Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00055945/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
- 2022/BZP 00068052/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont 35 komunalnych lokali mieszkalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zbilk.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont 35 komunalnych lokali mieszkalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf81f89d-8b18-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029859/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty lokali mieszkalnych komunalnych I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055945/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IZ.BB.241.P.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1432032,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - remont 11 gminnych lokali mieszkalnych położonych w Gdyni przy ulicach:- Abrahama 46A/1
- Abrahama 48B/15
- Abrahama 46A/8
- Abrahama 46B/5
- Warszawska 11/3
- Pogodna 4/4
- Przemyska 4/3
- Sandomierska 1A/6
- Sandomierska 1A/22
- Sandomierska 1B/31
-Widna 10B/7
1. W zakres remontu w poszczególnych lokali w Częściach I-III wchodzą w szczególności:
1) Roboty ogólnobudowlane:
a) demontaż podłogi, zerwanie wykładzin z tworzyw sztucznych, skucie posadzki
b) wymiana drewnianych legarów wraz z poziomowaniem,
c) ułożenie poziomej izolacji termicznej,
d) wykonanie nowych warstw posadzek, położenie dwóch warstw płyt OSB (krzyżowo), ułożenie paneli podłogowych na podkładzie akustycznym, ułożenie terakoty, w miejscach wskazanych w przedmiarze robót,
e) likwidacja/ rozbiórka ścian działowych i wykonanie nowych,
f) montaż lub wymiana listew przyściennych, cokołów podłogowych, progów podłogowych,
g) zerwanie okładzin ściennych z glazury, tapet, itp.,
h) odbicie tynków z sufitów i ścian, usuniecie wykwitów ze ścian i sufitów,
i) zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich,
j) uzupełnienie tynków stropów i ścian, wykonanie gładzi gipsowych,
k) ułożenie glazury na ścianach,
l) roboty malarskie, malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną i wodoodporną w kolorze białym,
m) malowanie grzejników, rur instalacji wewnętrznych farbą olejną w kolorze białym,
n) remont lub wymiana stolarki drzwiowej, w tym:
- montaż ościeżnic drzwiowych, montaż stolarki drzwiowej - nowych
skrzydeł drzwiowych – wewnętrznych oraz wejściowych do lokalu,
- wymiana zamków i klamek w drzwiach wewnętrznych i wejściowych do
lokalu,
o) remont lub wymiana stolarki okiennej, w tym:
- montaż stolarki okiennej z PCV w kolorze zgodnym z przedmiarem robót,
rozwierno – uchylnych z zachowaniem istniejącego podziału okien,
- wymiana klamek w stolarce okiennej,
- regulacja stolarki okiennej,
- montaż nawiewników ciśnieniowych w stolarce okiennej,
- montaż parapetów okiennych wewnętrznych w kolorze białym i
zewnętrznych dopasowanych do elewacji,
p) wymiana kratek wentylacyjnych, udrożnienie przewodu kominowego,
r) wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych,
2) Roboty instalacyjne gazowe:
a) demontaż urządzeń gazowych,
b) wymiana podejść do gazomierza - wbudowanie belki montażowej,
c) wymiana kurka przy urządzeniach gazowych,
d) remont lub wymiana instalacji gazowej,
e)próba szczelności instalacji gazowej wraz z oświadczeniem o wykonaniu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami,
f) zakup i montaż kuchenki gazowej,
3) Roboty instalacyjne elektryczne:
a) wymiana instalacji elektrycznej,
b) wymiana osprzętu w lokalu,
c) wymiana lub wykonanie nowego połączenia pomiędzy WLZ a licznikiem,
d) sporządzenie protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji przewodów elektrycznych,
e) zakup i montaż kuchenki elektrycznej z płytą ceramiczną
4) Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne:
a) wymiana instalacji wewnętrznych wodnych i kanalizacyjnych wraz z
podejściami,
b) wymiana urządzeń sanitarnych i baterii wskazanych w przedmiarze robót,
c) wymiana/montaż wodomierza z zaworem przelotowym i zwrotnym wraz
plombowaniem i sporządzeniem protokołu z plombowania wodomierza,
5) Roboty instalacyjne centralnego ogrzewania: wymiana zaworów grzejnikowych
lub głowic termostatycznych.
2. Lokale w których mają być prowadzone roboty stanowią tzw. pustostany czyli aktualnie nie są zamieszkałe przez najemców.
3. Zakres remontu każdego z lokali został określony w:
- dokumentacji projektowej (rzuty lokali, przedmiary robót i opinia) stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ,
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) (stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 363495,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – remont 12 gminnych lokali mieszkalnych położonych w Gdyni przy ulicach:- Chylońska 133/64
- Chylońska 135/70
- Chylońska 59-63/71
- Chylońska 69-85/110
- Dantyszka 13/42
- Dantyszka 13/52
- Handlowa 9A/7
- Handlowa 9A/8
- Janowska 31/43
- Kcyńska 6/50
- Morska 210/19
- Opata Hackiego 15C/13
1. W zakres remontu w poszczególnych lokali w Częściach I-III wchodzą w szczególności:
1) Roboty ogólnobudowlane:
a) demontaż podłogi, zerwanie wykładzin z tworzyw sztucznych, skucie posadzki
b) wymiana drewnianych legarów wraz z poziomowaniem,
c) ułożenie poziomej izolacji termicznej,
d) wykonanie nowych warstw posadzek, położenie dwóch warstw płyt OSB (krzyżowo), ułożenie paneli podłogowych na podkładzie akustycznym, ułożenie terakoty, w miejscach wskazanych w przedmiarze robót,
e) likwidacja/ rozbiórka ścian działowych i wykonanie nowych,
f) montaż lub wymiana listew przyściennych, cokołów podłogowych, progów podłogowych,
g) zerwanie okładzin ściennych z glazury, tapet, itp.,
h) odbicie tynków z sufitów i ścian, usuniecie wykwitów ze ścian i sufitów,
i) zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich,
j) uzupełnienie tynków stropów i ścian, wykonanie gładzi gipsowych,
k) ułożenie glazury na ścianach,
l) roboty malarskie, malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną i wodoodporną w kolorze białym,
m) malowanie grzejników, rur instalacji wewnętrznych farbą olejną w kolorze białym,
n) remont lub wymiana stolarki drzwiowej, w tym:
- montaż ościeżnic drzwiowych, montaż stolarki drzwiowej - nowych
skrzydeł drzwiowych – wewnętrznych oraz wejściowych do lokalu,
- wymiana zamków i klamek w drzwiach wewnętrznych i wejściowych do
lokalu,
o) remont lub wymiana stolarki okiennej, w tym:
- montaż stolarki okiennej z PCV w kolorze zgodnym z przedmiarem robót,
rozwierno – uchylnych z zachowaniem istniejącego podziału okien,
- wymiana klamek w stolarce okiennej,
- regulacja stolarki okiennej,
- montaż nawiewników ciśnieniowych w stolarce okiennej,
- montaż parapetów okiennych wewnętrznych w kolorze białym i
zewnętrznych dopasowanych do elewacji,
p) wymiana kratek wentylacyjnych, udrożnienie przewodu kominowego,
r) wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych,
2) Roboty instalacyjne gazowe:
a) demontaż urządzeń gazowych,
b) wymiana podejść do gazomierza - wbudowanie belki montażowej,
c) wymiana kurka przy urządzeniach gazowych,
d) remont lub wymiana instalacji gazowej,
e)próba szczelności instalacji gazowej wraz z oświadczeniem o wykonaniu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami,
f) zakup i montaż kuchenki gazowej,
3) Roboty instalacyjne elektryczne:
a) wymiana instalacji elektrycznej,
b) wymiana osprzętu w lokalu,
c) wymiana lub wykonanie nowego połączenia pomiędzy WLZ a licznikiem,
d) sporządzenie protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji przewodów elektrycznych,
e) zakup i montaż kuchenki elektrycznej z płytą ceramiczną
4) Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne:
a) wymiana instalacji wewnętrznych wodnych i kanalizacyjnych wraz z
podejściami,
b) wymiana urządzeń sanitarnych i baterii wskazanych w przedmiarze robót,
c) wymiana/montaż wodomierza z zaworem przelotowym i zwrotnym wraz
plombowaniem i sporządzeniem protokołu z plombowania wodomierza,
5) Roboty instalacyjne centralnego ogrzewania: wymiana zaworów grzejnikowych
lub głowic termostatycznych.
2. Lokale w których mają być prowadzone roboty stanowią tzw. pustostany czyli aktualnie nie są zamieszkałe przez najemców.
3. Zakres remontu każdego z lokali został określony w:
- dokumentacji projektowej (rzuty lokali, przedmiary robót) stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ,
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 538907,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - remont 12 gminnych lokali mieszkalnych położonych w Gdyni przy ulicach:- Dickmana 38/10
- Dickmana 38/304
- Kapitańska 18/9
- Komandorska 46A/7
- Młyńska 17/41
- Morska 108A/4
- Pańska 6/5
- Powst. Wielkopolskiego 78D/15
- Rolnicza 14/44
- Widna 13/54
- Warszawska 40/1
- Żeglarzy 7/35
1. W zakres remontu w poszczególnych lokali w Częściach I-III wchodzą w szczególności:
1) Roboty ogólnobudowlane:
a) demontaż podłogi, zerwanie wykładzin z tworzyw sztucznych, skucie posadzki
b) wymiana drewnianych legarów wraz z poziomowaniem,
c) ułożenie poziomej izolacji termicznej,
d) wykonanie nowych warstw posadzek, położenie dwóch warstw płyt OSB (krzyżowo), ułożenie paneli podłogowych na podkładzie akustycznym, ułożenie terakoty, w miejscach wskazanych w przedmiarze robót,
e) likwidacja/ rozbiórka ścian działowych i wykonanie nowych,
f) montaż lub wymiana listew przyściennych, cokołów podłogowych, progów podłogowych,
g) zerwanie okładzin ściennych z glazury, tapet, itp.,
h) odbicie tynków z sufitów i ścian, usuniecie wykwitów ze ścian i sufitów,
i) zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich,
j) uzupełnienie tynków stropów i ścian, wykonanie gładzi gipsowych,
k) ułożenie glazury na ścianach,
l) roboty malarskie, malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną i wodoodporną w kolorze białym,
m) malowanie grzejników, rur instalacji wewnętrznych farbą olejną w kolorze białym,
n) remont lub wymiana stolarki drzwiowej, w tym:
- montaż ościeżnic drzwiowych, montaż stolarki drzwiowej - nowych
skrzydeł drzwiowych – wewnętrznych oraz wejściowych do lokalu,
- wymiana zamków i klamek w drzwiach wewnętrznych i wejściowych do
lokalu,
o) remont lub wymiana stolarki okiennej, w tym:
- montaż stolarki okiennej z PCV w kolorze zgodnym z przedmiarem robót,
rozwierno – uchylnych z zachowaniem istniejącego podziału okien,
- wymiana klamek w stolarce okiennej,
- regulacja stolarki okiennej,
- montaż nawiewników ciśnieniowych w stolarce okiennej,
- montaż parapetów okiennych wewnętrznych w kolorze białym i
zewnętrznych dopasowanych do elewacji,
p) wymiana kratek wentylacyjnych, udrożnienie przewodu kominowego,
r) wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych,
2) Roboty instalacyjne gazowe:
a) demontaż urządzeń gazowych,
b) wymiana podejść do gazomierza - wbudowanie belki montażowej,
c) wymiana kurka przy urządzeniach gazowych,
d) remont lub wymiana instalacji gazowej,
e)próba szczelności instalacji gazowej wraz z oświadczeniem o wykonaniu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami,
f) zakup i montaż kuchenki gazowej,
3) Roboty instalacyjne elektryczne:
a) wymiana instalacji elektrycznej,
b) wymiana osprzętu w lokalu,
c) wymiana lub wykonanie nowego połączenia pomiędzy WLZ a licznikiem,
d) sporządzenie protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji przewodów elektrycznych,
e) zakup i montaż kuchenki elektrycznej z płytą ceramiczną
4) Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne:
a) wymiana instalacji wewnętrznych wodnych i kanalizacyjnych wraz z
podejściami,
b) wymiana urządzeń sanitarnych i baterii wskazanych w przedmiarze robót,
c) wymiana/montaż wodomierza z zaworem przelotowym i zwrotnym wraz
plombowaniem i sporządzeniem protokołu z plombowania wodomierza,
5) Roboty instalacyjne centralnego ogrzewania: wymiana zaworów grzejnikowych
lub głowic termostatycznych.
2. Lokale w których mają być prowadzone roboty stanowią tzw. pustostany czyli aktualnie nie są zamieszkałe przez najemców.
3. Zakres remontu każdego z lokali oraz warunki realizacji został określony w:
- dokumentacji projektowej – rzuty lokali, przedmiary robót) stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ),
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 529629,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455903,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 521298,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455903,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Omar Suchan Firma Budowlana GAMA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9580631755
7.3.3) Ulica: Równoległa 43
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-601
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Omar Suchan FIRMA BUDOWLANA 'GAMA'
jakie przetargi wygrała firma
Omar Suchan FIRMA BUDOWLANA 'GAMA'
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455903,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 66 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 675830,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675830,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 675830,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mirosław Mendykowski wspólnik ELMIR s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agnieszka Mendykowska wspólnik ELMIR s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581316932
7.3.3) Ulica: Chylońska 176C
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-007
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675830,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 66 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 682325,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 752964,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 682325,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Julian" Firma Handlowo-Usługowo-Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5841366848
7.3.3) Ulica: Pałacowa 46
7.3.4) Miejscowość: Małkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JULIAN" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-OGÓLNOBUDOWLANA KRZYSZTOF DYMURA
jakie przetargi wygrała firma
"JULIAN" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-OGÓLNOBUDOWLANA KRZYSZTOF DYMURA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 682325,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 66 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gdyni, 81-597 Gdynia, ul. Leopolda Staffa 10.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,Operator suwnicy placowej RTG''
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- DOSTAWA FARB OKRĘTOWYCH ORAZ ROZCIEŃCZALNIKA DO FARB
- Organizacja XXIV Krajowej Konferencji Elektroniki
- Dostawa sprzętu pożarniczego i wyposażenia wojskowych straży pożarnych.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.