Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00063153/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118147 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mrożonek i konserwantów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001270196
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr Emila Cyrana 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/356-40-04
1.5.8.) Numer faksu: 34/356-41-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpskombatant.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mrożonek i konserwantów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4e228a0-ba14-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005110/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mrożonek i konserwantów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063153/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.2.2.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33493,64 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Brokuł mrożony gat. I, (opakowanie 2,5kg) różyczki kg 602 Bukiet jarzyn 3 skład. kalafior, brokuł, marchew (opakowanie 2,5kg) kg 120
3 Bukiet jarzyn wiosenny (opakowanie 2,5kg) kalafior, fasolka, brukselka, marchewka, groszek kg 80
4 Ćwiartka z kurczaka kg 60
5 Fasola szparagowa (opakowanie 2,5kg) żółta kg 120
6 Filet z kurczaka kg 300
7 Filet z indyka kg 40
8 Flaki wołowe suche (opakowanie 900g) cięte szt 200
9 Kalafior mrożony gat. I, (opakowanie 2,5kg) różyczki kg 100
10 Kluski na parze mrożone JAVO lub równoważny* kg 40
11 Kurczak mrożony kg 500
12 Mieszanka chińska (opakowanie 2,5kg) kg 50
13 Mieszanka kompotowa (opakowanie 2,5kg) bez rabarbaru kg 500
14 Pałki z kurczaka kg 200
15 Pieczarki mrożone siekane kg 20
16 Pierogi ruskie (opakowanie max. 2,5kg) Alex-Pol lub JAVO lub równoważny* kg 30
17 Pierogi z mięsem (opakowanie max. 2,5kg) Alex-Pol lub JAVO lub równoważny* kg 70
18 Pierogi z serem (opakowanie max. 2,5kg) Alex-Pol lub JAVO lub równoważny* kg 30
19 Pierogi z jagodami (opakowanie max. 2,5kg) Alex-Pol lub JAVO lub równoważny* kg 30
20 Pierogi z kapustą i grzybami (opakowanie max. 2,5kg) Alex-Pol lub JAVO lub równoważny* kg 20
21 Pierogi z serem i truskawkami (opakowanie max. 2,5kg) Alex-Pol lub JAVO lub równoważny* kg 30
22 Pierogi z truskawkami (opakowanie max. 2,5kg) Alex-Pol lub JAVO lub równoważny* kg 30
23 Porcja kulinarna kurczak kg 450
24 Serca drobiowe kg 70
25 Szpinak mrożony (opakowanie 2,5kg) kg 100
26 Truskawka mrożona kg 70
27 Noga z kurczaka kl.A kg 50
28 Udko z kaczki kg 50
29 Udziec z kurczaka kg 120
30 Wątróbka drobiowa kg 130
31 Włoszczyzna paski (opakowanie 2,5kg) kg 650
32 Żołądki drobiowe kg 40
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131500-0 - Produkty drobiowe
15332100-5 - Przetworzone owoce
4.5.5.) Wartość części: 21100 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Dorsz bez skóry bez wody dodanej, czarniak SHP - 5% glazury, wielkość 200+ kg 2002 Filet śledziowy w pomidorach (opakowanie 170g) konserwa rybna szt 200
3 Filet z makreli opiekany w pomidorach, masa ryby po odcieku bez zalewy kg 40
4 Filet z makreli opiekany w occie, masa ryby po odcieku bez zalewy kg 40
5 Sałatka śledziowa w majonezie kg 50
6 Karp płat bez głowy, płetw i grzbietu kg 20
7 Matjas śledź solony wielkość od 15 do 20 cm kg 100
8 Makrela wędzona kg 60
9 Miruna ze skórą, produkcja morska SHP - 5% glazury, wielkość 200+, bez wody dodanej kg 250
10 Paprykarz (opakowanie 165g) szt 400
11 Pasta z tuńczyka (opakowanie 80g) szt 120
12 Pasta z łososia (opakowanie 80g) szt 120
13 Pasta z makreli (opakowanie 80g) szt 120
14 Płat śledziowy marynowany kg 50
15 Tuńczyk w oleju (opakowanie od 170 do 180g) szt 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131500-0 - Produkty drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 12393,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30521,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33023,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30521,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "ANNA" Sieracka, Cygan i Wspólnicy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000122192
7.3.3) Ulica: ul. Złota 120
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "ANNA" SIERACKA, CYGAN I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "ANNA" SIERACKA, CYGAN I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30521,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15736,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17913,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15736,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "ANNA" Sieracka, Cygan i Wspólnicy Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000122192
7.3.3) Ulica: ul. Złota 120
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "ANNA" SIERACKA, CYGAN I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "ANNA" SIERACKA, CYGAN I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15736,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-12-312021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługi stomatologiczne dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
- Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Ciasna nr ewid. dr. 02190394, 02190074 na odc. 0+000 do 1+760 - etap I
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla JW 4101 w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 90 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych do stołówki szkolnej przy ZS im.Jana Pawła II w Smrokowie gm Słomniki w II półroczu roku szk. 24/25-Ryby, przetwory rybne, jaja, różne produkty spożywcze i cytrusy
więcej: Produkty drobiowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.