Og³oszenie z dnia 2023-03-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00180809/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00161019/01 - Wynik z dnia 2023-04-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu elektronicznego do pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przysz³o¶æ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦wiecki
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Powiatowy Zespó³ Ekonomiczno-Administracyjny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: gen. Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 525683218
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wisznewska.m@oswiata.csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pzeas-swiecie.rbip.mojregion.info/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu elektronicznego do pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przysz³o¶æ”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-42179716-b8ef-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00119017
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00077399/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa sprzêtu elektronicznego do pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przysz³o¶æ”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Stawiamy na przysz³o¶æ” wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Dzia³ania 10.2 Kszta³cenie ogólne i zawodowe, Poddzia³ania 10.2.2 Kszta³cenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje zawarto w rozdziale XI Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzulê informacyjn± zawarto w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZEA.251.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu elektronicznego do pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przysz³o¶æ” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Dzia³ania 10.2 Kszta³cenie ogólne i zawodowe, Poddzia³ania 10.2.2 Kszta³cenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Cze¶æ Pierwsza: Dostawa sprzêtu elektronicznego do pracowni szkolnych w I Liceum Ogólnokszta³c±cym im. Floriana Ceynowy w ¦wieciu z siedzib± przy ul. Gimnazjalnej 3:
1) Pracownia robotyki:
a) laptop dla ucznia wraz z oprogramowaniem – 5 szt.
b) laptop dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem – 1 szt.
c) szafa do przechowywania i ³adowania laptopów – 1 szt.
d) projektor multimedialny w technologii DLP – 1 szt.
e) projektor wraz z uchwytem sufitowym i kablem do projektora – 1 szt.
f) elektryczny ekran projekcyjny – 1 szt.
g) drukarka laserowa format A4 wraz z materia³ami – 1 szt.
2) Pracownia komputerowa:
a) laptop dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem – 2 szt.
b) tablet z funkcj± komputera – 16 szt.
c) monitor interaktywny 65” – 1 szt.
d) drukarka laserowa format A4 wraz z materia³ami – 1 szt.
e) licencja do modelowania 3D, przechowywania i wspó³dzielenia projektów w chmurze – 17 szt.
f) szafa do przechowywania i ³adowania laptopów – 2 szt.
g) drukarka laserowa wraz z tonerami – 1 szt.
3) Pracownia fizyczna:
a) laptop dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem – 1 szt.
b) elektroniczny no¶nik pamiêci – 1 szt.
4) Pracownia geograficzna: laptop dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem – 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
30213200-7 - Komputer tablet
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30232110-8 - Drukarki laserowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
42962000-7 - Urz±dzenia drukuj±ce i graficzne
38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wyboru Wykonawcy Zamawiaj±cy dokona w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:
Cena oferty - waga kryterium 60 %
Okres udzielonej gwarancji - waga kryterium 20%
Termin realizacji zamówienia - waga kryterium 20%
2. Oferty bêd± oceniane punktowo w skali 100-punktowej.
3. Oferty ocenione zostan± wg wzoru: Pc = A + B + C
Pc – warto¶æ punktowa badanej oferty
A = Cena oferty
B = Okres udzielonej gwarancji
C = Termin realizacji zamówienia
Przy czym1 % = 1 pkt
4. Sposób obliczania ceny (A) okre¶lony w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Sposób obliczania okresu udzielonej gwarancji Wykonawcy (B) okre¶lony w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6. Sposób obliczania terminu realizacji zamówienia Wykonawcy (C) okre¶lony w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu elektronicznego do pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przysz³o¶æ” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Dzia³ania 10.2 Kszta³cenie ogólne i zawodowe, Poddzia³ania 10.2.2 Kszta³cenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Cze¶æ Druga: Dostawa sprzêtu elektronicznego do pracowni szkolnych w II Liceum Ogólnokszta³c±cym w ¦wieciu z siedzib± przy ul. Wojska Polskiego 85:
1) Pracownia komputerowa:
a) tablet z funkcj± komputera – 18 szt.
b) komputer typu All in one wraz z oprogramowaniem – 16 szt.
c) przeno¶ny, multimedialny rejestrator obrazu i d¼wiêku – 1 szt.
d) szafa do ³adowania laptopów, tabletów – 1 szt.
2) Pracownia chemiczna:
a) laptop dla nauczyciela z oprogramowaniem – 1 szt.
3) Pracownia geograficzna:
a) laptop dla nauczyciela z oprogramowaniem – 1 szt.
b) GPS - nawigacja turystyczna – 1 szt.
4) Pracownia biologiczna: laptop dla nauczyciela z oprogramowaniem – 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30213200-7 - Komputer tablet
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wyboru Wykonawcy Zamawiaj±cy dokona w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:
Cena oferty - waga kryterium 60 %
Okres udzielonej gwarancji - waga kryterium 20%
Termin realizacji zamówienia - waga kryterium 20%
2. Oferty bêd± oceniane punktowo w skali 100-punktowej.
3. Oferty ocenione zostan± wg wzoru: Pc = A + B + C
Pc – warto¶æ punktowa badanej oferty
A = Cena oferty
B = Okres udzielonej gwarancji
C = Termin realizacji zamówienia
Przy czym1 % = 1 pkt
4. Sposób obliczania ceny (A) okre¶lony w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Sposób obliczania okresu udzielonej gwarancji Wykonawcy (B) okre¶lony w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6. Sposób obliczania terminu realizacji zamówienia Wykonawcy (C) okre¶lony w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu elektronicznego do pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przysz³o¶æ” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Dzia³ania 10.2 Kszta³cenie ogólne i zawodowe, Poddzia³ania 10.2.2 Kszta³cenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Cze¶æ Trzecia: Dostawa sprzêtu elektronicznego do pracowni szkolnej TIK w III Liceum Ogólnokszta³c±cym w ¦wieciu z siedzib± przy ul. Ko¶ciuszki 6A:
1) komputer typu All in one z oprogramowaniem oraz pakietem do obróbki cyfrowej – 5 szt.
2) aparat fotograficzny – 1 szt.
3) urz±dzenie wielofunkcyjne kolorowe wraz z zestawem materia³ów eksploatacyjnych – 1 szt.
4) program komputerowy do obróbki cyfrowej – 4 szt.
5) wizualizer – 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
42962000-7 - Urz±dzenia drukuj±ce i graficzne
38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wyboru Wykonawcy Zamawiaj±cy dokona w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:
Cena oferty - waga kryterium 60 %
Okres udzielonej gwarancji - waga kryterium 20%
Termin realizacji zamówienia - waga kryterium 20%
2. Oferty bêd± oceniane punktowo w skali 100-punktowej.
3. Oferty ocenione zostan± wg wzoru: Pc = A + B + C
Pc – warto¶æ punktowa badanej oferty
A = Cena oferty
B = Okres udzielonej gwarancji
C = Termin realizacji zamówienia
Przy czym1 % = 1 pkt
4. Sposób obliczania ceny (A) okre¶lony w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Sposób obliczania okresu udzielonej gwarancji Wykonawcy (B) okre¶lony w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6. Sposób obliczania terminu realizacji zamówienia Wykonawcy (C) okre¶lony w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu elektronicznego do pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przysz³o¶æ” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Dzia³ania 10.2 Kszta³cenie ogólne i zawodowe, Poddzia³ania 10.2.2 Kszta³cenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Cze¶æ Czwarta: Dostawa sprzêtu elektronicznego do pracowni szkolnej komputerowej Szko³y Specjalnej Przysposabiaj±cej do Pracy nr 1 im. Jana Paw³a II w ¦wieciu z siedzib± przy ul. Paderewskiego 5A:
1) laptop dla ucznia wraz z oprogramowaniem – 8 szt.
2) laptop dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem – 1 szt.
3) szafa do ³adowania laptopów i tabletów – 1 szt.
4) system zarz±dzania sieci± komputerow± – 1 szt.
5) zewnêtrzny dysk SSD – 2 szt.
6) drukarka 3D – 1 szt.
7) zasilacz awaryjny – 8 szt.
8) zestaw g³o¶ników aktywnych – 1 zestaw
9) program do pisania dla uczniów – 8 szt.
10) urz±dzenie wielofunkcyjne do drukowania – 1 szt.
11) monitor interaktywny 75” z mobilnym statywem – 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30232110-8 - Drukarki laserowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
42962000-7 - Urz±dzenia drukuj±ce i graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wyboru Wykonawcy Zamawiaj±cy dokona w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:
Cena oferty - waga kryterium 60 %
Okres udzielonej gwarancji - waga kryterium 20%
Termin realizacji zamówienia - waga kryterium 20%
2. Oferty bêd± oceniane punktowo w skali 100-punktowej.
3. Oferty ocenione zostan± wg wzoru: Pc = A + B + C
Pc – warto¶æ punktowa badanej oferty
A = Cena oferty
B = Okres udzielonej gwarancji
C = Termin realizacji zamówienia
Przy czym1 % = 1 pkt
4. Sposób obliczania ceny (A) okre¶lony w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Sposób obliczania okresu udzielonej gwarancji Wykonawcy (B) okre¶lony w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6. Sposób obliczania terminu realizacji zamówienia Wykonawcy (C) okre¶lony w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu elektronicznego do pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przysz³o¶æ” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Dzia³ania 10.2 Kszta³cenie ogólne i zawodowe, Poddzia³ania 10.2.2 Kszta³cenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Cze¶æ Pi±ta: Dostawa powiêkszalnika w ilo¶ci - 1 szt. do Szko³y Podstawowej Specjalnej nr 6 im. Jana Paw³a II w ¦wieciu z siedzib± przy ul. Paderewskiego 5A.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wyboru Wykonawcy Zamawiaj±cy dokona w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:
Cena oferty - waga kryterium 60 %
Okres udzielonej gwarancji - waga kryterium 20%
Termin realizacji zamówienia - waga kryterium 20%
2. Oferty bêd± oceniane punktowo w skali 100-punktowej.
3. Oferty ocenione zostan± wg wzoru: Pc = A + B + C
Pc – warto¶æ punktowa badanej oferty
A = Cena oferty
B = Okres udzielonej gwarancji
C = Termin realizacji zamówienia
Przy czym1 % = 1 pkt
4. Sposób obliczania ceny (A) okre¶lony w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Sposób obliczania okresu udzielonej gwarancji Wykonawcy (B) okre¶lony w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6. Sposób obliczania terminu realizacji zamówienia Wykonawcy (C) okre¶lony w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o oddzielenia zamówienia publicznego obejmuj±:
1) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego- sporz±dzon± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (T. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty
w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
4) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa ust. 1 pkt 1, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem. Dokumenty, o których mowa ust. 1 pkt 2 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed ich z³o¿eniem.
3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularzu Ofertowy – zgodnie z Za³±cznikami nr 1a, 1b, 1c ,1d, 1e do SWZ (odpowiedniego dla danej czê¶ci zamówienia).2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 3 do SWZ;
3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty O¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian w umowie w zakresie:1) zmiany osoby do kontaktu ze strony Wykonawcy lub zmiany osoby do kontaktu
ze strony Zamawiaj±cego;
2) zaistnienia obiektywnych, niezale¿nych od stron przeszkód w realizacji umowy
w dotychczasowym kszta³cie;
3) wyst±pienia uzasadniaj±cych zdarzeñ losowych po stronie Wykonawcy;
4) wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy.
2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ równie¿ w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.
3. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie
w postaci aneksów do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
4. Przewidziane powy¿ej okoliczno¶ci stanowi±ce podstawê zamian do umowy, stanowi± uprawnienia Zamawiaj±cego, a nie jego obowi±zek wprowadzenia takich zmian.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-10 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-08
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
Czê¶æ 4 : Tak
Czê¶æ 5 : Tak
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- "¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w o¶rodku wsparcia w formie prowadzenia Dziennego Domu Pomocy przy ul. ¦w. Wincentego 1 w ¦wieciu"
- Dostawa wyposa¿enia do pracowni informatycznych Zespo³u Szkó³ w Nowem w ramach projektu "Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci"
- Wykaszanie pasa drogowego z rêcznym okoszeniem porêczy drogowych, znaków drogowych i drzew - trzy pokosy
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1260C Koz³owo - Przechowo
- Budowa fragmentu drogi od ronda na skrzy¿owaniu ulic Laskowickiej i Miodowej w stronê Chmielnik
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do siedziby Zamawiaj±cego fabrycznie nowego nieu¿ywanego oprogramowania komputerowego
- Dostawa komputerów typu AiO dla Centrum Us³ug Wspólnych w Katowicach
- Dostawa urz±dzeñ i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- D/30/2025/A Zakup i dostawa sprzêtu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposa¿enia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kszta³cenie zawodowe kluczem do rozwoju m³odzie¿y w powiecie opolskim
- Zrównowa¿ony rozwój gospodarki wodno - ¶ciekowej na terenie Gminy Miêdzyrzec Podlaski - Zakup i monta¿ zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.