Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00013011/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości dla PRz przez okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 8653888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorzech@prz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Uczelnia Wyższa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków czystości dla PRz przez okres 12 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22a4a9a7-68d6-4903-b5f7-c9178b45d2e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009181/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa środków czystości w okresie 12 miesięcy dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013011
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NA/P/2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 166667 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sukcesywna w miarę potrzeb na koszt dostawcy do poszczególnych jednostek Politechniki.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 2 do SWZ, dostawy sukcesywne do poszczególnych jednostek Politechniki na terenie Rzeszowa oraz OKL w Jasionce i Stalowej Woli, na podstawie pisemnego zamówienia. Dostawa przedmiotu umowy następować będzie partiami w oparciu o zapotrzebowanie częściowe zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego. Towar będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do jednostek Zamawiającego.
2. Wykonawca zrealizuje dostawę w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od złożenia zamówienia częściowego. Zamówienia częściowe będą składane telefonicznie, przesłane faksem lub przesyłane pocztą elektroniczną. Przedmiotem pojedynczego zamówienia i dostawy może być nawet 1 szt. danego produktu.
3.Wszystkie oferowane artykuły muszą posiadać karty charakterystyki produktu (jeśli są wymagane ustawą z dnia 11 stycznia 2001 roku o substancjach i preparatach chemicznych Dz.U. 2001 nr 11 poz. 84 ze zm. i wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami) oraz zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym a w konsekwencji dopuszczone są do obrotu i używania.
4.Okres przydatności do użytku dostarczonych środków czystości nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, winien przed podpisaniem umowy złożyć dokumenty wszystkich oferowanych produktów oraz opisy, karty charakterystyki lub inne podobne materiały potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów określonych przez zamawiającego w SWZ (w języku polskim).
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171651,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204156,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204156,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delko Otto Sp. z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612139991
7.3.3) Ulica: Kilińskiego
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204156,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi noclegowej dla uczestników konferencji: "Emerging environmental contaminants - current status, challenges and perspectives"
- Zakup i dostawa implantów oraz osprzętu do przeprowadzania zabiegów operacyjnych z zakresu pełnego spektrum ortopedycznego i neurochirurgicznego
- Zakup wraz z dostawą mieszanki workowanej mineralno-asfaltowej masy na zimno do utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 r. - dla potrzeb RDW
- Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 885 Przemyśl-Hermanowice-Granice Państwa, budowa ciągu pieszo-rowerowego od km 7+149 do km 7+320 strona lewa w m. Hermanowice
- Dostawa materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - 7 Zadań
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy środków czystości
- Dostawy środków czystości
- Dostawa środków czystościowych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa środków czyszczących i higieny dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku "
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.