Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00064957/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118701 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostarczenie urządzeń do pomiaru substancji wskaźnikowych dla odorów wraz z analizą danych pomiarowych - inwestycja pn. zakup i montaż urządzeń do pomiaru jakości powietrza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48/224434816
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczenie urządzeń do pomiaru substancji wskaźnikowych dla odorów wraz z analizą danych pomiarowych - inwestycja pn. zakup i montaż urządzeń do pomiaru jakości powietrza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc989b54-bd38-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000113/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostarczenie urządzeń do pomiaru substancji wskaźnikowych dla odorów wraz z analizą danych pomiarowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064957/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.10.2021.EKR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dostawa, montaż oraz uruchomienie 9 urządzeń do pomiaru substancji wskaźnikowych dla odorów oraz urządzeń do pomiaru parametrów meteorologicznych (temperatury i wilgotności względnej powietrza).
2) Analiza danych pomiarowych z działalności systemu.
3) Przygotowanie raportu końcowego z przeprowadzonych pomiarów
2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określają:
Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 2 do SWZ wraz z załącznikami, w tym załącznikiem nr 1 do projektowanych postanowień umowy – określającym szczegółowo Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38344000-8 - Urządzenia do monitorowania zanieczyszczeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38120000-2 - Przyrządy meteorologiczne
90711100-5 - Ocena ryzyka lub zagrożenia innego niż powodowanego przez branżę budowlaną
90711400-8 - Usługi oceny oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198030,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): R&R Mariusz Rogulski wspólnik spółki cywilnej
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: R&R Magdalena Rogulska - wspólnik spółki cywilnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371267954
7.3.3) Ulica: Skarbka z Gór nr 134 lok.52
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-287
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Współudział w opracowaniu raportu.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
R&R Mariusz Rogulski wspólnik spółki cywilnej
jakie przetargi wygrała firma
R&R Mariusz Rogulski wspólnik spółki cywilnej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198030,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-222021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Monitoring chemizmu gleb ornych w Polsce w roku 2025
- Zakup i dostarczenie sprzętu pomiarowego: rejestratorów ciśnieniowych poziomu wody wraz z dodatkowym osprzętem, deszczomierzy korytkowych z automatycznymi rejestratorami, fluorymetru
- Opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Kalisza do 2030 roku z perspektywą do 2035 roku oraz projektu Planu ogólnego miasta Kalisza
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Przyrządy meteorologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.