Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00053015/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace wykończeniowe w Przedszkolu w Łęgu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace wykończeniowe w Przedszkolu w Łęgu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8c13ca0-70c1-441e-9d09-9f81e663f96e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204807,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: „Prace wykończeniowe w Przedszkolu w Łęgu".
I. Zakres zadania
1. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ułożenie tapet zgodnie ze sztuką budowlaną i wymaganiami producenta, w miejscach wskazanych w projekcie aranżacji:
a) tapeta filcowa fioletowa - poz. 1 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
b) tapeta filcowa ciemny szara - poz. 2 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
c) tapeta drukowana - poz. 3 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
d) tapeta z efektem drewna (ściany różne + sufit w holu - poz. 4 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
e) tapeta biała - tłowa, tylko korytarze - poz. 5 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
f) tapeta biała - tłowa, sale i szatnia (wybrane ściany) - poz. 6 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
2. Dostawa i montaż wyposażenia zgodnie ze sztuką budowlaną i wymaganiami producenta, w miejscach wskazanych w projekcie aranżacji:
a) fotel zielony - poz. 8A zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
b) stolik niebieski - poz. 8B zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
c) biblioteczka biała - poz. 8C zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
d) wieszak - poz. 8D zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
e) lustra z niebieską ramką - poz. 8E zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
f) doniczka wiszące - poz. 8F zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
g) kwietnik na kółkach - poz. 8G zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
h) taboret - poz. 8H zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
i) tablica magnetyczna - poz. 8I zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
j) dywany okrągłe do sal (śr. 300 cm) - poz. 10 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
k) panele akustyczne (śr. 120 cm) - poz. 11 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
3. Wykonanie i montaż elementów indentyfikacyjnych zgodnie ze sztuką budowlaną i wymaganiami producenta, w miejscach wskazanych w projekcie aranżacji:
a) Identyfikacja pomieszczenia; 3xkółko plexi sklejka - poz. 9A zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
b) Identyfikacja galerii; 3xkółka plexi - poz. 9B zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
c) Logo kolorowe na ścianę - poz. 9C zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
d) Oklejenie wybranych szyb drzwi i okien-Folie - poz. 9D zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
e) Ledon; napis - poz. 9E zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
f) Grafika domków nad TV i tablice multimedialne - poz. 9F zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
g) Logo białe na przezroczystej plexi - poz. 9G zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
h) Zestaw dekoracji na korytarzu - poz. 9H zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ.
Opisane powyżej prace należy prowadzić pod nadzorem osoby posiadającej wymagane uprawnienia budowlane i w oparciu o wytyczne producentów materiałów budowlanych określone w kartach technicznych produktów.
Zamawiający wymaga, aby materiały paneli akustycznych, które mają zostać zastosowane, spełniały normy zgodne z obowiązującymi przepisami prawa polskiego dotyczącymi czasu pogłosu dla przestrzeni przeznaczonych dla przedszkoli, określonymi w normie PN-B-02151-4:2015-06. Zamawiający uzna, że materiał spełnia wymagania akustyczne, jeżeli jego współczynnik αw wynosi co najmniej 0,9.
Materiały akustyczne zastosowane w korytarzach (drogach ewakuacyjnych) muszą posiadać klasę reakcji na ogień co najmniej B-s2, d0, zgodnie z normą PN-EN 13501-1.
Do Wykonawcy należeć będzie wykonanie na styku pow. malowanej i tapetowanej listwy drewnianej o wym. ok. 4x2 cm w kolorze naturalnego drewna, np. bukowego lub dębowego (wg. wizualizacji).
Zamawiający udostępni Wykonawcy projekty graficzne w odrębnych plikach po podpisaniu umowy.
II. Opis pozostałych czynności Wykonawcy
1. Zamawiający wymaga, aby ciągi komunikacyjne i ewakuacyjne były wolne od przeszkód, materiałów budowlanych i sprzętu budowlanego.
2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego ustawi kontener na odpady materiałów budowlanych, które potem na własny koszt zutylizuje.
3. Ostateczną kolorystykę elementów aranżacyjnych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
4. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji przetargowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zestawieniu wyposażenia wnętrz, wyjaśnieniach do przetargu i innych dokumentach postępowania Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego
w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
6. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
7. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
7.1. Wykonanie robót przygotowawczych.
7.2. Wykonywanie robót ogólnobudowlanych.
7.3. Wykonywanie robót wykończeniowych.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELITA Budownictwo Bartłomiej Małolepszy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5932493587
7.3.3) Ulica: Skarżyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Elita - budownictwo Bartłomiej Małolepszy
jakie przetargi wygrała firma
Elita - budownictwo Bartłomiej Małolepszy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych, ul. Zemborzycka 82 w Lublinie (...)
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 przy Al. Spółdzielczości Pracy 65
- Wykonanie remontu Sali wykładowej nr 24 w budynku dydaktycznym wraz z przynależnym tarasem oraz remontu schodów wejściowych w budynku przy ul. Policjantów 11, na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.