eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogowoDOSTAWA KRUSZYWA NA UTWARDZENIE NAWIERZCHNI GMINNYCH DRÓG PUBLICZNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY ROGOWO



Ogłoszenie z dnia 2022-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA KRUSZYWA NA UTWARDZENIE NAWIERZCHNI GMINNYCH DRÓG PUBLICZNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY ROGOWO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIELNA

1.5.2.) Miejscowość: Rogowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3024053, 3024077

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rogowo.paluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rogowo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA KRUSZYWA NA UTWARDZENIE NAWIERZCHNI GMINNYCH DRÓG PUBLICZNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY ROGOWO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07073174-a8ed-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092079/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIDiGP. 271.1.1.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup kruszyw, załadunek, ważenie, transport - dostawę kruszywa drogowego – kamienia twardego łamanego (z wyłączeniem skał wapiennych) w ilości około 1 500 ton frakcji:
1) 0-31,5 mm w ilości około 1 200 ton;
2) 0-63 mm w ilości około 300 ton.
2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) uwzględniając ładowność pojazdów Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy ilości kruszywa drogowego z tolerancją ± 2%;
2) Zamawiający wymaga, iż kruszywo winno być jednorodne, gatunkowo bez zanieczyszczeń ze skał magmowych i przeobrażonych spełniających warunek krzywej uziarnienia, oraz o parametrach nie gorszych niż: WA24-2, F2, LA< 30;
3) Dostawa kruszywa realizowana będzie sukcesywnie bezpośrednio na miejsce wbudowania - pod równiarkę, po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym zgłoszeniu przez Zamawiającego ilości, frakcji i lokalizacji dostawy;
4) Zamawiający wymaga aby dostawy kruszywa były realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb zgłoszonych telefonicznie Wykonawcy, transportem samochodowym samowyładowczym w czasie maksymalnie 72 godzin od momentu złożenia telefonicznego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mailem) przez Zamawiającego na dostawę. Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami samowyładowczymi, umożliwiającymi rozsypanie kruszywa po drodze;
5) Zamówienia mogą być składane w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:00, pod numerem telefonu :………………………… lub za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawcy: e- mail: ..………………………… . Dostawca zobowiązany jest potwierdzić złożenie zamówienia i przyjęcia go do realizacji w formie potwierdzenia wysłanego na adres poczty elektronicznej Zamawiającego e-mail: drogi@rogowo.paluki.pl ;
6) W przypadku wystąpienia warunków uniemożliwiających realizację robót niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym, ustalony zostanie nowy termin dostawy;
7) Każdorazowy odbiór materiału dokumentowany będzie przekazaniem dokumentu transportowego w którym musi być wskazana waga dostarczonego materiału. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wybiórczej kontroli tonażu zamawianej części dostawy w całym okresie realizacji przedmiotu umowy. Koszty drugiego ważenia pokrywa Zamawiający;
8) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, na podstawie badań laboratoryjnych, że dostarczone przez Wykonawcę kruszywo nie spełnia wymagań jakościowych, Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie i na własny koszt w terminie 2 dni roboczych do dostarczenie kruszywa wolnego od wad, a w przypadku gdy kruszywo niespełniające wymagań jakościowych zostało już wbudowane, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jego usunięcie lub wymianę;
9) Zamawiający nie dopuszcza dostaw kruszywa wapiennego (z wyłączeniem mieszanki wapienno-żwirowej pozbawionej dolnych frakcji drobnych i pylastych). Kruszywo nie powinno zawierać zawartości frakcji „0” w ilości większej niż 12 %;
10)Dostarczone kruszywo powinno być bez domieszek gliny, iłów oraz materiałów metalowych ani innych zanieczyszczeń (plastik, guma, drewno, itp.);
11)Kruszywo musi spełniać normy: PN-EN 13242, PN- EN 13043, PN-EN 12620, PN-EN 13450;
12)Potwierdzeniem realizacji każdej dostawy kruszywa drogowego będą dowody wydania WZ potwierdzone przez Sołtysa danego sołectwa lub pracownika UG będącymi przedstawicielami Zamawiającego;
13)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania kontrolnego ważenia dostarczonego materiału, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
14)dostawa i odbiór kruszywa odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:30.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138375,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184131,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138375,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROJBUD Drogownictwo Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671430117

7.3.3) Ulica: Nizinna 1

7.3.4) Miejscowość: BIAŁE BŁOTA

7.3.5) Kod pocztowy: 86-005

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138375,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.