eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskieDostawa wyposażenia dydaktycznego do pozostałych pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach w ramach projektu "Poprawa infrastruktury dydaktycznej ..."...



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pozostałych pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach w ramach projektu „Poprawa infrastruktury dydaktycznej ...”...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZĄBKOWICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718403

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748162800

1.5.8.) Numer faksu: 748162850

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zabkowice-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zabkowicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.powiat-zabkowicki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pozostałych pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach w ramach projektu „Poprawa infrastruktury dydaktycznej ...”...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27d47654-7232-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039608/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa wyposażenia pracowni branży gastronomicznej i ogólnozawodowej w ramach projektu „Poprawa infrastruktury dydaktycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych szkół zawodowych Powiatu Z...”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa infrastruktury dydaktycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych szkół zawodowych Powiatu Ząbkowickiego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473392/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WBKZP.272.65.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni: chemicznej; logistycznej; urządzeń peryferyjnych i techniki komputerowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

24900000-3 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

39160000-1 - Meble szkolne

39162000-5 - Pomoce naukowe

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

30195920-7 - Tablice magnetyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39121000-6 - Biurka i stoły

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

22114300-5 - Mapy

38553000-6 - Mierniki magnetyczne

4.5.5.) Wartość części: 156828,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni: technologii gastronomicznej; planowania żywienia i produkcji gastronomicznej; obsługi gości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

22111000-1 - Podręczniki szkolne

39711211-1 - Miksery kuchenne

39711350-7 - Gofrownice

38310000-1 - Wagi precyzyjne

42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części

42210000-1 - Maszyny do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu

42214100-0 - Piece kuchenne

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39713000-3 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

39713100-4 - Zmywarki do naczyń

39711361-7 - Kuchenki elektryczne

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.5.) Wartość części: 442994,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118906,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237257,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118906,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU LEGRANT Katarzyna Nakoneczny-Kwartnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871617392

7.3.4) Miejscowość: Dębowiec

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118906,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424478,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482559,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424478,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Art System Artur Michałowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951618028

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424478,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.