Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00069779/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118195 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji- ul. Stawiszyńska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MALANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Turecka 16
1.5.2.) Miejscowość: Malanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-709
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632883083
1.5.8.) Numer faksu: 632883083
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji- ul. Stawiszyńska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62fe1e11-c208-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001486/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa kanalizacji- ul. Stawiszyńska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069779/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2021.WS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 922539,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres inwestycji obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U fi 400, fi 200, fi 160 wraz z uzbrojeniem- studnie systemowe z tworzywa fi 35.
Obecnie nieruchomości są podłączone do istniejącej kanalizacji sanitarnej, jednak zły stan techniczny sieci uniemożliwia sprawne odprowadzenie ścieków. Projektowane zagospodarowanie terenu obejmuje budowę kanałów sanitarnych z rur PVC-U fi 400-116,0 m, PVC-U fi 200-31,5 m, PVC-U fi 160-104,9 m.
Teren na którym planowana jest inwestycja nie jest wpisany do rejestru zabytków, na terenie inwestycji występuje stanowisko archeologiczne. Realizacja inwestycji nie wplynie niekorzystnie na w/w. Eksploatacja górnicza nie wpływa na teren inwestycji.W ramach realizacji inwestycji nie będzie uciążliwości dla środowiska i zdrowia użytkowników projektowanych obiektów budowlanych i ich otoczenia. Przyjęta technologia prac ogranicza uciążliwości do minimum.
Istotą projektowanego zamierzenia budowlanego jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy sieci kanalizacji sanitarnej:
- roboty pomiarowe- wytyczenie trasy kanalizacji sanitarnej
- roboty przygotowawcze- lokalizacja kolizji
- roboty ziemne
- wykonanie podsypki piaskowej pod projektowane rury
- roboty montażowe sieci kanalizacji sanitarnej
- zasypanie i zagęszczenie wykopów
- porządkowanie terenu.
Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia czasowej organizacji ruchu oraz zawiadomienia organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego Komendanta Policji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 922539,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 987034,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 922539,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680000107
7.3.3) Ulica: Komunalna 8
7.3.4) Miejscowość: Turek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1134724,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 69 dni
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- " ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU "WILLA BAGATELA" NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WRAZ Z PLANOWANĄ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA DLA INWESTYCJI NA OBIEKT SANATORYJNY"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.