Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00056292/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„WYKONANIE PROJEKTU OŚWIETLENIA UL. WODOCIĄGOWEJ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Złotów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Piasta 1
1.5.2.) Miejscowość: Złotów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: „WYKONANIE PROJEKTU OŚWIETLENIA UL. WODOCIĄGOWEJ”
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zlotow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„WYKONANIE PROJEKTU OŚWIETLENIA UL. WODOCIĄGOWEJ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7dc53d9-f6f2-4b59-bf0a-b673e18d76ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028521/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie projektu oświetlenia ul. Wodociągowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056292
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 16260,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania zgód administracyjnych, „Wykonanie projektu oświetlenia ul. Wodociągowej”.
4.2. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zostały zawarte w Załącznik nr 8 do SWZ – wytyczne do projektowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8487,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8487,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo ELEKTROINFORMATYKA mgr inż. Wojciech Kosiba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671438626
7.3.3) Ulica: Al. Piasta 46A
7.3.4) Miejscowość: Złotów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ELEKTROINFORMATYKA mgr inż. Wojciech Kosiba
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ELEKTROINFORMATYKA mgr inż. Wojciech Kosiba
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8487,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych oraz odczynników, mat. zużywalnych, strzykawek do pobierania próbek gazometrycznych z pakietem serwisowym
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PN. ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU EUROPEJSKIEGO W ZŁOTOWIE
- "MODERNIZACJA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W ZŁOTOWIE - REMONT PODŁÓG NA PARTERZE"
- Przebudowa drogi powiatowej 1054P i 1050P na odcinku od drogi nr 190 do miejscowości Buntowo
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej na zadania inwestycyjne przebudowy dróg na terenie Gminy Kołaczyce
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 1 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 4 w Oleśnicy
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy ul. Jagodowej - zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych oraz centralnego zasilacza awaryjnego UPS wraz z montażem
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.