Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075319/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119004 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu sygnalizacji pożaru, przebudowa rozdzielnicy gł. wraz z remontem klatek schodowych i korytarzy, oraz remont 3 pomiesz. na I piętrze, obejmujący malowanie ścian i sufitów w budynku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Wadowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338757044
1.5.8.) Numer faksu: 338757040
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekcja.gospodarcza@wadowice.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa systemu sygnalizacji pożaru, przebudowa rozdzielnicy gł. wraz z remontem klatek schodowych i korytarzy, oraz remont 3 pomiesz. na I piętrze, obejmujący malowanie ścian i sufitów w budynku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d362e3e7-c834-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013996/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa systemu sygnalizacji pożaru, przebudowa rozdzielnicy gł. wraz z remontem klatek schodowych i korytarzy, oraz remont 3 pomiesz. na I piętrze, obejmujący malowanie ścian i sufitów w budynku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075319/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG 26 - 70/2021, P - 2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 255101,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji dla budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach zlokalizowanego przy ul. Żwirki i Wigury 9, robót budowlanych w postaci:
3.1.1. rozbudowy przeciwpożarowego systemu sygnalizacji pożaru, polegającej na wykonaniu instalacji elektromagnetycznych trzymaczy drzwiowych w klatkach schodowych,
3.1.2. przebudowy rozdzielnicy głównej,
3.1.3. remontu klatek schodowych i korytarzy, obejmującego naprawy po pracach instalacyjnych wymienionych w pkt 3.1.1 i 3.1.2 powyżej, malowanie ścian, sufitów
i remont stolarki okiennej i drzwiowej
3.1.4. remontu trzech pomieszczeń na pierwszym piętrze, obejmującego malowanie ścian, sufitów i stolarki okiennej oraz cyklinowanie parkietów,
Przystępując do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca w pierwszej kolejności wykona roboty budowlane opisane w punktach 3.1.1. i 3.1.4 powyżej, a po ich zrealizowaniu przystąpi do realizacji prac opisanych w pkt 3.1.3. powyżej. Roboty opisane w pkt 3.1.2. powyżej Wykonawca może realizować równocześnie z pozostałymi robotami objętymi przedmiotem zamówienia. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia
3.2. Roboty prowadzone będą na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, co powoduje konieczność prowadzenia i nadzorowania robót przez osoby posiadające uprawnienia i doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Projekt budowlany w branży architektonicznej oraz instalacji elektrycznych pt.: „Rozbudowa przeciwpożarowego systemu sygnalizacji pożaru, polegającą na wykonaniu instalacji elektromagnetycznych trzymaczy drzwiowych w klatkach schodowych, przebudowa rozdzielnicy głównej wraz z remontem klatek schodowych i korytarzy, obejmującym naprawy po pracach instalacyjnych, malowanie ścian, sufitów i remont stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont trzech pomieszczeń na pierwszym piętrze, obejmujący malowanie ścian i sufitów w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Żwirki i Wigury 9 w Wadowicach”
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
zawarte w załączniku nr 3 do SWZ,
c) Przedmiar Robót stanowiący załącznik nr 2 do SWZ,
3.7. Roboty muszą być zrealizowane zgodnie z wymienionymi w pkt 3.4 dokumentami, decyzją Starosty Wadowickiego nr 484/2021 z dnia 4 czerwca 2021 roku o pozwoleniu na budowę, a także zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, wskazaniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami i standardami, a także wskazaniami Małopolskiego Konserwatora Zabytków zawartymi w pozwoleniu nr ZN-I.5142.479.2020 z dnia 12.11.2020r., zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ,
3.8. W sytuacji gdy w opisie przedmiotu zamówienia oraz wszelkiej dokumentacji przekazanej Wykonawcom, w tym dokumentacji projektowej użyto bezpośrednie wskazania danego producenta lub dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy określonego wyrobu lub źródła lub znaku towarowego, patentu, rodzaju lub specyficzne pochodzenie – zostały one użyte jako przykład, pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych przez Zamawiającego pod warunkiem, iż ich zastosowanie spełni parametry techniczne, dotyczące wydajności i funkcjonalności wymienione w dokumentacji postępowania, przy czym Wykonawca, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne, opracowując zestawienie porównawcze (w układzie „parametry zawarte w dokumentacji postępowania – parametry oferowane”) załączone do formularza oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486790,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486790,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486790,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Aristo M. Kucia, D. Szlachta, Spółka Jawna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SG Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130250844
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 29
7.3.4) Miejscowość: Krzeszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-065
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARISTO D. SZLACHTA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ARISTO D. SZLACHTA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486790,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa samochodu elektrycznego do "BCU w ramach projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w zakresie spedycji w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie.
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu - wyrobów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice w okresie od 02 stycznia 2025r.do 31 grudnia 2025r
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.