eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągUsługa czyszczenia separatorów.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa czyszczenia separatorów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa czyszczenia separatorów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3ac4e15-9013-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020851

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 1: garnizon wojskowy m. Braniewo, m. Bartoszyce
Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia separatorów oraz przyległych osadników przy myjniach pojazdów mechanicznych, Kontenerowych Stacjach Paliw (KSP), separatorów na wylocie sieci burzowej wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodach z podgrupy 13 05 – odpady z odwadniania olejów w separatorach tj. 13 05 01*, 13 05 02*, 13 05 03*, 13 05 06*, 13 05 07*, 13 05 08*) w celu unieszkodliwienia oraz czyszczenie separatorów tłuszczy (odtłuszczowników) przy kuchniach i stołówkach żołnierskich wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodzie 19 08 09 tłuszcze
i mieszaniny olejów z separacji olej/woda zawierające wyłącznie oleje jadalne
i tłuszcze) w celu unieszkodliwienia.
Zakres usługi czyszczenia separatorów przy myjniach pojazdów mechanicznych, KSP, separatorów na wylocie sieci burzowej wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodach z podgrupy 13 05 – odpady z odwadniania olejów w separatorach tj. 13 05 01*, 13 05 02*, 13 05 03*, 13 05 06*, 13 05 07*, 13 05 08*) w celu unieszkodliwienia obejmuje:
• wybranie zalegających zaolejonych i zanieczyszczonych piasków oraz innych substancji mieszaniny wodno-olejowej,
• opróżnienie komory odolejacza,
• oczyszczenie ścian separatorów (płukanie i mycie),
• kontrolę ścian betonowych i stalowych pod względem uszkodzeń i szczelności,
• sprawdzenie drożności przepływu wraz z jego udrożnieniem w razie potrzeby,
• wywóz (transport) i unieszkodliwienie wybranych odpadów o kodach z podgrupy 13 05 zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• uporządkowanie terenu wokół czyszczonego urządzenia (wyczyszczenie najazdów oraz całej powierzchni myjni),
• przegląd techniczny i serwis obejmujący: kontrolę stanu filtra koalescencyjnego, sprawdzenie stanu pływaka, kontrola stanu technicznego komponentów urządzenia (niedociągnięcia, ubytki i uszkodzenia), wymiana zużytych filtrów (mat filtracyjnych) oraz dokonanie z wykonanej usługi i przeglądu wpisu
w książce eksploatacji urządzenia.
Zakres usługi czyszczenia separatorów tłuszczy (odtłuszczowników) przy kuchniach, stołówkach żołnierskich wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodzie 19 08 09 tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda zawierające wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze) w celu unieszkodliwienia obejmuje:
• opróżnienie odtłuszczowników,
• czyszczenie ścian wewnętrznych komór odtłuszczowników (płukanie i mycie),
• kontrolę ścian separatorów pod względem uszkodzeń i szczelności,
• sprawdzenie drożności przepływu wraz z jego udrożnieniem w razie potrzeby,
• wywóz (transport) i unieszkodliwienie wybranych odpadów o kodzie 19 08 09 zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• uporządkowanie terenu wokół czyszczonego urządzenia,
• przegląd odtłuszczowników oraz dokonanie z wykonanej usługi i przeglądu wpisu w książce eksploatacji urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 58108 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 2: garnizon wojskowy m. Elbląg, m. Morąg.
Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia separatorów oraz przyległych osadników przy myjniach pojazdów mechanicznych, Kontenerowych Stacjach Paliw (KSP), separatorów na wylocie sieci burzowej wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodach z podgrupy 13 05 – odpady z odwadniania olejów w separatorach tj. 13 05 01*, 13 05 02*, 13 05 03*, 13 05 06*, 13 05 07*, 13 05 08*) w celu unieszkodliwienia oraz czyszczenie separatorów tłuszczy (odtłuszczowników) przy kuchniach i stołówkach żołnierskich wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodzie 19 08 09 tłuszcze
i mieszaniny olejów z separacji olej/woda zawierające wyłącznie oleje jadalne
i tłuszcze) w celu unieszkodliwienia.
Zakres usługi czyszczenia separatorów przy myjniach pojazdów mechanicznych, KSP, separatorów na wylocie sieci burzowej wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodach z podgrupy 13 05 – odpady z odwadniania olejów w separatorach tj. 13 05 01*, 13 05 02*, 13 05 03*, 13 05 06*, 13 05 07*, 13 05 08*) w celu unieszkodliwienia obejmuje:
• wybranie zalegających zaolejonych i zanieczyszczonych piasków oraz innych substancji mieszaniny wodno-olejowej,
• opróżnienie komory odolejacza,
• oczyszczenie ścian separatorów (płukanie i mycie),
• kontrolę ścian betonowych i stalowych pod względem uszkodzeń i szczelności,
• sprawdzenie drożności przepływu wraz z jego udrożnieniem w razie potrzeby,
• wywóz (transport) i unieszkodliwienie wybranych odpadów o kodach z podgrupy 13 05 zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• uporządkowanie terenu wokół czyszczonego urządzenia (wyczyszczenie najazdów oraz całej powierzchni myjni),
• przegląd techniczny i serwis obejmujący: kontrolę stanu filtra koalescencyjnego, sprawdzenie stanu pływaka, kontrola stanu technicznego komponentów urządzenia (niedociągnięcia, ubytki i uszkodzenia), wymiana zużytych filtrów (mat filtracyjnych) oraz dokonanie z wykonanej usługi i przeglądu wpisu
w książce eksploatacji urządzenia.
Zakres usługi czyszczenia separatorów tłuszczy (odtłuszczowników) przy kuchniach, stołówkach żołnierskich wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodzie 19 08 09 tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda zawierające wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze) w celu unieszkodliwienia obejmuje:
• opróżnienie odtłuszczowników,
• czyszczenie ścian wewnętrznych komór odtłuszczowników (płukanie i mycie),
• kontrolę ścian separatorów pod względem uszkodzeń i szczelności,
• sprawdzenie drożności przepływu wraz z jego udrożnieniem w razie potrzeby,
• wywóz (transport) i unieszkodliwienie wybranych odpadów o kodzie 19 08 09 zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• uporządkowanie terenu wokół czyszczonego urządzenia,
• przegląd odtłuszczowników oraz dokonanie z wykonanej usługi i przeglądu wpisu w książce eksploatacji urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 87918,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59603,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214819,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59603,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO SYSTEM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393860073

7.3.3) Ulica: LUBELSKA

7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN

7.3.5) Kod pocztowy: 10-410

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59603,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90180,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325763,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90180,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393860073

7.3.3) Ulica: LUBELSKA

7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN

7.3.5) Kod pocztowy: 10-410

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90180,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania umowy: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 15.03.2023 r. na okres 6-ciu miesięcy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.