Og³oszenie z dnia 2022-04-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00127356/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
- 2022/BZP 00247755/01 - Wynik z dnia 2022-07-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Przygotowanie do druku, druk i dostawa kolorowanki „Magiczne s³owa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Marsza³kowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 5416401
1.5.8.) Numer faksu: +48 77 5416411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie do druku, druk i dostawa kolorowanki „Magiczne s³owa”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f9061cd8-b967-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00118190
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00045499/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.54 PRZYGOTOWANIE DO DRUKU, DRUK I DOSTAWA KOLOROWANKI "MAGICZNE S£OWA"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej zamowieniapubliczne@opolskie.pl lub poczty elektronicznej wskazanej w czê¶ci „Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania siê z wykonawcami” SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Maksymalny rozmiar zaszyfrowanych plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, zosta³y opisane w „Instrukcji U¿ytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/” dostêpnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
„Instrukcja U¿ytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/”.
Wykonawca akceptuje warunki korzystania z miniPortalu okre¶lone w „Instrukcji U¿ytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/” oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ jej postanowieñ.
We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia o zamówieniu, ID postêpowania lub oznaczeniem sprawy – nr postêpowania DOA-ZP.272.9.2022. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub SWZ, a tak¿e ofert. Ofertê sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670 ze zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, w szczególno¶ci w formatach .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatu pdf.. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pozosta³e informacje znajduj± siê w SWZ i dokumentach zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Marsza³ek Województwa Opolskiego, Urz±d Marsza³kowski Województwa Opolskiego, z siedzib± przy ul. Piastowska 14, 45-082 Opole numer faksu: (77) 54 16 411 – Departament Organizacyjno-Administracyjny numer telefonu: Sekretariat (77) 54 16 400, 510 email: umwo@opolskie.pl
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem email: iod@opolskie.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 ust. 1 Ustawy PZP;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
11. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2; 00-193 Warszawa.
12. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu, w tym równie¿ obowi±zków wynikaj±cych z rozporz±dzenia 2016/679, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporz±dzenia 2016/679).
13. Wykonawca jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679.
14. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z rozporz±dzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z ubieganiem siê wykonawcy o udzielenie zamówienia w postêpowaniu, wykonawca sk³ada w postêpowaniu o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporz±dzenia 2016/679. O¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca sk³ada w ofercie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 13750,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie do druku, druk i dostawa kolorowanki „Magiczne s³owa” na podstawie materia³ów dostarczonych przez Zamawiaj±cego w formie elektronicznej (format .pdf).
Nak³ad 2000 szt.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
Cena - waga 60%
Termin wykonania i dostarczenia zamówienia – waga 40%
Oferta w ka¿dym z kryteriów mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt (skala 0-100 pkt). Liczba punktów w poszczególnych kryteriach obliczona zostanie jako iloczyn przyznanych punktów wg podanego sposobu oceny i odpowiednio wagi tego kryterium. Pozosta³e informacje na temat sposobu oceny ofert znajduj± siê w SWZ i dokumentach zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania i dostarczenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (…)(art. 125 Pzp) – zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ;
- O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 5 do SWZ (sk³adany na wezwanie Zamawiaj±cego);
- Na podstawie § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415), w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania (…) wskazanych przez zamawiaj±cego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wszelkie wymagane do z³o¿enia dokumenty opisano w SWZ.1. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.
2. Tre¶æ oferty musi odpowiadaæ tre¶ci SWZ.
3. Ofertê sk³ada siê na FORMULARZU OFERTOWYM – zgodnie z Za³±cznikiem 3 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XXII SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XXII SWZ (je¿eli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
4) Informacje do oceny w kryteriach oceny ofert niepodlegaj±ce uzupe³nieniu:
Termin wykonania i dostarczenia zamówienia:
Jako termin wykonania i dostarczenia zamówienia Zamawiaj±cy rozumie termin zgodnie z ofert± Wykonawcy, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 15 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji projektu graficznego kolorowanki. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê w przypadku braku wskazania ww. terminu liczonego w dniach roboczych, licz±c od dnia uzyskania ostatecznej akceptacji projektu graficznego kolorowanki przez Zamawiaj±cego lub wskazania terminu d³u¿szego ni¿ 15 dni roboczych lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c).
W przypadku podania terminu wykonania i dostarczenia zamówienia w formie przedzia³u wskazanego przez Zamawiaj±cego w SWZ, Wykonawca uzyska liczbê punktów dla danego przedzia³u, natomiast w umowie bêdzie uwzglêdniona dolna granica przedzia³u czasowego tj. najkrótszy termin wykonania i dostarczenia zamówienia. Gdy Wykonawca poda termin
z pogranicza dwóch lub wiêcej przedzia³ów czasowych wskazanych przez Zamawiaj±cego, wskutek czego Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ przypisaæ odpowiedniej liczby punktów dla przedmiotowego kryterium - oferta podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania (Za³±cznik nr 4) . Art. 58 ust. 2 PZP - przepisyo pe³nomocniku stosuje siê odpowiednio. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Pozosta³e informacje znajduj± siê w SWZ i dokumentach zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi± Za³±cznik nr 2 do SWZ.Ponadto: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w zakresie wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy.
Dodatkowo Zamawiaj±cy, przed podpisaniem umowy, na etapie jej przygotowania, usunie ze wzoru umowy ewentualne literówki, b³êdne odniesienia, skoryguje pominiêcia czê¶ci wyrazów
i niew³a¶ciw± odmianê wyrazów oraz dokona innych, koniecznych zmian redakcyjnych, nie maj±cych znaczenia dla brzmienia umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-22 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
- Dotyczy punktu 4.2.10 - dot. pkt. VI SWZ - "Termin realizacji Przedmiotu Umowy: Zgodnie z ofert± Wykonawcy jednak nie d³u¿ej ni¿ 15 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji projektu graficznego kolorowanki.§2 Projektowane postanowienia umowy za³±cznik nr 2 do SWZ
„Czas trwania umowy
Wykonawca wykona i dostarczy przedmiot zamówienia w terminie…………………….. od dnia ostatecznej akceptacji projektu graficznego kolorowanki zgodnie z ofert± Wykonawcy, która stanowi integraln± czê¶æ niniejszej umowy.”
Okres archiwizacji dokumentacji z postêpowania o udzielenie wnioskowanego zamówienia wynikaj±cy z: Ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. (Dz.U.2021.1129
z pó¼niejszymi zmianami), zgodnie z art. 78 – 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
Pozosta³e informacje znajduj± siê w SWZ i dokumentach zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Roboty polegaj±ce na bie¿±cym utrzymaniu oznakowania pionowego, urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i ekranów akustycznych na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnêtrznych
- PRZEBUDOWA MOSTU W CI¡GU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 421 W KM 5+307 W M. DZIELAWY WRAZ Z DOJAZDAMI
- Zakup i dostawa nawil¿aczy do respiratorów wraz z przeszkoleniem personelu z obs³ugi.
- Wykonanie badania terenowego w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kszta³cenia zawodowego, szkolnictwa wy¿szego oraz uczenia siê przez ca³e ¿ycie" - modu³ III
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania w obiektach prokuratur okrêgu opolskiego.
- U/03/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych na potrzeby sklepu Uniwersytetu Opolskiego
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga druku i dostawy katalogu dla Wydzia³u Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Us³uga druku wraz z dostaw± 10 numerów "Hejna³u O¶wiatowego", czasopisma Ma³opolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli dla MCDN i jego O¶rodków.
- Wydruk i dostawa materia³ów szkoleniowych w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników modu³ 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1.) w ramach PS WPR 2023-2027
- Wykonanie us³ug poligraficznych dla Muzeum w roku 2025
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ugi druku dla Podkarpackiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego - do realizacji szkoleñ
- Dostawa gad¿etów promuj±cych Krajowy Fundusz Szkoleniowy
wiêcej: Us³ugi drukowania i powi±zane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.