eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilamowiceWywóz i zagospodarowanie osadów ściekowych



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wywóz i zagospodarowanie osadów ściekowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W WILAMOWICACH

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070017693

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 2A

1.4.2.) Miejscowość: Wilamowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 43-330

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.4.7.) Numer telefonu: (033)8457171

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zwik@wilamowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zwik.wilamowice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118821

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00109803

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże że posiada:
a) posiada potwierdzenie wpisu do rejestru BDO zgodnie z art. 50 ust.1 pkt. 5 lit b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tekst jednolity: Dz. U. z 2021r. poz.779 ),
b) posiada decyzję pozwalającej na odzysk i unieszkodliwianie odpadów - art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tekst jednolity: Dz. U. z 2021r. poz.779 ),
w przypadku odzysku osadów ściekowych w procesie innym niż R10
c) zezwolenie (decyzja) w zakresie prowadzenia odpowiedniej gospodarki odpadami oraz wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami w zakresie przetwarzania odpadów 19 08 05, w decyzji musi być podany rodzaj czynności oraz ilość, jaką Wykonawca może przyjąć rocznie; Zamawiający dopuszcza złożenie ważnego zezwolenia na przetwarzanie odpadów wydane przed 20 lipca 2018 r. wraz z oświadczeniem o złożonym do 5 marca 2020 r. wniosku o zmianę decyzji oraz poświadczoną kopię potwierdzenia złożenia tego wniosku;
d) prawo do użytkowania instalacji do przetwarzania odpadów oraz obiektów znajdujących się na tym terenie, zgodnie z profilem prowadzonej działalności,
w przypadku odzysku osadów ściekowych w procesie R10:
e) tytuł władającego powierzchnią ziemi, na której komunalne osady ściekowe mają być stosowane na poszczególnych gruntach; Zamawiający dopuszcza także porozumienie trójstronne z władającym powierzchnią ziemi (wzór porozumienia stanowi załącznik nr 10),
f) umowę z akredytowanym laboratorium na pobór próbek ( akredytowany pobór próbek ) oraz wykonanie badań gruntu pod aplikację komunalnych osadów ściekowych.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 400 000,00 zł,
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest dysponują:
a) doświadczeniem:
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonywał sukcesywnie co najmniej jedną usługę wywozu ( odbioru ) i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych – czyli odpadu o kodzie 19 08 05 przy wykorzystaniu pojazdów wyposażonych w system monitoringu bazujący na GPS rejestrujący przebieg tras, co najmniej w następujących ilościach: ustabilizowane komunalne osady ściekowe (kod 19 08 05) – minimum 1500 ton.
b) sprzętem:
Sprzęt (obiekty) jakim powinien dysponować Wykonawca lub podwykonawca realizując zamówienie:
- Instalacja do przetwarzania odpadów spełniające wymogi odpowiednich przepisów obowiązującego prawa, dla których wydano decyzję zezwalającą na przyjmowanie odpadów lub ich przetwarzanie – w przypadku nie przedstawienia decyzji na odzysk R10 dla odpadów o kodzie 19 08 05,
- instalacja do higienizacji osadów – jeżeli będzie konieczna.
Sprzęt jakim powinien dysponować Wykonawca lub podwykonawca do realizacji zamówienia, w szczególności w zakresie transportu:
- samochód (norma emisji spalin co najmniej Euro 5) z zabudowanym odpowiednim urządzeniem hakowym umożliwiający jednorazowy transport załadowanego kontenera o objętości min 24 m3 - minimum 2 szt.,
- kontenery o pojemności minimalnej 24 m3 – min. 4 szt.,
- ciągnika siodłowego z naczepą typu wywrotka (norma emisji spalin co najmniej Euro 5) - min. 4 szt.
- Przenośnik taśmowy przewoźny o długości roboczej minimum 8 metrów – 1 sztuka,
Zamawiający wymaga, aby wszystkie samochody służące do odbioru odpadów wyposażone były w system lokalizacji i monitoringu GPS oraz spełniały warunki emisji spalin określone dla normy co najmniej Euro 5.
Doświadczenie Wykonawcy powinno być potwierdzone dowodami, z których wynika że usługi te zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. W przypadku usług nadal wykonywanych dowody potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny zostać wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku gdy Wykonawca realizował zamówienie, jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) może powoływać się tylko na doświadczenie w realizacji zamówienia, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże że posiada:
a) posiada potwierdzenie wpisu do rejestru BDO zgodnie z art. 50 ust.1 pkt. 5 lit b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tekst jednolity: Dz. U. z 2021r. poz.779 ),
b) posiada decyzję pozwalającej na odzysk i unieszkodliwianie odpadów - art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tekst jednolity: Dz. U. z 2021r. poz.779 ),
w przypadku odzysku osadów ściekowych w procesie innym niż R10
c) zezwolenie (decyzja) w zakresie prowadzenia odpowiedniej gospodarki odpadami oraz wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami w zakresie przetwarzania odpadów 19 08 05, w decyzji musi być podany rodzaj czynności oraz ilość, jaką Wykonawca może przyjąć rocznie; Zamawiający dopuszcza złożenie ważnego zezwolenia na przetwarzanie odpadów wydane przed 20 lipca 2018 r. wraz z oświadczeniem o złożonym do 5 marca 2020 r. wniosku o zmianę decyzji oraz poświadczoną kopię potwierdzenia złożenia tego wniosku;
d) prawo do użytkowania instalacji do przetwarzania odpadów oraz obiektów znajdujących się na tym terenie, zgodnie z profilem prowadzonej działalności,
w przypadku odzysku osadów ściekowych w procesie R10:
e) tytuł władającego powierzchnią ziemi, na której komunalne osady ściekowe mają być stosowane na poszczególnych gruntach; Zamawiający dopuszcza także porozumienie trójstronne z władającym powierzchnią ziemi (wzór porozumienia stanowi załącznik nr 10),
f) umowę z akredytowanym laboratorium na pobór próbek ( akredytowany pobór próbek ) oraz wykonanie badań gruntu pod aplikację komunalnych osadów ściekowych.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 400 000,00 zł,
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest dysponują:
a) doświadczeniem:
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na wywozie ( odbiorze ) i odzysku ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych ( czyli odpadu o kodzie 19 08 05 ) przy wykorzystaniu pojazdów wyposażonych w system monitoringu bazujący na GPS rejestrujący przebieg tras. Wymagane jest, aby to zamówienie obejmowało zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych zarówno w procesie odzysku R10, jak i w procesie odzysku metodą inną niż R10 ( np. R3). Łączna wielkość zrealizowanego zamówienia ( obejmującego wywóz i odzysk ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych ) - minimum 2500 ton, z czego minimum 1500 ton ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych winno być zagospodarowane w procesie odzysku R10.
b) sprzętem:
Sprzęt (obiekty) jakim powinien dysponować Wykonawca lub podwykonawca realizując zamówienie:
- Instalacja do przetwarzania odpadów spełniające wymogi odpowiednich przepisów obowiązującego prawa, dla których wydano decyzję zezwalającą na przyjmowanie odpadów lub ich przetwarzanie – w przypadku nie przedstawienia decyzji na odzysk R10 dla odpadów o kodzie 19 08 05,
- instalacja do higienizacji osadów – jeżeli będzie konieczna.
Sprzęt jakim powinien dysponować Wykonawca lub podwykonawca do realizacji zamówienia, w szczególności w zakresie transportu:
- samochód (norma emisji spalin co najmniej Euro 5) z zabudowanym odpowiednim urządzeniem hakowym umożliwiający jednorazowy transport załadowanego kontenera o objętości min 24 m3 - minimum 2 szt.,
- kontenery o pojemności minimalnej 24 m3 – min. 4 szt.,
- ciągnika siodłowego z naczepą typu wywrotka (norma emisji spalin co najmniej Euro 5) - min. 4 szt.
- Przenośnik taśmowy przewoźny o długości roboczej minimum 8 metrów – 1 sztuka,
Zamawiający wymaga, aby wszystkie samochody służące do odbioru odpadów wyposażone były w system lokalizacji i monitoringu GPS oraz spełniały warunki emisji spalin określone dla normy co najmniej Euro 5.
Doświadczenie Wykonawcy powinno być potwierdzone dowodami, z których wynika że usługi te zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. W przypadku usług nadal wykonywanych dowody potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny zostać wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku gdy Wykonawca realizował zamówienie, jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) może powoływać się tylko na doświadczenie w realizacji zamówienia, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-06 09:00

Po zmianie:
2023-03-07 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-06 10:00

Po zmianie:
2023-03-07 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-04-04

Po zmianie:
2023-04-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.