Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00045002/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO GRZEWCZEGO DO KOTŁOWNI DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISZTYNKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Bisztynku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 7
1.5.2.) Miejscowość: Bisztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897188020
1.5.8.) Numer faksu: 897188425
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsbisztynek@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c9ac062-c9af-43ed-b533-badce65853bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO GRZEWCZEGO DO KOTŁOWNI DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISZTYNKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c9ac062-c9af-43ed-b533-badce65853bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025898/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Olej napędowy grzewczy dla kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Bisztynku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.3402.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia – dostawa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego grzewczego do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Bisztynku, al. Niepodległości 7, 11-230 Bisztynek w ilości 54 000 litrów.
Lp. Właściwości Jednostki Zakres
1. Wartość opałowa Mj/kg min. 42,6
2. Gęstość w temp. 15˚C Mg/m3 max. 0,860
3. Skład frakcyjny do 250˚C %(V/V) max 65,0
4. Skład frakcyjny do 350˚C odpar. %(V/V) min. 85,0
5. Lepkość kinetyczna w 20˚C mm2/s max. 6,0
6. Temperatura zapłonu ˚C min. 56
7. Zawartość siarki %(m/m) max . 0,2
8. Temperatura płynięcia ˚C max. -20
9. Zawartość wody mg/kg max . 200
10. Barwa wizual. Czerwona
11. Pozost. po koksowaniu w 10% pozost. destyl. %(m/m) max. 0,3
12. Pozostałość po spopieleniu %(m/m) max. 0,01
13. Zawartość zanieczyszczeń stałych mg/kg n.w. 24
3. Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech jakościowych przedmiotu zamówienia – podyktowane jest zapewnieniem preferowanej dla przedmiotu zamówienia najwyższej jakości (dot. Przedmiotu zamówienia – art. 83 ust. 1-3 ustawy Pzp).
4. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. Do rozładunku oleju opałowego potrzebna jest pompa przy autocysternie.
5. Dostawy oleju będą się odbywały sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego
6. Realizacja dostaw w terminie do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
7. Czas wykonywania dostaw ustala się na dni robocze w godzinach 7.30 do 14.30.
8. Przewidywane ilości jednorazowego zamówienia: maksymalnie do 10 000 litrów.
9. Wskazane w pkt. 2 wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego
w okresie realizacji umowy i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń (w szczególności z tytułu utraconych korzyści) w przypadku zakupienia przez Zamawiającego mniejszej ilości paliw. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać
z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości.
10. Wraz z dostawą Wykonawca przedkłada świadectwo jakości dla każdej partii oleju.
W przypadku wystąpienia szkody w instalacji grzewczej Zamawiającego wynikłej
i udowodnionej z winy złej jakości paliwa, Wykonawca pokryje koszty jej naprawy.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania próbek do badań laboratoryjnych od Wykonawcy (z komory autocysterny przed napełnieniem zbiornika magazynowego Zamawiającego) przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego lub akredytowane laboratorium badawcze działające na zlecenie Zamawiającego, posiadające akredytację PCA w zakresie parametrów jakościowych objętych przedmiotem umowy.
12. Rozliczenie następować będzie za ilość rzeczywiście dostarczonego paliwa każdorazowo po dostawie. Wartość dostawy obliczona będzie, jako iloczyn objętości oleju wg wskazań licznika dystrybucyjnego oraz ceny jednostkowej za 1 litr oleju. Wraz z fakturą każdorazowo będzie dostarczany dokument potwierdzający cenę hurtową (dopuszcza się wydruk ze strony internetowej z cennikiem)
13. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet realizacji dostaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Transportowe "TRACOM" Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7420001033
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 11
7.3.4) Miejscowość: Mrągowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRACOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRACOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI BISZTYNEK
więcej: przetargi BISZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do ogrzewania budynków Domu Pomocy Społecznej w Ludzisku
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.