Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00041786/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem
dla Domów Pomocy Społecznej w Kielcach w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Miejskich w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bodzentyńska 32/40
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-308
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413676449
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@copw.mopr.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: copwkielce.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1463d144-aae1-40fc-942b-cabb2fae7ca01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wykonujący zadania centralnego zamawiającego na rzecz jednostek organizacyjnych Gminy Kielce, przygotowywanie posiłków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportemdla Domów Pomocy Społecznej w Kielcach w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1463d144-aae1-40fc-942b-cabb2fae7ca0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041767/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla Domów Pomocy Społecznej w Kielcach w 2025r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041786
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Adm.26.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa oraz wędlin wraz z transportem dlanastępujących Domów Pomocy Społecznej:
1) Domu Pomocy Społecznej im.. ŚW. Brata Alberta w Kielcach , ul Żeromskiego 4/6
2) Domu Pomocy Społecznej im. Florentyny Malskiej w Kielcach, ul. Tarnowska 10
w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 roku lub do wyczerpania się kwoty brutto przedmiotu umowy, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia według potrzeb do siedziby Domów Pomocy Społecznej w Kielcach, wyszczególnionych w § 3 ust. 2 niniejszej SWZ, w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Domy Pomocy Społecznej z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem - pisemnie, faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Dostawy będą realizowane specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt i ryzyko dla :
- Domu Pomocy Społecznej im.. ŚW. Brata Alberta w Kielcach , ul Żeromskiego 4/6 - (wtorek , czwartek) w godzinach od 7.00 do 9,00
- Domu Pomocy Społecznej im. Florentyny Malskiej w Kielcach, ul. Tarnowska 10 - - (poniedziałek , piątek) w godzinach od 7.00 do 7,30
Zamawiający wymaga od Wykonawcy gotowości do realizacji dostaw niezależnie od ilości asortymentu.
4. Do pierwszej dostawy należy dostarczyć dokument dopuszczający środek transportu Wykonawcy do przewozu artykułów żywnościowych, zgodnie z wymogami Rozporządzenia WE NR 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 29.04.2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z dn. 30.04.2004 r. z późn. zm.).
5. Każdorazowo do dostawy na każdą partię określonego produktu należy dostarczać „Handlowy dokument identyfikacyjny”, zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz.U. 2023 poz. 872) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 r. Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004 ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139 z 30.04.2004r.).
6. Wszystkie produkty mięsne oraz wędliniarskie muszą być dostarczone bez oznak zepsucia, w stanie świeżym, wcześniej nie mrożonym. Niedopuszczalny jest zapach świadczący o nieświeżości. Ponadto przy każdej dostawie odpowiednio do każdego rodzaju mięsa i wyrobów wędliniarskich muszą być dołączone etykiety z informacją w języku polskim z czytelną datą produkcji, procentową zawartością mięsa w przypadku wędlin, terminem przydatności do spożycia, pełnymi danymi identyfikującymi skład surowcowy, dodanych substancjach, podane pełne i prawidłowe nazwy dodanych substancji dodatkowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 listopada 2010 r. w sprawie dozwolonych substancji dodatkowych (Dz.U. 2010 nr 232 poz. 1525 z późn. zm.).
7. Za dzień wydania towaru Zamawiającemu uważa się dzień, w którym towar został odebrany przez Dom Pomocy Społecznej.
8. Wykonawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284699,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335858,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284699,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ|
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366213672
7.3.3) Ulica: Dąbrowa 6
7.3.4) Miejscowość: SŁawno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284699,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Remont drogi wojewódzkiej nr 767 m. Bogucice Pierwsze od km 5+880 do km 6+755 dł. 875 mb
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.