eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUsługi dla IAS w Gdańsku (2023-2025): I. kons. i przeglądu urządzeń ppoż. i gaśnic przenośnych, II. kons.i sprawowania nadzoru tech. nad systemami SWiN, kontroli dostępu oraz telewizji dozorowej



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi dla IAS w Gdańsku (2023-2025): I. kons. i przeglądu urządzeń ppoż. i gaśnic przenośnych, II. kons.i sprawowania nadzoru tech. nad systemami SWiN, kontroli dostępu oraz telewizji dozorowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 75/76

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi dla IAS w Gdańsku (2023-2025): I. kons. i przeglądu urządzeń ppoż. i gaśnic przenośnych, II. kons.i sprawowania nadzoru tech. nad systemami SWiN, kontroli dostępu oraz telewizji dozorowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-395b8417-b8df-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-gdansk.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/386505/uslugi-dla-ias-w-gdansku-2023-2025-i-kons-i-przegladu-urzadzen-ppoz-i-gasnic-przenosnych-ii-kons-i-sprawowania-nadzoru-tech-nad-systemami-swin-kontroli-dostepu-oraz-telewizji-dozorowej

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-gdansk.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/386505/uslugi-dla-ias-w-gdansku-2023-2025-i-kons-i-przegladu-urzadzen-ppoz-i-gasnic-przenosnych-ii-kons-i-sprawowania-nadzoru-tech-nad-systemami-swin-kontroli-dostepu-oraz-telewizji-dozorowej

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie Zakupowej, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB
Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x
10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku
Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program
Acrobat Reader.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o
wielkości do 50 MB w formatach: .pdf. Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce
„Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w SWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.Szczegółowy opis dotyczący komunikacji
elektronicznej i sposobu składania ofert zapisany został w SWZ dostępnej na stronie: https://iasgdansk.
eb2b.com.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016r., str. 1), dalej RODO, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk, tel. 58 300 23 00,
adres e mail: is@mf.gov.pl ,2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email
iod.gdansk@mf.gov.pl ,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak postępowania:
2201-ILZ.260.32.2022, prowadzonym w trybie podstawowym,4) Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwanego dalej pzp: a) upoważnieni przez Dyrektora Izby
Administracji Skarbowej w Gdańsku pracownicy Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku,b) osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze
zm.), c) podmioty przetwarzające - którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych,d)
podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.e) podmioty uczestniczące w realizacji
Umowy.5) Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych
osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do
przenoszenia swoich danych.6) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu
podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4
RODO.7) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych. 8) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z pzp.9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.10) Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b) na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych , c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.11)
Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO. 12) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania Umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z powyższym.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2201-ILZ.260.32.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług konserwacji i przeglądu urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic przenośnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-04-01 do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług konserwacji i sprawowania nadzoru technicznego nad systemami sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz telewizji dozorowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-04-01 do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi wykazać, że:
1) dotyczy części I zamówienia:
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w jego wykonywaniu, tzn. co najmniej 2 (dwiema) osobami posiadającymi kwalifikację uprawniające do przeglądu i konserwacji podręcznego sprzętu p.poż. (uprawnienia konserwatora sprzętu p.poż.) oraz co najmniej 2 (dwiema) osobami posiadającymi uprawnienia SEP do 1 kV;
2) dotyczy części II zamówienia:
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w jego wykonywaniu, tzn. co najmniej 2 (dwiema) osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.2. W celu potwierdzenia okoliczności spełniania przez Wykonawcę warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 16.1.4.1. SWZ dla części I zamówienia Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
W celu potwierdzenia okoliczności spełniania przez Wykonawcę warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 16.1.4.2. SWZ dla części II zamówienia Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wpisu na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile składa pełnomocnik.
2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych
przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. W przy¬padku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
5. Klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych - Załącznik nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia.
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 8 pzp.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w Załącznikach nr 8 i 9 do SWZ, tj. Projektowanych postanowieniach umowy (odpowiednio do części).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ias-gdansk.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/386505/uslugi-dla-ias-w-gdansku-2023-2025-i-kons-i-przegladu-urzadzen-ppoz-i-gasnic-przenosnych-ii-kons-i-sprawowania-nadzoru-tech-nad-systemami-swin-kontroli-dostepu-oraz-telewizji-dozorowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.