie elementów jezdnych muszą być zatarte na gładko. Zestawienie przeszkód na skateparku: Wallride (nr 1), Manualpad (nr 2), Bank (nr 3), Rail (nr 4), Grindbox (nr 5), Wave (nr 6), Hubba (nr 7), Volcano (nr 8), Quartercorner (nr 9) i Auarterpipe (nr 10) . W ramach zamówienia należy zamontować elementy malej architektury – ławki (8 szt.) i kosze na odpady (4 szt.).
3) Budowa siłowni zewnętrznej o powierzchni całkowitej 122,4m2. W ramach zakresu należy oczyścić i zniwelować teren. Nawierzchnię terenu, na którym będą montowane urządzenia siłowni zewnętrznej, należy wykonać jako trawiastą poprzez rozmieszczenie humusu, zagęszczenie mechaniczne terenu oraz obsianie trawą. Urządzenia do fundamentowania i montażu:
narciarz 1 szt.
twister i wahadło 1 szt.
steper, biegacz i odwodziciel 1 szt.
wyciskanie i wyciąg 1 szt.
biegacz 1 szt.
wioślarz 1 szt.
W ramach zamówienia należy zamontować elementy malej architektury – ławki (2 szt.) i kosze na odpady (1 szt.).
4) Budowa street workoutu o powierzchni 207,0 m2. W ramach zamówienia należy wykonać korytowanie, krawężnikowanie i wykonanie nawierzchni piaskowej, fundamentowanie i montaż urządzenia street workout XXL. Zestaw treningowy powinien składać się
z elementów minimum: 12 drążków o długości od 1,2 do 2 m; 2 poręczy o długości około 1,8 – 2 m; 2 drabinek poziomych długich; 2 drabinek pionowych; 2 slupów rurowych, 2 ławek skośnych z drabinką, 3 poręczy wysokich; 3 poręczy średnich; 2 poręczy niskich; 1 drążka typu żmijka; 1 liny do wspinania i 1 kompletu kółek gimnastycznych. Maksymalna strefa bezpieczeństwa dla urządzenia 1520 x 1360 cm. Teren należy ogrodzić ogrodzeniem modułowym o wysokości 150 cm, wraz z montażem 3 furtek wejściowych.
5) Montaż urządzeń sprawnościowych w zakresie:
urządzenie typu mini park linowy (8 modułów) 1 szt.
zestaw sprawnościowy składający się z przejść, elementów wspinaczkowych
i zjeżdżalni (1 kompl.)
trampolina o wymiarach 180 x 180 cm (2 szt.)
Zakres obejmuje korytowanie, krawężnikowanie i wykonanie nawierzchni piaskowej, ( częściowo nawierzchnię należy wykonać jako trawiastą poprzez rozmieszczenie humusu, zagęszczenie mechaniczne terenu oraz obsianie trawą), fundamentowanie i montaż urządzeń, częściowe wykonanie ogrodzeń modułowych o wysokości 1,50 m wraz z montażem
5 furtek wejściowych. W ramach zamówienia należy zamontować elementy malej architektury – ławki (4 szt.) i kosze na odpady (2 szt.).
6) Budowa strefy postojowej o powierzchni 285,6m2 dla 15 pojazdów oraz budowa zatoki postojowej o powierzchni 174m2 dla 13 pojazdów. Nawierzchnia szutrowa – korytowanie do głębokości 45 cm oraz wykonanie warstw nawierzchni:
nawierzchnia z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 (10 cm)
podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego łamanego 0/63 (20 cm)
warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe – mieszanka związana cementem (15 cm)
7) Budowa ścieżki sprawnościowej o 3 stopniach trudności z 10 terenowymi urządzeniami sprawnościowymi. Powierzchnia ścieżki 2 867,6 m2; powierzchnia ścieżki sprawnościowej o nawierzchni piaskowo - żwirowej 230,1m2; długość ścieżki ok. 230 mb. Należy teren całego zagajnika oczyścić, usunąć samosiejki oraz gruz i kamienie, ukształtować skarpy oraz obsiać trawą. Nawierzchnię piaskowo - żwirowa ścieżki należy wykonać poprzez korytowanie o głębokości 35 cm i wykonać następujące warstwy:
żwir z piaskiem (15 cm)
warstwa podkładowa z kamienia podkładowego (15 cm)
warstwa piaskowo żwirowa ( 5 cm)
geowłóknina na gruncie rodzimym.
Ścieżki obustronnie krawężnikowane, z wyjątkiem stref bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń sportowych oraz skarp wymagających wykonania stopni terenowych zabezpieczonych krawędziakami drewnianymi.
Wzdłuż ścieżki należy zamontować urządzeni sprawnościowe typu:
drabinka pozioma o długości ok. 200cm i wysokości nie większej niż 190 cm;
slalom w postaci 8 drewnianych słupków o wysokości 30cm.;
równoważnia łamana złożona z 3 drewnianych równoważni usytuowanych prostopadle względem siebie. Maksymalna wysokość nad gruntem 50 cm.
równoważnia skośna złożona z drewnianej równoważni o różnej wysokości nad gruntem. Maksymalna wysokość nad gruntem 60 cm.
drabinka krzyżakowa w postaci sześcioszczeblowej drewnianej drabiny dwustronnej. Maksymalna wysokość drabiny nad gruntem 190 cm.
zestaw do przeskoków różnej wysokości nad gruntem. Maksymalna wysokość na gruntem 80 cm.
drążki gimnastyczne do ćwiczeń w zwisie w postaci drewnianej konstrukcji
i pochwytów stalowych umieszczonych na 3 różnych wysokościach. Maksymalna wysokość nad gruntem 180cm.
walec w postaci walca ruchomego z pochwytami. Maksymalna wysokość walca nad gruntem 60cm.
belka do przeskoków na sprężynach – maksymalna wysokość belki nad gruntem 50cm.
ścianka z drabinką jednostronna drabinka z 7 szczeblami i jednostronna ścianka wspinaczkowa. Maksymalna wysokość ścianki i drabinki nad gruntem 200 cm.
W rozgałęzieniach leśnej ścieżki sprawnościowej należy zamontować 4 drewniane totemy
w postaci słupów o wysokości 200cm nad gruntem z oznaczeniami A, B, C, D.
8) Wykonanie alejek komunikacyjnych obsługujących cały teren sportowo - sprawnościowy o nawierzchni żwirowo piaskowej z obrzeżami betonowymi. Powierzchnia ścieżek do uporządkowania, wyrównania terenu i urządzenia zielenią: 2 019 m2. Powierzchnia ścieżki sprawnościowej piaskowo - żwirowej: 261,5 m2. Powierzchnia koryt betonowych odwadniających ścieżki: 23,3 m2. Teren należy odchwaścić oraz wyciąć samosiejki wraz z usunięciem ewentualnych kamieni i gruzu.
9) Montaż samoobsługowej stacji naprawy rowerów, która powinna mieć obudowę stalową, zabezpieczoną antykorozyjnie. Podstawowe wyposażenie stacji do naprawy rowerów: wkrętak krzyżowy, wkrętak płaski, klucz nastawny, zestaw imbusów w rękojeści 2-8 mm, łyżki do opon, pompka z adapterem na wszystkie zawory, zestaw montażowy (4xkotwy M10, 80mm) i śruby zabezpieczające z grotami.
10) Budowa oświetlenia terenu poprzez budowę linii kablowej oświetlenia eN, budowę 8 słupów oświetleniowych: a) o wysokości min. 4m nad powierzchnią terenu (szt. 4) oraz min. 10 m nad powierzchnią terenu (szt. 4). Na słupach o wysokości 4 m zastosować oprawy ledowe parkowe o minimalnych parametrach: LED 38W 3800 lm, 3500 K. Na slupach o wysokości 10 m zastosować naświetlacze ledowe montowane po dwie sztuki na słupie o minimalnych parametrach: LED 300W 32000 lm, 4000 K, Ra większe niż 70 IP65S. Na dwóch słupach oświetleniowych skateparku zamontować dwie kamery obrotowe, akumulatorowe,
z bezprzewodowym przesyłem danych wraz z montażem dodatkowych anten nadawczo odbiorczych wraz z okablowaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1495512,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 2, będącej częścią projektu budowa/modernizacja: dróg wraz z sieciami wod-kan, chodnikami i oświetleniem oraz obiektów sportowych i kulturalnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska, dofinansowanej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych jest budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Jaworzyna Śląska w 9 lokalizacjach:1) Jaworzyna Śląska ul. Piaskowa dz. nr 537/1; 537/2; ul. Słoneczna dz. nr 783/2, 542/1, 542/2, 542/3; ul. Spacerowa dz. nr 539, 533/1, 534/2;
2) Milikowice ul. Spacerowa dz. nr 238, ul. Lazurowa dz. nr 102, ul. Błękitna dz. nr 118;
3) Tomkowa dz. nr 167 oraz 171;
4) Bagieniec dz. nr 165, 164/1;
5) Piotrowice Świdnickie dz. nr 1216;
6) Pastuchów ul. Fabryczna dz. nr 334, 331/2, 331/1, 330/6;
7) Pasieczna dz. nr 276;
8) Witków dz. nr 333/1 (droga do cmentarza);
9) Nowice dz. nr 278
oraz pojedyncze punkty oświetleniowe typu hybrydowego na terenie gminy.
Zakres niniejszej części planuje się zlecić Wykonawcy w systemie „ zaprojektuj i wybuduj”, poprzez wykonanie dokumentacji projektowej odrębnie dla każdej lokalizacji wraz
z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie wcześniej wykonanej dokumentacji przy zachowaniu wszelkich wymogów prawa budowlanego i warunków technicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) wykonanie mapy do celów projektowych,
2) opracowanie koncepcji zasilania, obliczeń i wizualizacji natężenia oświetlenia, sposobu wykonania wraz z zestawieniem szczegółowym proponowanych materiałów i urządzeń oświetlenia ulicznego będącego przedmiotem zamówienia, koncepcja i zestawienie materiałowe musi być zatwierdzona przez Zamawiającego.
3) wykonanie projektu budowlanego, z podziałem na części, tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany i projekt techniczny, w rozumieniu przepisów aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane, w ilości po 3 egzemplarze każdej części, w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej (format pdf) wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami, projekt budowlany wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020r. poz. 1609) wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi umożliwiającymi otrzymanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 616200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 3, będącej częścią projektu budowa/modernizacja: dróg wraz z sieciami wod-kan, chodnikami i oświetleniem oraz obiektów sportowychi kulturalnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska, dofinansowanej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych jest przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska w 3 lokalizacjach:
1) Droga gminna w Bagieńcu dz. nr 165 w zakresie opracowania pełnej dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie robót budowanych na podstawie zaakceptowanej
i zatwierdzonej dokumentacji projektowej. Przebudowa drogi na długości ok. 280 mb
o nawierzchni gruntowej (stan istniejący) docelowo o nawierzchni z betonu asfaltowego. Nawierzchnia docelowo ograniczona z jednej strony korytkiem betonowym na ławie betonowej w celu odprowadzenia wód opadowych. Wykonanie konstrukcji nawierzchni do przenoszenia obciążeń ruchu dla KR1. W ramach zamówienia należy przebudować zjazdy, przebudować pobocza oraz wykonać odwodnienie drogi.
2) Droga gminna w Milikowicach dz. nr 118 (ul. Błękitna) w zakresie opracowania pełnej dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami
i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie robót budowanych na podstawie zaakceptowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej. Przebudowa drogi na długości ok. 380 mb o nawierzchni gruntowej (stan istniejący) docelowo o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. W ramach zamówienia należy przebudować zjazdy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz wykonać odwodnienie drogi.
3) Droga gminna w Milikowicach dz. nr 102 (ul. Lazurowa) w zakresie opracowania pełnej dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami
i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie robót budowanych na podstawie zaakceptowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej. Przebudowa drogi na długości ok. 470 mb o nawierzchni gruntowej (stan istniejący) docelowo o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. W ramach zamówienia należy przebudować zjazdy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz wykonać odwodnienie drogi.
Zakres niniejszej części planuje się zlecić Wykonawcy w systemie „ zaprojektuj i wybuduj”, poprzez wykonanie dokumentacji projektowej odrębnie dla każdej lokalizacji wraz
z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie wcześniej wykonanej dokumentacji przy zachowaniu wszelkich wymogów prawa budowlanego i warunków technicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) wykonanie map do celów projektowych odrębnie dla każdej lokalizacji,
2) opracowanie koncepcji sposobu wykonania przebudowy dróg wraz z zestawieniem szczegółowym proponowanych materiałów, zakresu będącego przedmiotem zamówienia, koncepcja i zestawienie materiałowe musi być zatwierdzona przez Zamawiającego.
3) wykonanie projektu budowlanego, z podziałem na części, odrębnie dla każdej lokalizacji, tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany i projekt techniczny, w rozumieniu przepisów aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane, w ilości po 3 egzemplarze każdej części, w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej (format pdf) wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi
i uzgodnieniami, projekt budowlany wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020r. poz. 1609) wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi umożliwiającymi otrzymanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
4) opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru zaprojektowanych robót budowlanych i instalacyjnych w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 609756,09 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 4, będącej częścią projektu budowa/modernizacja: dróg wraz z sieciami wod-kan, chodnikami i oświetleniem oraz obiektów sportowych i kulturalnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska, dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych obejmuje m. in.:1) Budowę odcinka sieci wodociągowej o średnicy DN 110mm PEHD 100 SDR17 RC zakończonego zasuwą wraz z hydrantem nadziemnym Dn 80 mm w działkach ewidencyjnych nr 248 oraz 253/5 obręb Jaworzyna Śląska. Sieć należy włączyć poprzez zamontowanie trójnika kołnierzowego (należy zamontować również zasuwę DN100 oraz blok oporowy) do istniejącej sieci wodociągowej Dn160 z rur PCV zlokalizowanej w pasie drogi gminnej gruntowej. Na odejściu na hydrant należy wykonać odcinek sieci DN90mm z PE. Przed hydrantem należy zamontować zasuwę DN80mm z obudową, trzpieniem i skrzynka uliczna. Skrzynkę uliczną należy posadowić na stabilnym betonowym podłożu.
Długość sieci:
DN110 – 79,7 m; DN90 – 4,6 m.
2) Budowę odcinka sieci wodociągowej o średnicy DN110mm z rur PE100 SDR 17 zakończonego zasuwą wraz z hydrantem nadziemnym DN80mm w działce ewidencyjnej nr 318 obręb Witków. Sieć należy włączyć do istniejącej sieci wodociągowej DN110 z PCV zlokalizowanej w drodze gminnej gruntowej poprzez kształtkę żeliwną. Na odejściu zamontować hydrant nadziemny DN80mm. Przed hydrantem należy zamontować zasuwę DN80mm z obudową, trzpieniem i skrzynka uliczna. Skrzynkę uliczną należy posadowić na stabilnym betonowym podłożu.
Długość sieci: DN110 – 151,3 m; DN80 – 0,6 m.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
próbę ciśnienia,
płukanie i dezynfekcja sieci,
opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót,
organizację ruchu drogowego według opracowanego projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót,
uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania wraz z poniesieniem opłat za jej wydanie i zajęcie pasa drogowego,
zapewnienie przejezdności ulic, dojazdów i dojść do posesji w czasie prowadzonych robót,
ustanowienie kierownika budowy z uprawnieniami wymaganymi Prawem budowlanym,
pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
organizację terenu budowy,
zapewnienie rzeczoznawcy ppoż. oraz dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej,
przeprowadzenie badań archeologicznych i zapewnienie osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje o których mowa w art. 37e ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, zgodnie z warunkami ujętymi w Decyzji nr 682/2020 na pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych DWKZ we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu (dotyczy sieci wodociągowej w dz. nr 318 w Witkowie),
dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów, w tym badanie wody i wydajność hydrantów,
wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Wyżej wymieniony zakres przedmiotu zamówienia objęty jest przyjętymi zgłoszeniami budowy, na które organ nie wniósł sprzeciwu w terminie określonym Prawem budowlanym nr WB.6743.373.2020.2.JRB z dnia 06.07.2020r. oraz WB.6743.1.15.2021.bN z dnia 18.02.2021r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 118090,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 5, będącej częścią projektu budowa/modernizacja: dróg wraz z sieciami wod-kan, chodnikami i oświetleniem oraz obiektów sportowych i kulturalnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska, dofinansowanej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych jest przebudowa świetlicy przy ul. Tomkowa nr 8 (dz. nr 50/1) obręb Tomkowa – świetlica wiejskaPowyższe planuje się zlecić w ramach niniejszego postepowania Wykonawcy w formie „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres prac obejmuje opracowanie pełnej dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami
i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie robót budowanych na podstawie zaakceptowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektową należy wykonać we wszystkich branżach: konstrukcyjni architektonicznej, sanitarnej oraz elektrycznej. Stan istniejący budynku został opisany w PFU, będącym załącznikiem do niniejszej SWZ. Powierzchnia zabudowy: 227,56 m2; kubatura: 1780m3; powierzchnia użytkowa:195,80m2. W ramach zadania należy wykonać:
mapy do celów projektowych,
opracowanie koncepcji sposobu przebudowy świetlicy wraz z zestawieniem szczegółowym proponowanych materiałów, zakresu będącego przedmiotem zamówienia, koncepcja i zestawienie materiałowe musi być zatwierdzona przez Zamawiającego,
projekt budowlany z podziałem na części tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny w każdej branży budowlanej (architektoniczno budowlany, sanitarny, elektryczny) w ilości po 4 egz. każdy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
projekt wykonawczy dla każdej z branż w ilości 2 egz. w formie papierowej i 1 egz.
w formie elektronicznej,
szczegółową specyfikację techniczną wykonani i odbioru robót w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
uzyskanie opinii/decyzji Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w celu uzgodnienia projektowanych robót na obiekcie,
zgłoszenia robót bądź uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych
w formie decyzji administracyjnej,
wykonanie kosztorysu w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz
w formie elektronicznej,
wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z wykonaną i zatwierdzona dokumentacja projektową.
Szczegółowy zakres planowanych robót (przebudowy) został opisany w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 323280 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 6, będącej częścią projektu budowa/modernizacja: dróg wraz z sieciami wod-kan, chodnikami i oświetleniem oraz obiektów sportowych i kulturalnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska, dofinansowanej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych jest przebudowa świetlicy Bolesławice 50 (dz. nr 204) obręb Bolesławice – świetlica wiejskaPowyższe planuje się zlecić w ramach niniejszego postepowania Wykonawcy w formie „zaprojektuj i wybuduj”. Przebudowa świetlicy wiejskiej w Bolesławicach nr 50 (dz. nr 204) obejmuje opracowanie pełnej dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie robót budowanych na podstawie zaakceptowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektową należy wykonać we wszystkich branżach: konstrukcyjni architektonicznej, sanitarnej oraz elektrycznej. Stan istniejący budynku został opisany w PFU, będącym załącznikiem do niniejszej SWZ. Powierzchnia zabudowy: 293,46m2; powierzchnia użytkowa: 479,37m2; kubatura: 2573,60m3. Budynek jest wielofunkcyjny. W obiekcie znajdują się pomieszczenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej (parter), świetlicy środowiskowej (parter) oraz świetlicy wiejskiej (wejście odrębne klatka schodowa i cała kondygnacja I piętra). Przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie przebudowę pomieszczeń świetlicy wiejskiej. W ramach zadania należy wykonać:
mapy do celów projektowych,
opracowanie koncepcji sposobu przebudowy świetlicy wraz z zestawieniem szczegółowym proponowanych materiałów, zakresu będącego przedmiotem zamówienia, koncepcja i zestawienie materiałowe musi być zatwierdzona przez Zamawiającego,
projekt budowlany z podziałem na części tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny w każdej branży budowlanej (architektoniczno budowlany, sanitarny, elektryczny) w ilości po 4 egz. każdy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
projekt wykonawczy dla każdej z branż w ilości 2 egz. w formie papierowej i 1 egz.
w formie elektronicznej,
szczegółową specyfikację techniczną wykonani i odbioru robót w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
zgłoszenia robót bądź uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych
w formie decyzji administracyjnej,
wykonanie kosztorysu w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz
w formie elektronicznej,
wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z wykonaną i zatwierdzona dokumentacja projektowa;
Szczegółowy zakres planowanych robót (przebudowy) został opisany w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 505236 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 7, będącej częścią projektu budowa/modernizacja: dróg wraz z sieciami wod-kan, chodnikami i oświetleniem oraz obiektów sportowych i kulturalnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska, dofinansowanej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych jest przebudowa świetlicy w Piotrowice Świdnickie 12 (dz. nr 212) obręb Piotrowice Świdnickie – świetlica środowiskowa.Powyższe planuje się zlecić w ramach niniejszego postepowania Wykonawcy w formie „zaprojektuj i wybuduj”. Pomieszczenie świetlicy środowiskowej znajduje się na kondygnacji parteru. Pomieszczenie świetlicy środowiskowej o powierzchni użytkowej: 63,13m2 do której przynależy pomieszczenie toalet o powierzchni użytkowej 9,12m2 oraz przedsionek
o powierzchni: 3,54m2. Wysokość pomieszczenia świetlicy środowiskowej H=3,15m.
W ramach zadania należy wykonać:
opracowanie koncepcji sposobu przebudowy świetlicy wraz z zestawieniem szczegółowym proponowanych materiałów, zakresu będącego przedmiotem zamówienia, koncepcja i zestawienie materiałowe musi być zatwierdzona przez Zamawiającego,
projekt budowlany wielobranżowy określający zakres remontu z wszelkimi uzgodnieniami i opiniami w ilości po 4 egz. każdy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej
projekt wykonawczy dla każdej z branż w ilości 2 egz. w formie papierowej i 1 egz.
w formie elektronicznej,
zgłoszenie robót bądź uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych
w formie decyzji administracyjnej,
wykonanie kosztorysu w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz
w formie elektronicznej,
wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z wykonaną i zatwierdzona dokumentacja projektowa;
Szczegółowy zakres planowanych robót (remontu) został opisany w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ.
Zakres niniejszej części planuje się zlecić Wykonawcy w systemie „ zaprojektuj i wybuduj”, poprzez wykonanie dokumentacji projektowej odrębnie dla każdej lokalizacji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie wcześniej wykonanej dokumentacji przy zachowaniu wszelkich wymogów prawa budowlanego i warunków technicznych.
dostawę wyposażenia meblowego w zakresie:
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 131815 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3085000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3085000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3085000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4SKATE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611-273-26-51
7.3.3) Ulica: Karola Mierki 18
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3085000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 314 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 879900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 879900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 879900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Teletechnicznych TELFA Wacław Kruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884 136 74 53
7.3.3) Ulica: Towarowa 28
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT TELETECHNICZNYCH "TELFA" WACŁAW KRUK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT TELETECHNICZNYCH "TELFA" WACŁAW KRUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 879900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 314 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177784,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMY-BUD Tomasz Gajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 886 218 86 69
7.3.3) Ulica: Świdnicka 9/6
7.3.4) Miejscowość: Świebodzice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-160
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 314 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 693602 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 693602 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 693602 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. HEMIX Zakład Remontowo Budowlany Henryk Pokrzywnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884 162 50 04
7.3.3) Ulica: Bożanów 25A
7.3.4) Miejscowość: Bożanów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 693602 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 314 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 897900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DOMEX” Przedsiębiorstwo Budowlane s.c. Marian Stańczak, Marek Stańczak, Kamil Fennig
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884 278 07 06
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 79
7.3.4) Miejscowość: Strzegom
7.3.5) Kod pocztowy: 58-150
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUH "HEMIX" ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY HENRYK POKRZYWNICKI
jakie przetargi wygrała firma
PUH "HEMIX" ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY HENRYK POKRZYWNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 314 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENODEKO Krzysztof Humeniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884 225 66 49
7.3.3) Ulica: Świdnicka 14
7.3.4) Miejscowość: Jaworzyna Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 58-140
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 314 dni
INNE PRZETARGI JAWORZYNA ŚLĄSKA
więcej: przetargi JAWORZYNA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Budowa infrastruktury edukacyjnej w gminie Skrzyszów
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.