Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00096358/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez IAM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez IAM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c0db659-a9e0-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071857/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług w zakresie wsparcia działań komunikacyjnych w obszarze on-line
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096358/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/IAM/2022/03
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 80000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez IAM, w tym:
a. dostarczanie treści merytorycznych dla osób prowadzących działania w mediach
społecznościowych,
b. bieżąca współpraca ze wskazanymi osobami w zakresie realizacji przedsięwzięć promocyjnych
prowadzonych przez IAM,
c. koordynacja działań i projektów kluczowych z punktu widzenia strategii IAM,
d. przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej dotyczącej projektów,
e. przygotowywanie dokumentacji merytorycznej (opisy, sprawozdania) oraz dokumentacji
projektowej (harmonogramy, analizy, budżety),
f. przygotowywanie dokumentów wewnętrznych,
g. prowadzenie dokumentacji finansowej, w tym przygotowywanie projektów odpowiednich
umów, nadzór nad realizacją umów z dostawcami i usługodawcami, dostarczanie danych do
ewentualnych postępowań o udzielenie zamówień publicznych, rozliczanie faktur,
przygotowywanie sprawozdań merytorycznych i finansowych oraz materiałów archiwalnych w
systemie elektronicznego zarządzania projektami, zgodnie z obowiązującymi w IAM
procedurami.
2. Współpraca z instytucjami partnerskimi w zakresie wymiany świadczeń komunikacyjnych.
3. Przygotowywanie zakresów merytorycznych do współpracy z agencjami PR, współpraca z tymi
agencjami, prowadzenie działań PR.
4. Opracowywanie materiałów promocyjnych.
5. Tworzenie, redagowanie i korekta tekstów informacyjnych w języku polskim i angielskim.
6. Współpraca w zakresie kreacji materiałów promocyjnych.
7. Współpraca komunikacyjna z placówkami dyplomatycznymi.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy, gdyż złożona w postępowaniu oferta podlega odrzuceniu. Podstawą odrzucenia oferty jest art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy, który obliguje do odrzucenia oferty w przypadku gdy jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp. Zamawiający, po przeprowadzeniu deszyfracji złożonej przez Wykonawcę Okasna Shahramanyan Culture oferty, poddał ją walidacji (sprawdzeniu czy została prawidłowo podpisana). Zamawiający dokonał dwukrotnej walidacji:1) na platformie Marketplanet, gdzie uzyskał Status weryfikacji: „Brak możliwości weryfikacji. Nie odnaleziono pliku z osadzonym Podpisem Elektronicznym”;
2) na stronie internetowej weryfikujpodpis.pl, gdzie w wyniku sprawdzenia poprawności podpisu Zamawiający otrzymał raport, z którego wynika, że: „Nie znaleziono plików z podpisami. Przesłane pliki nie zawierają podpisu lub pieczęci elektronicznej weryfikowalnego/ej za pomocą certyfikatu, co uniemożliwia dostawcy usług zaufania dokonania jednoznacznego potwierdzenia pochodzenia oraz integralności danych w postaci elektronicznej. W związku z powyższym, stosownie do:
art. 3, pkt 25 eIDAS, dokument nie zapewnia autentyczności pochodzenia oraz integralności;
art. 35, pkt 2 eIDAS, dokument nie korzysta z domniemania integralności danych i autentyczności pochodzenia;
art. 18 ust. 1 UUZ lub art. 20b, ust. 1 UIDPRZP, dokument może nie wywoływać skutków prawnych.”.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający postanawia jak na wstępie, tj. odrzuca ofertę złożoną przez Wykonawcę, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy jako niezgodne z przepisami ustawy, a ze względu, że była to jedyna oferta w postępowaniu, unieważnia podstępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o
- Dostawa 1 (jednego) przenośnego systemu zagłuszania, nr postępowania 71/Cut/24/DG
- Przebudowa budynku biurowo-mieszkalnego, stanowiącego siedzibę NW w Jędrzejowie - roboty budowlane i instalacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu - etap II
- Wymiana pokrycia dachowego wykonanego z papy termozgrzewalnej metodą odtworzeniową oraz remontu uszkodzonych przez nieszczelność pokrycia dachowego pomieszczeń w budynku przy ul. Marszałkowskiej 3/5
- Realizacja wielobranżowych prac budowlano/modernizacyjnych i instalacyjnych na obszarze Oddziału Klinicznego Położnictwa w DSK.
- Zakup systemu do backupu
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.