Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00092842/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego im. prof. Jerzego Tumiłowicza w Glinnej oraz pozostałych obiektów w Glinnej w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfino
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gryfino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 4
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914182071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gryfino@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gryfino.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.gryfino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego im. prof. Jerzego Tumiłowicza w Glinnej oraz pozostałych obiektów w Glinnej w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2f4bea7-a6c7-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283535,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług na terenie Ogrodu Dendrologicznego im. prof. Jerzego Tumiłowicza w Glinnej oraz obsługa Punktu Informacji Przyrodniczo-Leśnej, Punktu Informacji Turystycznej oraz pozostałych obiektów turystycznych i edukacyjnych w Glinnej w roku 2023.
Szczegółowy opis prac składający się na przedmiot zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący, załącznik nr 2 do SWZ.
Z uwagi na specyfikę prac związanych z obsługą grup edukacyjnych, turystycznych i osób indywidualnych wymagana jest pełna dyspozycyjność czasowa, również poza godzinami otwarcia Ogrodu Dendrologicznego im. prof. Jerzego Tumiłowicza w Glinnej, w czasie reakcji nie dłuższym niż 1 godzina, od momentu otrzymania od przedstawiciela nadleśnictwa telefonicznego zgłoszenia o konieczności wykonania co najmniej jednej z ww. czynności. W szczególności dotyczy to gotowości do udostępnienia i odbioru obiektów od grup/osób indywidualnych dokonujących najmu. Pełna dyspozycyjność czasowa odnosi się również do dni wolnych od pracy, tj. niedziele i święta oraz godzin popołudniowych, wieczornych i nocnych (w przypadku najmu obiektów na potrzeby spotkań okolicznościowych).
Szczegółowy zakres „Pełnej dyspozycyjności czasowej” określony został w załączniku nr 2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Przedstawicieli Zamawiającego („Zlecenie”). Treść Zlecenia określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 4 do SWZ).
Na podstawie art. 95 PZP, Zamawiający nie określa wymagań dot. zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia.
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust 1 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1) pkt 7) PZP.
Na podstawie art. 121 ust. 1 PZP, Zamawiający określa obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących Pełnej Dyspozycyjności Czasowej. Przyjęcie na siebie zobowiązania umownego stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt. 16 SWZ. Szczegółowy zakres tego zobowiązania określony został w załączniku nr 2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia). Zasady niewykonania tego zobowiązania określono w załączniku nr 4 do SWZ (wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 92531000-2 - Usługi świadczone przez ogrody botaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63513000-8 - Usługi informacji turystycznej
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255139,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255139,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255139,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych „Jodełka” Halina Małecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 853-102-57-41
7.3.3) Ulica: Glinna 3
7.3.4) Miejscowość: Stare Czarnowo
7.3.5) Kod pocztowy: 74-106
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace wysokościowe, wycinka drzew, pielęgnacja drzew na wysokości powyżej 3m; Opryski chemiczne, prace z środkami ochrony roślin; Usuwanie wskazanych drzew i krzewów w ogrodzie dendrologicznym
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Leśnych Jodełka - Halina Małecka
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Leśnych Jodełka - Halina Małecka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306167,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W sekcji VIII pkt. 8.2) wskazano wartość umowy z opcją (20%)
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Budowa wiaty przy Ogrodzie Dendrologicznym w Glinnej
- Sukcesywne dostawy worków na odpady komunalne, w tym do selektywnej zbiórki odpadów wraz z transportem
- Przebudowa obiektu inżynierskiego w ciągu drogi powiatowej nr 1549Z Banie-Rów, wraz z dojazdami
- Remont pokrycia dachu na budynku Przedszkola Nr 3 w Gryfinie
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Gryfinie
- Budowa wewnętrznej instalacji gazowej w lokalach komunalnych
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zieleni na obszarze Gminy Brześć Kujawski w 2025 roku
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap.
- Wykonywanie sezonowych obsadzeń i pielęgnacji donic, wież kwiatowych i kwietników zlokalizowanych na terenach administrowanych przez ZTP w latach 2025-2026
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Budowa boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Marchwaczu - etap I
więcej: Usługi informacji turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.