eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna BiałostockaModernizacja i adaptacja budynku po byłej szkole przy ul. Szkolnej 1 na potrzeby żłobka, w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118494 z dnia 2021-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i adaptacja budynku po byłej szkole przy ul. Szkolnej 1 na potrzeby żłobka, w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Białostocka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Torowa 14 A

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Białostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857131340

1.5.8.) Numer faksu: 857131349

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarnabialostocka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i adaptacja budynku po byłej szkole przy ul. Szkolnej 1 na potrzeby żłobka, w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c2fa1eb-bfa2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002338/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja i adaptacja budynku po byłej szkole przy ul. Szkolnej 1 na potrzeby żłobka, w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069731/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji zostały odpisane w Załączniku nr 1 do SWZ.
W ramach zadania należy wykonać roboty budowlane polegające na przebudowie budynku (jednokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, z dachem płaskim) byłej Szkoły Podstawowej na żłobek wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz budową doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej, doziemnej instalacji elektrycznej, urządzeń placu zabaw i rozbiórką trzech zbiorników szczelnych o poj. 7,6m³ każdy na części działki nr geod. 962/3, obręb Czarna Białostocka.
A. Branża budowlana:
1. Wykonać prace rozbiórkowe,
2. Wykonać roboty ziemne i stanu surowego,
3. Prace wykończeniowe,
4. Otoczenie budynku,
B. Branża sanitarna:
1. Wykonanie przyłączy wodociągowego poprzez nawiertkę z sieci wodociągowej PCV Dn 110 w ul. Spółdzielczej z rur PE dn 32 do pomieszczenia węzła cieplnego zakończonego układem pomiarowym – wodomierzem Dn 25, Qn = 3,5 m3/h, zaworami odcinającymi i zaworem antyskażeniowym klasy EA oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej składającej się z wymiany istniejącej studni z kręgów betonowych - zbiornika betonowego wraz z wykonaniem nowej kinety betonowej zgodnej z kierunkiem przepływu ścieków oraz separatorem tłuszczów o parametrach: - przepływ 0,5 l/s; - poj. osadnika 100 l; - wymiary dn 600, h1,45m; - króciec 110 z podłączeniem wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej pomieszczenia kuchni i przyłączeniem do wyżej opisanej studni. Wykonanie podłączenia wewnętrznej kanalizacji sanitarnej (drugi obwód z urządzeń sanitariatów) do ww. studni przyłączeniowej. Odtworzyć istniejące przyłącze z rur PCV dn 160.
2. Wykonanie próby ciśnieniowej przyłączy, płukania i dezynfekcji oraz badań wody po wykonaniu instalacji wewnętrznych.
3. W postaci głowic termostatycznych tzw. biurowych z zabezpieczeniem przed kradzieżą i zmianą nastawy. Wykonać wewnętrzną instalację wodociągowo-kanalizacyjną w tym cyrkulację cwu. (z ograniczeniem temperatury do 38oC dla potrzeb sanitariatów dziecięcych, do 60oC dla kuchni i pozostałych łazienek) z rur PP stabilizowanych łączonych przez zgrzewanie i zaizolowanych termicznie oraz PCV.
4. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z rur warstwowych wraz z dostawą i montażem grzejników płytowych z podejściem dolnym wraz z armaturą odcinającą, odpowietrzającą i regulacyjną. W łazienkach grzejniki łazienkowe. W pomieszczeniach kuchennych (pom. 17,18 i 19) grzejniki higieniczne.
5. Wykonanie niezbędnych prób ciśnieniowych, na zimno i na gorąco oraz dokonanie regulacji hydraulicznej.
6. Wykonanie dostawy i montażu elementów wyposażenia łazienek w postaci misek ustępowych, umywalek, pryszniców dostosowanych do wieku użytkowników lub przeznaczenia (dla osób niepełnosprawnych) oraz zaplecza kuchennego wraz z niezbędną armaturą odcinającą, bateriami i syfonami.
7. Wykonanie instalacji ppoż. z rur stalowych ocynkowanych łączonych przez gwintowanie, zaizolowanych, zakończonych w szafce hydrantowej podtynkowej z zamkiem patentowym wyposażonej z zawór hydrantowy Dn 25, wąż półsztywny Dn 25, l=30 m wg EN-694 oraz prądownicą zgodną z PN-EN 671-2-2012.
8. Wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach wc i pomieszczeniu zmywalni w postaci zabudowy wentylatorów kanałowych uruchamianych czujnikiem ruchu w pomieszczeniach z oknami i wyłącznikiem zintegrowanym z oświetleniem w pozostałych. W pomieszczeniu wymiennikowni wentylator uruchamiany za pomocą czujnika temperatury. Wentylację wywiewną grawitacyjną sal dzieci wyposażyć we wspomagające nasady wentylatorowe.
9. Wykonanie dostawy i montażu węzła cieplnego szeregowo-równoległego, dwufunkcyjnego na potrzeby co. o mocy Qco= 25 kW i cwu o mocy Qcwumax=40 kW opartego o wymienniki płytowe ze stali nierdzewnej zabezpieczone zamkniętym naczyniem wzbiorczym i membranowymi zaworami bezpieczeństwa Dn25 o ciśnieniu otwarcia 5,0 i 6,0 bar. Obiegi co. i cwu. wymuszone pompami wraz ze stosowną armaturą zabezpieczającą, odcinającą, regulacyjną, pomiarową i sterowniczą. Montaż wykonać z rur stalowych czarnych ze szwem – po stronie niskich parametrów, bez szwu - po stronie wysokich parametrów łączonych przez spawanie oraz instalacji cwu. z rur stalowych ze szwem podwójnie ocynkowanych łączonych na gwint. (uwaga: przyłącze sieci ciepłowniczej w zakresie gestora sieci tj. Przedsiębiorstwa Komunalnego w Czarnej Białostockiej z którym należy uzgodnić termin podania czynnika celem uruchomienia węzła). Dokonać niezbędnych prób ciśnieniowych, na zimno i na gorąco oraz wykonać regulację hydrauliczną i automatyki sterowniczej a także adekwatną do temperatur czynnika izolację termiczną.

C. Branża elektryczna i niskoprądowa:
1. Wykonanie przyłącza energetycznego zgodnie z wytycznymi PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok i warunkami przyłączenia do sieci dystrybucyjnej nr 20-B6/WP/06138
2. Wykonanie połączenia tablicy TL z rozdzielnicą główną RG podtynkową z drzwiczkami. kablami 4x (YAKXS 1x35mm2) + YAKXS 1x16mm2 poprzez rozdzielnicę wyłącznika głównego RWP, wraz z wyłącznikiem głównym prądu z przyciskiem wyzwalacza.
3. Wykonanie demontażu istniejących wewnętrznych instalacji zasilania, sterowania i oświetlenia wewnętrznego. Zdemontowane elementy zagospodarować we własnym zakresie np. poddać utylizacji.
4. Wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego, dekoracyjnego i awaryjnego z podtrzymaniem zasilania i autotestem , gniazd wtykowych 230V, siłową, połączenia głównego, połączeń wyrównawczych i ochrony od porażeń a także odgromową, Przewody zasilające prowadzić podtynkowo, nad sufitem podwieszanym bądź w rurach osłonowych natynkowo zależnie od pomieszczenia.
5. Wykonanie w wc dla niepełnosprawnych systemu przyzywowego.
6. Po wykonaniu złożyć w imieniu Inwestora stosowny wniosek o zawarcie umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych i sprzedażowych energii elektrycznej.
7. Wykonanie instalacji okablowania strukturalnego w standardzie kategorii 6 w wersji nieekranowanej składającej się z głównego punktu dystrybucyjnego (GPU w postaci szafy wiszącej dzielonej 19”/15U z osprzętem pasywnym i aktywnym) i siedmiu punktów przyłączeniowych 2xRJ45UTP kategorii 6.
8. Wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV IP opartego o trzy punkty kamerowe (zewnętrzne i wewnętrzne) z panelem dystrybucyjnym w szafie GPD z wyposażeniem pasywnym i aktywnym.
9. Wykonanie prób i badania wykonanych instalacji i zabezpieczeń.
10. Wykonanie opisu szaf zasilających i sterowniczych.

Inwestycję należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiar robót jest elementem pomocniczym do przygotowania oferty.

Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia przebiegu urządzeń podziemnych z gestorami istniejących sieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421141-4 - Instalowanie przegród

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1453407,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2289021,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1453407,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „KRYSTEX” Żukowski Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660416409

7.3.3) Ulica: ul. Zagórna 7a

7.3.4) Miejscowość: Czarna Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-020

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1453407,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20
2021-07-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.