eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSerwis urządzeń gastronomicznych w obiektach żywienia zbiorowego, agregatów chłodniczych na pojazdach oraz agregatów kontenerowych, podnośników dźwigowych na pojazdach w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis urządzeń gastronomicznych w obiektach żywienia zbiorowego, agregatów chłodniczych na pojazdach oraz agregatów kontenerowych, podnośników dźwigowych na pojazdach w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowska 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 261574802

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis urządzeń gastronomicznych w obiektach żywienia zbiorowego, agregatów chłodniczych na pojazdach oraz agregatów kontenerowych, podnośników dźwigowych na pojazdach w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72403f8c-537c-4dbd-8f71-8aaf4d70910c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083913/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Serwis urządzeń gastronomicznych w obiektach żywenia zbiorowego, agregatów chłodniczych na pojazdach oraz agregatów kontenerowych, podnosników dzwigowych na pojazdach na rok 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00022969

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 58/z/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 255103,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Przegląd i konserwacja sprzętu gastronomicznego i chłodniczego w obiektach żywienia zbiorowego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz cenowy – załącznik nr 2.1 B – 2.4 B do SWZ
- wykaz urządzeń i lokalizacji - załącznik nr 3.1 – 3.4 do SWZ
- normatyw czasowy napraw i remontów sprzętu – załącznik nr 1 do umowy
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 214041,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Przegląd i konserwacja ekspresów do kawy w obiektach żywienia zbiorowego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz cenowy – załącznik nr 2.1 B – 2.4 B do SWZ
- wykaz urządzeń i lokalizacji - załącznik nr 3.1 – 3.4 do SWZ
- normatyw czasowy napraw i remontów sprzętu – załącznik nr 1 do umowy
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 48342,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Przegląd i konserwacja platform podnośnikowych zamontowanych na pojazdach.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz cenowy – załącznik nr 2.1 B – 2.4 B do SWZ
- wykaz urządzeń i lokalizacji - załącznik nr 3.1 – 3.4 do SWZ
- normatyw czasowy napraw i remontów sprzętu – załącznik nr 1 do umowy
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 14094,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - Przegląd i konserwacja agregatów chłodniczych zamontowanych na pojazdach.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
- formularz cenowy – załącznik nr 2.1 B – 2.4 B do SWZ
- wykaz urządzeń i lokalizacji - załącznik nr 3.1 – 3.4 do SWZ
- normatyw czasowy napraw i remontów sprzętu – załącznik nr 1 do umowy
- wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 37299 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194052,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194052,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194052,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gastromet Piotr Socha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8830015940

7.3.3) Ulica: Lutycka 5

7.3.4) Miejscowość: Kłodzko

7.3.5) Kod pocztowy: 57-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194052 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.