Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024041/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
- 2021/BZP 00030784/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119196 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozbudowa sieci kanalizacji na terenie Gminy Zagórz"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 2
1.5.2.) Miejscowość: Zagórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-540
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134622062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zagorz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umig-zagorz.ires.pl/25185,25188/25188/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Rozbudowa sieci kanalizacji na terenie Gminy Zagórz"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9364277c-8e34-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003379/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa sieci kanalizacji na terenie Gminy Zagórz.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024041/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2644297,75 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2149835,53 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łukowe (II etap)Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla części miejscowości Łukowe. Ze względu na konfigurację terenu zaprojektowano system kanalizacji grawitacyjno-ciśnieniowej. Do budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zaprojektowano rury i kształtki kanalizacyjne PVC lite typ S o średnicy 200x5,9 oraz 160x4,7 natomiast do budowy sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej – rury i kształtki PE100 RC SDR17 o średnicy 90x5,4 i 50x3,0. Łączna długość planowanej sieci wynosi – ok. 4 718,3 m.
Na trasie sieci kanalizacji sanitarnej projektuje się studzienki rewizyjne, załomowe i przelotowe z tworzyw sztucznych o średnicy 400 ÷ DN 425 mm oraz 630, a także studzienki betonowe o średnicy wewnętrznej 1000 mm. Zwieńczenia studni stanowić będą włazy kl. D z obciążeniem próbnym 400kN. Ponadto miejscowość Łukowe częściowo znajduje się w terenie szczególnego zagrożenia powodzią (tzw. tereny zalewowe). W związku z tym studzienki na tym terenie zostały zaprojektowane ze zwieńczeniem studni płytą żelbetową łączoną ze studnią przy pomocy dokładnie dopasowanej uszczelki. Właz w tych studzienkach został zaprojektowany w wersji z uszczelką oraz zakręcany (bez otworów wentylacyjnych). Ponadto na terenie zalewowym znajdują się studzienki, do których będą przyłączone wyjścia kanalizacyjne z budynków. Studzienki te należy wyposażyć w klapy zwrotne burzowe zamontowane w kinecie studzienki.
W ramach inwestycji zostaną wykonane dwa przekroczenia drogi powiatowej, jedno potoku Kalniczka oraz cztery potoku bez nazwy. Przekroczenia zostaną wykonane metodą przewiertu sterowanego.
Projekt uwzględnia także wykonanie trzech sieciowych przepompowni wraz z ogrodzeniem, zasilaniem policznikowym oraz jedną przydomową przepompownię ścieków.
W zasięgu terenu objętego inwestycją na działce o nr ew. 147 zlokalizowany jest dawny zespół cerkiewny pw. Św. Dymitra objęty ochroną rejestrową z racji wpisu do rejestru zabytków województwa podkarpackiego decyzja o nr A-1170, wobec powyższego obszar ten podlega przepisom określonym w ustawie z dnia 23 lipca 2003r, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2020 poz. 282).
Zakres robót przewidzianych do realizacji obejmuje:
• budowę kanału sanitarnego z rur PCV200x5,9 oraz 160x4,7;
• budowę kanału sanitarnego z rur PE 90x5,4 oraz 50x3,0;
• montaż trzech kompletnych sieciowych przepompowni ścieków – zbiornik z polimerobetonu, wyposażonych w dwie pompy;
• montaż kompletnej przepompowni przydomowej – zbiornik z PEHD, wyposażonych w jedną pompę;
• montaż studzienek z tworzywa sztucznego 400-425;
• montaż studzienek z tworzywa sztucznego w terenie zalewowym 600;
• montaż studzienek z kręgów betonowych 1000;
• wykonanie jednego przekroczenia potoku Kalniczka rurociągiem tłocznym PE90 rurze ochronnej PE100 RC SDR17 160, metodą przewiertu sterowanego;
• wykonanie czterech przekroczeń potoku bez nazwy rurociągiem grawitacyjnym PCV200 rurze ochronnej PE100 RC SDR17 315 oraz rurociągiem tłocznym PE50 rurze ochronnej PE100 RC SDR17 110 i PE90 rurze ochronnej PE100 RC SDR17 160; metodą przewiertu sterowanego;
• wykonanie dwóch przekroczeń drogi powiatowej rurociągiem grawitacyjnym PCV 200 w rurze ochronnej PE315 metodą przewiertu sterowanego;
• wykonanie zabezpieczeń kolizji projektowanej sieci z istniejącą:
o siecią energetyczną w rurze ochronnej dwudzielnej 110
o siecią teletechniczną w rurze ochronnej dwudzielnej 110
• budowę ogrodzeń przepompowni ścieków wraz z bramą wjazdowa oraz furtką
Wpięcie projektowanej sieci przewiduje się w dwóch lokalizacjach – do studzienek oznaczonych jako „S109” oraz „S128”. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania odcinków wskazanych w pliku o nazwie: „2.rys. nr 1.5 – proj. zagospodarowania terenu” oznaczonych jako S104-S128 (wraz z odcinkami bocznymi) oraz S128-S274. Powyższe odcinki stanowią sieć kanalizacji sanitarnej realizowanej obecnie przez Zakład Usług Technicznych Sp. z o.o. w Zagórzu, stanowiącej I etap budowy sieci kanalizacyjnej dla miejscowości Łukowe. Termin zakończenia I etapu został przewidziany na dzień 15.07.2021r. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia z planszy „nr 1.5 – projekt zagospodarowania terenu" został przedstawiony na dodatkowym załączniku w pliku o nazwie: „5. Proj. zag. terenu - dodatkowy”.
Zamawiający informuje, że posiada komplet dokumentów umożliwiających realizację inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 2111183,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poraż, ul. KarpackaZadania obejmuje wykonanie sieci kanalizacyjnej, która została zaprojektowana w układzie grawitacyjno-ciśnieniowym z przepompownią ścieków. Kanalizację sanitarną grawitacyjną zaprojektowano z rur PCV litych SDR34 200x5,9 oraz 160x4,7 typ S, natomiast kanalizację ciśnieniową z rur PE100 SDR17 PN10 75x4,5. Łączna długość planowanej sieci wynosi – ok. 252,0 m. Projektowana sieć została częściowo zlokalizowana w pasie drogi publicznej – drogi powiatowej Nr 2228R Zagórz-Poraż.
Ze względu na ukształtowanie terenu zaprojektowano przepompownię ścieków wykonaną z polimerobetonu, która będzie wyposażona w dwie pompy pracujące naprzemiennie. Projekt uwzględnia wykonanie przepompowni wraz z ogrodzeniem, zasilaniem policznikowym oraz drogą dojazdową.
Parametry projektowanej przepompowni ścieków:
• zbiornik 1200x3600,
• pompy o parametrach: Q= 2,6 l/s, wysokość podnoszenia 3,85m.
W miejscu przebiegu inwestycji występują kolizje z istniejącą z siecią teletechniczną oraz siecią gazową. Kolizja z siecią teletechniczną zostanie zabezpieczona rurą ochronną dwudzielną o średnicy 110mm o dł. 2,0 m, natomiast z siecią gazową rurą PE 280x10,7 oraz 225x5,5mm.
Zamawiający informuje, że posiada komplet dokumentów umożliwiających realizację inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 159926,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości MorochówZadania obejmuje wykonanie sieci kanalizacyjnej, która została zaprojektowana w układzie grawitacyjnym. Kanalizację zaprojektowano z rur i kształtek PCV typ S (SN8) SDR34 200x5,9 oraz 160x4,7 mm. Łączna długość planowanej sieci wynosi ok. 781,3 m.
W miejscu przebiegu inwestycji występują kolizje z istniejącą z siecią energetyczną, którą należy zabezpieczyć rurą ochronną dwudzielną o średnicy 110mm.
Zadanie wymaga przebudowy istniejącego odcinka PCV 160 na odcinek z rur PCV200. W ramach inwestycji zostaną także wykonane cztery przekroczenia cieku bez nazwy metodą przewiertu sterowanego.
Zamawiający informuje, że posiada komplet dokumentów umożliwiających realizację inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 373188,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2111183,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2659517,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2111183,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6840000749
7.3.3) Ulica: Grodzka 26
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I DROGOWYCH W KROŚNIE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I DROGOWYCH W KROŚNIE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2111183,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159926,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159926,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6840000749
7.3.3) Ulica: Grodzka 26
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I DROGOWYCH W KROŚNIE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I DROGOWYCH W KROŚNIE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159926,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373188,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373188,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6840000749
7.3.3) Ulica: Grodzka 26
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I DROGOWYCH W KROŚNIE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I DROGOWYCH W KROŚNIE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373188,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI ZAGÓRZ
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czaszyn"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Tarnawa Dolna i Tarnawa Górna"
- "Dostawa oleju napędowego dla pojazdów Zakładu Usług Technicznych Sp. z o.o."
- "Dostawa pojazdu asenizacyjnego dla Zakładu Usług technicznych Sp. z o.o. w Zagórzu."
więcej: przetargi ZAGÓRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Budowa kanalizacji w miejscowości Rykały
- Modernizacja przepompowni ścieków w ul. Cmentarnej w Rzgowie
- Przebudowa rozdzielni głównej oraz wykonanie tablic obiektowych w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.