Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00020851/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa czyszczenia separatorów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa czyszczenia separatorów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3ac4e15-9013-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 1: garnizon wojskowy m. Braniewo, m. BartoszycePrzedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia separatorów oraz przyległych osadników przy myjniach pojazdów mechanicznych, Kontenerowych Stacjach Paliw (KSP), separatorów na wylocie sieci burzowej wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodach z podgrupy 13 05 – odpady z odwadniania olejów w separatorach tj. 13 05 01*, 13 05 02*, 13 05 03*, 13 05 06*, 13 05 07*, 13 05 08*) w celu unieszkodliwienia oraz czyszczenie separatorów tłuszczy (odtłuszczowników) przy kuchniach i stołówkach żołnierskich wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodzie 19 08 09 tłuszcze
i mieszaniny olejów z separacji olej/woda zawierające wyłącznie oleje jadalne
i tłuszcze) w celu unieszkodliwienia.
Zakres usługi czyszczenia separatorów przy myjniach pojazdów mechanicznych, KSP, separatorów na wylocie sieci burzowej wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodach z podgrupy 13 05 – odpady z odwadniania olejów w separatorach tj. 13 05 01*, 13 05 02*, 13 05 03*, 13 05 06*, 13 05 07*, 13 05 08*) w celu unieszkodliwienia obejmuje:
• wybranie zalegających zaolejonych i zanieczyszczonych piasków oraz innych substancji mieszaniny wodno-olejowej,
• opróżnienie komory odolejacza,
• oczyszczenie ścian separatorów (płukanie i mycie),
• kontrolę ścian betonowych i stalowych pod względem uszkodzeń i szczelności,
• sprawdzenie drożności przepływu wraz z jego udrożnieniem w razie potrzeby,
• wywóz (transport) i unieszkodliwienie wybranych odpadów o kodach z podgrupy 13 05 zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• uporządkowanie terenu wokół czyszczonego urządzenia (wyczyszczenie najazdów oraz całej powierzchni myjni),
• przegląd techniczny i serwis obejmujący: kontrolę stanu filtra koalescencyjnego, sprawdzenie stanu pływaka, kontrola stanu technicznego komponentów urządzenia (niedociągnięcia, ubytki i uszkodzenia), wymiana zużytych filtrów (mat filtracyjnych) oraz dokonanie z wykonanej usługi i przeglądu wpisu
w książce eksploatacji urządzenia.
Zakres usługi czyszczenia separatorów tłuszczy (odtłuszczowników) przy kuchniach, stołówkach żołnierskich wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodzie 19 08 09 tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda zawierające wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze) w celu unieszkodliwienia obejmuje:
• opróżnienie odtłuszczowników,
• czyszczenie ścian wewnętrznych komór odtłuszczowników (płukanie i mycie),
• kontrolę ścian separatorów pod względem uszkodzeń i szczelności,
• sprawdzenie drożności przepływu wraz z jego udrożnieniem w razie potrzeby,
• wywóz (transport) i unieszkodliwienie wybranych odpadów o kodzie 19 08 09 zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• uporządkowanie terenu wokół czyszczonego urządzenia,
• przegląd odtłuszczowników oraz dokonanie z wykonanej usługi i przeglądu wpisu w książce eksploatacji urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 58108 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 2: garnizon wojskowy m. Elbląg, m. Morąg.Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia separatorów oraz przyległych osadników przy myjniach pojazdów mechanicznych, Kontenerowych Stacjach Paliw (KSP), separatorów na wylocie sieci burzowej wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodach z podgrupy 13 05 – odpady z odwadniania olejów w separatorach tj. 13 05 01*, 13 05 02*, 13 05 03*, 13 05 06*, 13 05 07*, 13 05 08*) w celu unieszkodliwienia oraz czyszczenie separatorów tłuszczy (odtłuszczowników) przy kuchniach i stołówkach żołnierskich wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodzie 19 08 09 tłuszcze
i mieszaniny olejów z separacji olej/woda zawierające wyłącznie oleje jadalne
i tłuszcze) w celu unieszkodliwienia.
Zakres usługi czyszczenia separatorów przy myjniach pojazdów mechanicznych, KSP, separatorów na wylocie sieci burzowej wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodach z podgrupy 13 05 – odpady z odwadniania olejów w separatorach tj. 13 05 01*, 13 05 02*, 13 05 03*, 13 05 06*, 13 05 07*, 13 05 08*) w celu unieszkodliwienia obejmuje:
• wybranie zalegających zaolejonych i zanieczyszczonych piasków oraz innych substancji mieszaniny wodno-olejowej,
• opróżnienie komory odolejacza,
• oczyszczenie ścian separatorów (płukanie i mycie),
• kontrolę ścian betonowych i stalowych pod względem uszkodzeń i szczelności,
• sprawdzenie drożności przepływu wraz z jego udrożnieniem w razie potrzeby,
• wywóz (transport) i unieszkodliwienie wybranych odpadów o kodach z podgrupy 13 05 zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• uporządkowanie terenu wokół czyszczonego urządzenia (wyczyszczenie najazdów oraz całej powierzchni myjni),
• przegląd techniczny i serwis obejmujący: kontrolę stanu filtra koalescencyjnego, sprawdzenie stanu pływaka, kontrola stanu technicznego komponentów urządzenia (niedociągnięcia, ubytki i uszkodzenia), wymiana zużytych filtrów (mat filtracyjnych) oraz dokonanie z wykonanej usługi i przeglądu wpisu
w książce eksploatacji urządzenia.
Zakres usługi czyszczenia separatorów tłuszczy (odtłuszczowników) przy kuchniach, stołówkach żołnierskich wraz z odebraniem wytworzonych przez Wykonawcę usługi odpadów (o kodzie 19 08 09 tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda zawierające wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze) w celu unieszkodliwienia obejmuje:
• opróżnienie odtłuszczowników,
• czyszczenie ścian wewnętrznych komór odtłuszczowników (płukanie i mycie),
• kontrolę ścian separatorów pod względem uszkodzeń i szczelności,
• sprawdzenie drożności przepływu wraz z jego udrożnieniem w razie potrzeby,
• wywóz (transport) i unieszkodliwienie wybranych odpadów o kodzie 19 08 09 zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• uporządkowanie terenu wokół czyszczonego urządzenia,
• przegląd odtłuszczowników oraz dokonanie z wykonanej usługi i przeglądu wpisu w książce eksploatacji urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 87918,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59603,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214819,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59603,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO SYSTEM SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393860073
7.3.3) Ulica: LUBELSKA
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.5) Kod pocztowy: 10-410
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59603,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90180,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325763,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90180,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393860073
7.3.3) Ulica: LUBELSKA
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.5) Kod pocztowy: 10-410
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90180,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZAKUP I DOSTAWA PŁYT DROGOWYCH TYPU MON I YOMB I GEOKRAT ORAZ KOTEW MOCUJĄCYCH
- Opracowanie dokumentacji proj.-koszt. termomodernizacji budynku DPS "Niezapominajka" w Elblągu przy ul. Toruńskiej 17 w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Modernizacja istniejącego systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego wraz z infrastrukturą teletechniczną
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole z terenu Gminy Miasta Elbląg".
- Wykonanie dokumentacji projektowej i zapewnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu drogi powiatowej 1104N ul. Nowodworska.
- ZP/9/2025 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii i wymianą oświetlenia zewnętrznego w formuje zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław
- Zapewnienie całodobowej ochrony zewnętrznych sieci i instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu we Wrocławiu
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych usytuowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław.
- Czyszczenie separatorów i osadników na terenie gminy - miasto Grudziądz wraz z utylizacją odpadów
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.