eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy: 25 Czerwca, B. Chrobrego, Osiedlowej.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy:
25 Czerwca, B. Chrobrego, Osiedlowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1049796

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy:
25 Czerwca, B. Chrobrego, Osiedlowej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1494a61-a0ad-4ec4-af9f-287732805fcb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028526/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Lp.201_Zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii_WNP

1.3.22 Lp.202_Zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii_WNP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063489

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.47.48.2025.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 343373,91 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6033,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii o wartości nieruchomości w formie 2 operatów szacunkowych (po 2 egz. każdego z operatów) mających na celu określenie:
a) wartości prawa własności lokalu mieszkalnego nr 23 o powierzchni użytkowej lokalu wraz z powierzchnią pomieszczeń przynależnych łącznie 64,21 m2, będącego własnością osoby fizycznej, stanowiący odrębną nieruchomość, opisaną w księdze wieczystej KW Nr RA1R/00111132/9, położoną na działce nr 39
o powierzchni 1564 m2 (obr. 0091, ark. 87), przy ul. 25 Czerwca 14 w Radomiu wraz z prawem z nim związanym tj. udziałem do 6421/92667 części w nieruchomości wspólnej, którą stanowi grunt oraz części budynku i urządzenia, które nie służą wyłącznie do użytku właścicieli lokali,
b) wartości spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego nr 100 o powierzchni 30,09 m2, stanowiącego własność Gminy Miasta Radomia, położonego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Bolesława Chrobrego 52 w Radomiu, usytuowanym na działkach nr 126/13 o powierzchni 3450 m2 oraz nr 229 o powierzchni 673 m2 (obr. 0020, ark. 11).
Celem zlecenia jest przyjęcie do zasobu Gminy Miasta Radomia lokalu nr 23 położonego w Radomiu przy ul. 25 Czerwca 14 w zamian za przeniesienie na rzecz osoby fizycznej spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego nr 100 o pow. 30,09 m2, położonego przy ul. Bolesława Chrobrego 52 w Radomiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70300000-4 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

4.5.5.) Wartość części: 2666,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii o wartości nieruchomości w formie 3 operatów szacunkowych (po 2 egz. każdego z operatów) mających na celu określenie:
a) wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka nr 176/19
o powierzchni 455 m2 (obr. 0122 – Młodzianów, ark. 122), położonej przy ul. Osiedlowej
w Radomiu, zapisanej w księdze wieczystej KW Nr RA1R/00113953/4, w celu jej zbycia w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkownika wieczystego lub aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego z uwzględnieniem nakładów poniesionych na urządzenia infrastruktury technicznej oraz nakładów koniecznych, o których mowa w art. 143 ust. 2, wybudowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 143 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 z późn. zm.),
b) wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka nr 176/18
o powierzchni 741 m2 (obr. 0122 – Młodzianów, ark. 122), położonej przy ul. Osiedlowej
w Radomiu, zapisanej w księdze wieczystej KW Nr RA1R/00113091/3, w celu jej zbycia w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkownika wieczystego lub aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego z uwzględnieniem nakładów poniesionych na urządzenia infrastruktury technicznej oraz nakładów koniecznych, o których mowa w art. 143 ust. 2, wybudowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 143 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 z późn. zm.),
c) wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka nr 176/17
o powierzchni 386 m2 (obr. 0122 – Młodzianów, ark. 122), położonej przy ul. Osiedlowej
w Radomiu, zapisanej w księdze wieczystej KW Nr RA1R/00122213/1, w celu jej zbycia w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkownika wieczystego lub aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego z uwzględnieniem nakładów poniesionych na urządzenia infrastruktury technicznej oraz nakładów koniecznych, o których mowa w art. 143 ust. 2, wybudowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 143 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 z późn. zm.).
Budynki posadowione na ww. gruncie nie są przedmiotem wyceny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70300000-4 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

4.5.5.) Wartość części: 3366,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDEAZ Alicja Kosowska-Trzeszczkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 4980211095

7.3.3) Ulica: ul. Tyniecka 18 lok. 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-630

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono (…) żadnej oferty”.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do 03.02.2025r. godz. 9:00, nie wpłynęła żadna oferta w związku z tym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.