eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczBudowa obwodnicy i Plant Jana Pawła II w Rawiczu



Ogłoszenie z dnia 2022-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa obwodnicy i Plant Jana Pawła II w Rawiczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 546 49 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/570108

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa obwodnicy i Plant Jana Pawła II w Rawiczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10a64dc6-8a4a-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019808/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa obwodnicy centrum i Plant Jana Pawła II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053018/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1453641,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie polega w szczególności na przebudowie odcinka drogi gminnej – ul. Wały Powstańców Wielkopolskich na odcinku o długości 278 m oraz przebudowie skrzyżowania ul. Wały Powstańców Wielkopolskich i Targowej na skrzyżowanie typu rondo.
W zakresie branży drogowej w ramach przedsięwzięcia na ul. Wały Powstańców Wielkopolskich planuje się wykonać nową warstwę ścieralną i wiążącą z betonu asfaltowego, przebudowę istniejącego chodnika na ciąg pieszo – rowerowy z kostki betonowej bezfazowej o szerokości min. 3,26 m oraz budowę chodnika z kostki betonowej bezfazowej od zejścia z Fisiej Górki do ul. Targowej o szerokości min. 1,65. Skrzyżowanie ul. Wały Powstańców Wielkopolskich z ul. Targową planuje się wykonać jako skrzyżowanie rondo z wyspą przejezdną. W celu poprawy odwodnienia przebudowywanych ulic zaprojektowano przesunięcie i wymianę na nowe istniejących wpustów ulicznych na wpusty krawężnikowo – jezdniowe oraz wykonanie ścieku ulicznego z kostki betonowej.
W zakresie branży elektrycznej planuje się wykonanie oświetlenia przejść dla pieszych przy zejściu z Fisiej Górki oraz na przebudowywanym skrzyżowaniu, a także przesunięcie słupów oświetleniowych i zabezpieczenia kabli rurami osłonowymi.
W zakresie branży telekomunikacyjnej planuje się likwidację sygnalizacji świetlnej.
W zakresie branży wodociągowej przesunięcie hydrantu nadziemnego w inną lokalizację.

2. Zakres robót do wykonania dla przebudowy odcinka ul. Wały Powstańców Wielkopolskich:
1) rozbiórka elementów drogi tj. frezowanie nawierzchni bitumicznej, mechaniczne rozebranie nawierzchni
z mieszanek mineralno – bitumicznych, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, rozebranie krawężników
i obrzeży, demontaż studzienek ściekowych ulicznych,
2) wykonanie korytowania, profilowania i zagęszczania podłoża,
3) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (warstwy ścieralnej i wiążącej),
4) wykonanie nawierzchni ścieżki pieszo – rowerowej z kostki betonowej,
5) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej,
6) wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej,
7) wykonanie krawężników i obrzeży betonowych,
8) ułożenie ścieku ulicznego z kostki betonowej
9) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych,
10) oznakowanie drogi zgodnie ze stałą organizacją ruchu.

3. Zakres robót do wykonania dla przebudowy skrzyżowania ul. Wały Powstańców Wielkopolskich
i ul. Targowej na skrzyżowanie typu rondo:
1) rozbiórka elementów drogi tj. frezowanie nawierzchni bitumicznej, mechaniczne rozebranie nawierzchni
z mieszanek mineralno – bitumicznych, rozebranie nawierzchni z brukowca oraz kostki betonowej, rozebranie krawężników i obrzeży, demontaż studzienek ściekowych ulicznych,
2) wykonanie korytowania, profilowania i zagęszczania podłoża,
3) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
4) wykonanie wyspy środkowej z kostki granitowej ciętej o wys. 14 cm - wypełnienie spoin fugą, obramowanej krawężnikiem granitowym,
Do wypełnienia spoin nawierzchni z kostki granitowej 14/14 ciętej należy stosować: fugę żywiczną wysokowytrzymałą na obciążenie ruchem samochodowym 40 t o szerokości fugi min. 8 mm.
5) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej,
6) wykonanie zjazdów z kostki betonowej,
7) wykonanie krawężników i obrzeży betonowych,
8) ułożenie ścieku ulicznego z kostki brukowej betonowej
9) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych,
10) oznakowanie drogi zgodnie ze stałą organizacją ruchu.

4. Zakres robót do wykonania dla budowy oświetlenia przejść dla pieszych na ul. Wały Powstańców Wielkopolskich i Targowej:
1) kopanie oraz zasypywanie rowów oraz przewierty mechaniczne,
2) układanie rur osłonowych,
3) układanie kabli,
4) montaż i stawianie słupów oświetleniowych,
5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego,
6) podłączenie przewodów i montaż uziomów poziomych,
7) wykonanie badań i badanie linii kablowej nn i instalacji uziemiającej,

5. Zakres robót do wykonania dla przesunięcia istniejących słupów oświetleniowych w nową lokalizację :
1) kopanie oraz zasypywanie rowów,
2) ręczne układanie kabli,
3) demontaż opraw oświetleniowych,
4) przesuniecie istniejącego słupa oświetleniowego w nowe miejsce,
5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego,
6) badanie linii kablowej nn,
7) układanie rur osłonowych na kablach energetycznych,

6. Poza robotami budowlanymi wyszczególnionymi powyżej w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do:
1) wykonania pomiarów geodezyjnych wraz z inwentaryzacją powykonawczą i tabelą pomiarów powykonawczych, które powinny zawierać:
a) długość: drogi, ścieku, oporników, obrzeży, krawężników
b) powierzchnię: jezdni, chodnika, ścieżki pieszo - rowerowej, ścieku,
c) długości przykanalików, liczbę wpustów,
d) długość kabli energetycznych, rur osłonowych, liczbę doświetlaczy przejść dla pieszych.
2) wykonania krawężnika obniżonego 0-1 cm w obrębie przejść dla pieszych oraz zastosowanie kostek integracyjnych o szerokości min. 50 cm na całej długości przejścia,
3) opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień). Kompletny projekt należy przedłożyć w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz,
4) wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania oraz poinformowania mieszkańców o planowanych pracach i utrudnieniach w ruchu (co najmniej na 7 dni przed zamontowaniem oznakowania pionowego dotyczącego zabezpieczenia robót, w oparciu o zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o rozpoczęciu robót podając datę ustawienia oznakowania oraz datę wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca sporządzi protokół z czynności odbiorowych),
5) wprowadzenie stałej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania (co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem stałej organizacji ruchu, w oparciu o zatwierdzony projekt, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o dacie przywrócenia lub wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca przedłoży do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz protokół z czynności odbiorowych, podpisany i zatwierdzony przez przedstawicieli organu zarządzającego ruchem oraz Powiatowej Policji),
6) przygotowania dokumentów wymaganych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie jeżeli zajdzie taka konieczność,
7) innych prac towarzyszących wykonaniu niniejszego zadania.

7. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami dla poszczególnych branż,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym dla poszczególnych branż. (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania określają załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe i zalecaną wizję w terenie.)

8. W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w dokumentacjach projektowych kwota ulegnie zmniejszeniu.

9. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
- roboty polegające na wykonaniu robót nawierzchniowych i robót kanalizacyjnych,
- roboty polegające na wykonaniu robót elektrycznych,
10. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się
z terenem objętym zamówieniem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
11. Wybrany, Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy kosztorysów ofertowych (lub kosztorysu ofertowego) opracowanych metodą kalkulacji szczegółowej
w wersji papierowej oraz elektronicznej (ATH) na bazie których została skalkulowania cena oferty.
12. Zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
13. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1597013,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2261187,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1597013,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NODO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972332023

7.3.3) Ulica: Gronowska 46

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1597013,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.