eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 224431436

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swyszynski@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fda5c1e-7538-4fc4-ad7e-0c67a192e4af

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00657102/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.34 Bieżąca obsługa prawna zadań biur Urzędu m.st. Warszawy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/197373/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/197373/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/SW/271/II-30/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1776950 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 813000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego.
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego Urzędu m.st. Warszawy t.j.:
Świadczenie pomocy prawnej na rzecz Biura Ładu Korporacyjnego Urzędu m.st. Warszawy w wymiarze nieprzekraczającym 500 godzin rocznie, w obszarze wykonywania uprawnień, wynikających z praw majątkowych m.st. Warszawy, w zakresie praw należących do m.st. Warszawy akcji i udziałów w spółkach, oraz prowadzenie spraw, w których m.st. Warszawa występuje jako ich następca prawny, a także wykonywania praw z udziałów i akcji w spółkach z udziałem m.st. Warszawy, w szczególności w zakresie:
a) prywatyzacji,
b) podwyższania i obniżania kapitału zakładowego spółek,
c) restrukturyzacji organizacyjnej,
d) informacji publicznej,
e) prawa podatkowego prawa upadłościowego, prawa restrukturyzacyjnego oraz funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego,
f) udzielania porad i konsultacji prawnych, a także opinii prawnych i wyjaśnień,
g) uczestnictwa, w miarę potrzeb, w spotkaniach z udziałem Zamawiającego,
h) przygotowania projektów: umów związanych z działalnością Biura Ładu Korporacyjnego Urzędu m.st. Warszawy, dokumentów dotyczących spółek prawa handlowego z udziałem Zamawiającego,
i) opracowania i opiniowania projektów aktów prawnych, w tym aktów normatywnych, decyzji administracyjnych, postanowień i innych aktów z zakresu administracji publicznej, związanych z działalnością Biura Ładu Korporacyjnego,
j) weryfikowania pod względem formalno-prawnym i parafowania projektów pełnomocnictw i instrukcji na Zgromadzenia Wspólników/Walne Zgromadzenia,
k) świadczenia pomocy i doradztwa w zakresie sprzedaży i umorzeń udziałów i akcji spółek oraz łączenia, restrukturyzacji, prywatyzacji, likwidacji spółek,
l) świadczenie pomocy prawnej w zakresie stosowania przepisów dotyczących informacji publicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który:
1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje na rzecz jednostki samorządu terytorialnego, zakładu budżetowego lub spółki z udziałem jednostek samorządu terytorialnego co najmniej 3 projekty (rozumiane jako doradztwo przy transakcji, zawarciu umowy lub realizacji inwestycji, sporów sądowych lub arbitrażowych) o wartości każdego z projektów (tj. transakcji, umowy inwestycji lub sporu) co najmniej 50 mln PLN;
2. dysponuje co najmniej dwudziestoma (20) osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego, w tym:
a) co najmniej pięcioma osobami posiadającymi od co najmniej 10 lat każda, uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego,
b) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie zawodowe polegające na zrealizowaniu lub realizowaniu co najmniej pięciu usług doradztwa prawnego dla spółek z udziałem jednostek samorządu terytorialnego realizujących zadania własne gminy, w tym co najmniej jednej spółki w której zatrudnienie wynosi powyżej 1000 osób,
c) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie zawodowe polegające na zrealizowaniu lub realizowaniu co najmniej trzech usług polegających na doradztwie prawnym w zakresie kształtowania wynagrodzeń zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2016 r. o zasadach kształtowania wynagrodzeń osób kierujących niektórymi spółkami (Dz. U. z 2020 r., poz. 1907), przy czym każda z wykazywanych usług musi być wykonana lub jest wykonywana na rzecz innej spółki;
.3. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 mln PLN.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz dodatkowego doświadczenia personelu kluczowego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ - do oceny w pozacenowym kryterium oceny ofert

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-05 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.