Og³oszenie z dnia 2022-04-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00215187/01 - Wynik z dnia 2022-06-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa elewacji i wymiana okien w sali gimnastycznej w budynku szko³y w Bierawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BIERAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412935
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bierawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-240
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48774872266
1.5.8.) Numer faksu: +48774872262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bierawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bierawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa elewacji i wymiana okien w sali gimnastycznej w budynku szko³y w Bierawie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8bb2c125-ba3a-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00118989
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00009424/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Przebudowa elewacji i wymiana okien w sali gimnastycznej w budynku szko³y w Bierawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.bierawa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bierawa z siedzib± w Bierawie, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, adres e-mail: ug@bierawa.pl, telefon: 77 4872 266;
2. Z Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Bierawa mo¿na kontaktowaæ siê na adres
korespondencyjny: ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa lub adres e-mail: ug@bierawa.pl;
3. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych bêdzie siê odbywaæ na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i e unijnego rozporz±dzenia RODO w celu realizacji zadañ w³asnych lub zleconych Gminie Bierawa, wynikaj±cych ze szczegó³owych przepisów prawa;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji;
5. Przys³uguje Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, do ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
6.Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, je¶li Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy unijnego rozporz±dzenia RODO;
7.Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym, a w szczególnych przypadkach ich podanie jest warunkiem zawarcia umowy;
8. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa, umów powierzenia lub stosownych upowa¿nieñ;
9. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane. O szczegó³ach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowi±zku lub dobrowolno¶ci ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych informowani bêd± Pañstwo przez pracowników merytorycznych Urzêdu Gminy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IRZP.271.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa elewacji i wymiana okien w sali gimnastycznej w budynku szko³y w Bierawie.
1. Zakres rzeczowy zadania obejmuje m.in.:
- przebudowê po³udniowo-zachodniej elewacji sali gimnastycznej Szko³y Podstawowej w Bierawie
- przebudowa polegaæ bêdzie na podwy¿szeniu ¶cianki podparapetowej oraz osadzeniu nowych okien o aktualnie obowi±zuj±cych parametrach
Szczegó³owy zakres robót precyzuje projekt budowlany oraz STWIORB stanowi±ce za³±czniki do SWZ. Przedmiar robót stanowi wy³±cznie materia³ pomocniczy u³atwiaj±cy Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia.
2.Szczegó³owe zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki p³atno¶ci, oraz warunki odbioru robót zawarte s± we wzorze umowy.
3.Gwarancja co najmniej 36 miesiêcy, licz±c od daty odbioru koñcowego przedmiotu umowy.
4.Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo m.in.:
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- organizacjê, zagospodarowanie i likwidacjê placu budowy,
- oznakowanie budowy,
- odbiory z udzia³em inwestora,
- po zakoñczeniu robót doprowadzenie do nale¿ytego stanu i porz±dku teren budowy,
- opracowanie planu BIOZ je¿eli bêdzie wymagany.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:
a) cena znaczenie procentowe: 60 % maksymalna ilo¶æ punktów 60 pkt
b) gwarancja znaczenie procentowe: 40 % maksymalna ilo¶æ punktów 40 pkt
Oferty oceniane bêd± punktowo.
Zasady oceny kryterium – cena
C = [Najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nieodrzuconych ofert /cenê oferty badanej] x 60
C – liczba punktów jakie otrzyma oferta
Zasady oceny kryterium – gwarancja
Wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny okres gwarancji 36 miesiêcy.
Zamawiaj±cy przyzna ofertom punktacjê w tym kryterium zgodnie z poni¿szym zapisem:
- gwarancja 60 miesiêcy – G = 40 pkt
- gwarancja 54 miesiêcy – G = 30 pkt
- gwarancja 48 miesiêcy – G =20 pkt
- gwarancja 42 miesiêcy – G = 10 pkt
- gwarancja 36 miesiêcy – G = 0 pkt
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji przekraczaj±cy 60 miesiêcy, przy ocenie ofert Zamawiaj±cy we¼mie pod uwagê okres 60 miesiêcy. Przy obliczaniu punktów, Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie do dwóch miejsc po przecinku wed³ug zasady, ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¶li trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza ni¿ 5,to druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê Wykonawcy, która otrzyma najwiêksz± liczbê punków wyliczon± zgodnie ze wzorem:
W = C+ G
gdzie: W – ³±czna ilo¶æ punktów dla ocenianej oferty
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium gwarancja
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:Wykonawca w celu potwierdzenia, ¿e:
a) spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat zrealizowa³ roboty budowlane polegaj±ce na:
- wykona³ 1 robotê budowlan± zwi±zan± z wymian± stolarki okiennej na warto¶æ ³±czn± min. 100 000,00 z³.
b) spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej zobowi±zany jest wykazaæ, i¿ do realizacji zamówienia skieruje: osoby odpowiedzialne za wykonawstwo robót:
1) Kierownik budowy – 1 osoba
- posiadanie uprawnieñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu:
1. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ¿aden z Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu. Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik Nr 9 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.1. Zamawiaj±cy, przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy, tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
- zmianie uleg³y przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy,
- wyst±pi³y roboty dodatkowe lub zamienne niezbêdne do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia i które maj± wp³yw na termin realizacji zamówienia oraz zwi±zanej z tym konieczno¶ci zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia. Ich rozliczenie nast±pi na podstawie czynników cenotwórczych w zakresie stawki robocizny, kosztów ogólnych, zysku i kosztu zakupu wymienionych w kosztorysie ofertowym. Ceny materia³ów oraz sprzêtu bêd± przyjmowane na podstawie ¶rednich cen ogólnokrajowych publikowanych przez SEKOCENBUD. Czynniki cenotwórcze jak i ceny sprzêtu i materia³ów bêd± przyjmowane z kwarta³u poprzedzaj±cego wykonanie robót. Rozliczenie robót zamiennych nast±pi kosztorysem ró¿nicowym.
- zmianie uleg³y stawki podatku VAT,
- z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron,
- zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy robót lub wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty mo¿e nast±piæ za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego wtedy, gdy Wykonawca wyst±pi z takim wnioskiem do Zamawiaj±cego. W przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdza³ spe³nienie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, nowy podwykonawca musi spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca tj. pozwalaj±cy spe³niæ warunki podane w SWZ (lub wykonawca samodzielnie spe³nia te warunki w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia).
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami, ¿±danymi przez Zamawiaj±cego, a tak¿e osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano okre¶lonego do¶wiadczenia lub wykszta³cenia na inne, legitymuj±ce siê do¶wiadczeniem lub wykszta³ceniem spe³niaj±cym wymóg SWZ.
- zmiana terminów wskazanych w umowie mo¿e nast±piæ w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci lub zdarzeñ uniemo¿liwiaj±cych realizacjê w wyznaczonym terminie przedmiotu umowy bez usuniêcia b±d¼ likwidacji powy¿szych okoliczno¶ci lub zdarzeñ niezale¿nych od Stron umowy, których wyst±pienia nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy. Warunkiem zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w ww. przypadku jest pisemne stwierdzenie przez Zamawiaj±cego konieczno¶ci zmiany terminu umownego;
b) wyst±pienia si³y wy¿szej (powód¼, huragan, katastrofa budowlana, deszcz nawalny, po¿ar, uderzenie pioruna, zapadanie lub osuwanie siê ziemi, zalanie, uderzenie pojazdu, ograniczenia wprowadzone w ramach pandemii), klêski ¿ywio³owej lub warunków pogodowych niepozwalaj±cych na zachowanie parametrów technologicznych lub jako¶ciowych realizowanych robót. Podstaw± ¿±dania przed³u¿enia terminu umownego jest przerwanie robót przez Zamawiaj±cego, potwierdzone wpisem do dziennika budowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-27 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-27 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-26
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa placówek o¶wiatowych w L±dku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 - modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowym przy Szkole Podstawowej nr 1 w L±dku-Zdroju
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania, w celu utworzenia klubu dzieciêcego na terenie Gminy Jejkowice
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Rzgowie
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Kalinku"
- Budowa obiektu magazynowego wraz z instalacjami przy willi "Jadwiga" w Ojcowie
- Termomodernizacja budynku Przychodni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Poznañskiej 42 w m. Wronki
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.