Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00062561/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119010 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Informatyzacja wybranych materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (inwentaryzacja dok., konserwacja i skanowanie całości dok., zaczytanie skanów, weryfikacja zakresu operatów)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KARTUSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 380-21-76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiolettaklamrowska@kartuskipowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Informatyzacja wybranych materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (inwentaryzacja dok., konserwacja i skanowanie całości dok., zaczytanie skanów, weryfikacja zakresu operatów)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60a96c2f-b96a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000085/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Informatyzacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego (ok. 137 mb.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062561/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.2.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 435454,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest informatyzacja wybranych materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (inwentaryzacja dokumentacji, konserwacja i skanowanie całości dokumentacji, zaczytanie skanów, weryfikacja zakresów operatów) - ok. 137 mb dokumentacji
Zakres usługi obejmuje:
− Inwentaryzację dokumentacji – wszystkie operaty objęte zamówieniem podlegają inwentaryzacji i zarejestrowaniu w systemie informatycznym Zamawiającego (EWID 2007) ,
− Konserwację i skanowanie całości dokumentacji – uszkodzone dokumenty należy odpowiednio zabezpieczyć przed dalszym zniszczeniem. Uwaga: nie nadają się one do skanowania z użyciem automatycznego podajnika,
− Zaczytanie skanów – zeskanowana dokumentacja podlega zaczytaniu w rejestrze operatów zgodnie z obowiązującym słownikiem dokumentacji,
− Weryfikację zakresów operatów – dotyczy zarówno zakresu obszarowego jak i listy działek będących przedmiotem opracowania,
− Skanowanie całości dokumentacji RUDP bez weryfikacji zakresów i zaczytania do rejestru operatów – Zeskanowane materiały RUDP należy jedynie zaczytać do poszczególnych katalogów, których nazwę ustali Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72910000-2 - Usługi archiwizacji komputerowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79995100-6 - Usługi archiwizacyjne
79999100-4 - Usługi skanowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306642,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306642,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O&S Computer-Soft Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 886-27-85-813
7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 8-12
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306642,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zakup dwóch nowych samochodów typu SUV na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Kartuzach
- Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach poprzez koszenie traw.
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1418G w miejscowości Kolonia.
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Organizacja pobytu letniego dla maksymalnie 50 dzieci z rodzin zastępczych zawodowych oraz z rodzinnych domów dziecka w 2025 roku.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyfrowa archiwizacja - skanowanie i konwersja dokumentów geodezyjno - kartograficznych zgromadzonych w PODGiK oraz zasilenie skanami systemu ewidencji prac geodezyjnych i kartograficznych"
- Przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania do właściwego archiwum państwowego oraz przygotowanie dokumentacji niearchiwalnej do brakowania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.