Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00107198/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119037 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WOLSZTYŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411561571
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 5 Stycznia 5
1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiatwolsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip2.wokiss.pl/wolsztynp/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb8c792c-df13-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004065/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ID.272.47.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowego ciągnika z ładowaczem czołowy
na potrzeby bieżącego utrzymania dróg powiatowych.
Zestawienie minimalnych parametrów technicznych i wyposażenia dla przedmiotu umowy
Ciągnik:
1. Fabrycznie nowy, spełniający polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym;
2. Moc ciągnika min 100 KM
3. Rok produkcji 2020 lub nowszy;
4. Masa własna ciągnika min. 5 ton;
5. Prędkość 40 km/h przy obrotach 1600 – 1800 obr/min;
6. Skrzynia biegów półautomatyczna/automatyczna;
7. Wyposażony w bieg pełzający min. prędkość nie większa niż 0,5 km/h;
8. Rewers elektryczny;
9. Pompa hydrauliczna min. 110 l/min.;
10. Wyjścia hydrauliczne min. 4 pary w tym 1 para przód;
11. WOM tylny 540/1000 obr/min;
12. TUZ tylny min. 5 ton;
13. TUZ przedni min. 2 tony;
14. Trzypunktowy układ zawieszenia;
15. Hydrauliczny łącznik górny;
16. Zaczep transportowy tylny z szyną do regulacji wysokości zaczepu;
17. Układ pneumatyczny (hamulcowy) jedno i dwuobwodowy;
18. Napęd na cztery koła – 4x4;
19. Błotniki kół przednich;
20. Amortyzowane przednie zawieszenie;
21. Rejestracja ciągnika – 2 osoby;
22. Zamawiający zastrzega sobie, że ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym;
23. Kabina – ogrzewanie, klimatyzacja, regulowany i amortyzowany fotel kierowcy, siedzenie drugiego kierowcy;
24. Fotel pasażera musi spełniać minimum wymagana określone w rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. W sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia;
25. Wszystkie miejsca siedzące skierowane w kierunku jazdy;
26. Lampy ostrzegawcze koloru pomarańczowego montowane na kabinie;
27. Wycieraczka przedniej i tylnej szyby ze spryskiwaczem;
28. Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy;
29. Oświetlenie drogowe;
30. Reflektory robocze przednie i tylne ( min po dwie sztuki) montowane na dachu;
31. Udokumentowanie danych fabrycznych + homologacja + instrukcja obsługi w języku polskim;
32. Możliwość ciągnięcia przyczepy tandem typu samochodowego z zamontowaną solarko-piaskarką ładowności 5 m3 (ładunek przesuwny na tył) łączna masa min. 13 ton;
33. W ramach zadania należy dostarczyć również obciążniki, które umożliwią poruszanie się ciągnika zimą z zamontowaną solarko – piaskarką o wadze wskazanej powyżej;
34. W ramach zadania należy również zamontować w kabinie pulpit do sterowania solarko-piaskarką dostarczony przez zamawiającego z doprowadzeniem zasilania 12V;
35. Gwarancja min. 24 miesiące.
Ładowacz czołowy z osprzętem:
1. Rok produkcji 2020 lub nowszy;
2. Sterowanie – joystick;
3. Instalacja 3 sekcyjna;
4. Wysokość podnoszenia w osi obrotu min. 3500 mm;
5. Najazdowy system podłączenia;
6. Minimalny udźwig w punkcie obrotu na max wys. 1600 kg;
7. Ramka szybkosprzęgowa Euro z automatycznym ryglowaniem osprzętu;
8. Amortyzator hydropneumatyczny wysięgnika wyłączany z joysticka;
9. Samopoziomujący;
10. Łycha do materiałów sypkich dostosowana do szerokości przedniej osi;
11. Widły do palet min. 2 tony;
12. Zamontowany na ciągniku;
13. Gwarancja min. 24 miesiące.
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert, który upłynął w dniu 19.07.2021 r. o godzinie 8:30,nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- "Dostosowanie budynku PCPR oraz Domu Dziecka w Wolsztynie do wymogów ppoż"
- Usługa serwisowania, przeglądów i napraw łącznie z częściami TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO firmy United Imaging Healthcare uCT 780-680188 wraz ze stacją opisową uWS-CT-610030
- Utrzymanie poboczy dróg i ścieżek rowerowych stanowiących własność gminy Wolsztyn w 2025 roku
- Winda w Zespole Szkół Ogólnokształcących w ramach projektu - Dostępni - winda sposobem na zniwelowanie barier architektonicznych w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Wolsztynie
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika z pługiem, kosiarką, zamiatarką i posypywarką na potrzeby Gminy Aleksandrów Kujawski
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika dla Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "WKRA" Sp. z o.o.
- Dostawa ciągnika z osprzętem
- Dostawa ciągnika rolniczego z przyczepą
- "Zakup ciągnika z osprzętem"
- Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Wiżajny.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.