Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00074063/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową dróg powiatowych nr 2502R, 2601R, 1006R i 1024R w powiecie stalowowolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 15
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@stalowowolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.stalowowolski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową dróg powiatowych nr 2502R, 2601R, 1006R i 1024R w powiecie stalowowolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-713455a1-9ac6-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010709/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych Nr 2502R, 2601R, 1006R, 1019R, 1024R oraz przebudową przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Stalowowolskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074063/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89106,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 1006R Radomyśl - Skowierzyn”.1. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje:
Część I – Przebudowę drogi powiatowej, klasy Z na odcinku od km 0+000 do km 1+281,9 w miejscowości Radomyśl nad Sanem. W ramach inwestycji zostaną przebudowane istniejące nawierzchnie jezdni poprzez wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego, wybudowane i przebudowane ciągi piesze, pieszo-rowerowe, miejsca postojowe oraz przebudowane zostaną istniejące zjazdy i pobocza, przebudowane zostaną elementy odwodnienia (budowa odcinka rowu krytego, oczyszczenie z namułu i wyprofilowanie istniejących rowów przydrożnych, budowa wpustów deszczowych) oraz wykonane zostaną pozostałe roboty towarzyszące.
2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dostępnych na stronie internetowej pod adresem: https://bip.stalowowolski.pl/ w zakładce zamówienia powyżej 130 000 złotych.
Załączona dokumentacja projektowa dotycząca przebudowy mostu na rzece San w miejscowości Radomyśl nad San dotyczy I i II etapu robot. Przedmiotem nadzoru jest tylko II etap robot budowlanych.
3. Do zadań Wykonawcy (nadzoru inwestorskiego) będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacjami technicznymi i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności, o których mowa w niniejszym postępowaniu i umowie. Wszystkie czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane, ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych i Kodeksem Cywilnym.
4. Wykonawca będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji przedsięwzięcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 27553,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową obiektu mostowego na rzece San w ciągu drogi powiatowej nr 1006R Radomyśl – Skowierzyn”.1. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje:
Część II - Drugi etap przebudowy mostu JNI 01008544 na rzece San w miejscowości Radomyśl nad Sanem. Pierwszy etap przebudowy mostu został zrealizowany w latach 2016-2017. W ramach II etapu przebudowy zostaną wykonane następujące roboty:
- rozbiórka prefabrykatów na stożkach i nasypach,
- roboty ziemne związane z uzupełnianiem braków gruntu stożków i nasypów,
- naprawa/dobetonowanie oporników pod umocnienia stożków,
- roboty zabezpieczające podpór i płyty pomostu od spodu- przygotowanie powierzchni betonowych, naprawa materiałami PCC, zabezpieczenie rys oraz zabezpieczenie antykorozyjne betonu,
- wykonanie systemowych rusztowań na lądzie i nad wodą dla robot przy podporach i konstrukcji stalowej,
- piaskowanie i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej,
- wymiana uszkodzonych nitów na śruby sprężające,
- demontaż systemowych rusztowań na lądzie i nad wodą,
- umocnienie stożków betonowych elementami prefabrykowanymi,
- ułożenie ścieków korytkowych na skarpach,
- wykonanie schodów skarpowych z balustradą,
- oczyszczenie przestrzeni pomostowej.
2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dostępnych na stronie internetowej pod adresem: https://bip.stalowowolski.pl/ w zakładce zamówienia powyżej 130 000 złotych.
Załączona dokumentacja projektowa dotycząca przebudowy mostu na rzece San w miejscowości Radomyśl nad San dotyczy I i II etapu robot. Przedmiotem nadzoru jest tylko II etap robot budowlanych.
3. Do zadań Wykonawcy (nadzoru inwestorskiego) będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacjami technicznymi i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności, o których mowa w niniejszym postępowaniu i umowie. Wszystkie czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane, ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych i Kodeksem Cywilnym.
4. Wykonawca będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji przedsięwzięcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III. „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 1024R ul. Czarnieckiego w Stalowej Woli”.1. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje:
Część III- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1024R ul. Czarnieckiego w Stalowej Woli na odcinku o długości 320 m tj. od km 2+609,08 do km 2+929,08. W ramach inwestycji należy wzmocnić konstrukcję nawierzchni drogi, wymienić na nowe urządzenia dylatacyjne w jezdni i chodnikach oraz naprawić miejscowe uszkodzenie dźwigara na obiekcie mostowym .
Zakres prac obejmuje wykonanie:
- roboty przygotowawcze,
- wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
- frezowanie nawierzchni jezdni,
- ułożenie geokompozytowej siatki wzmacniającej ,
- ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej,
- remont urządzeń dylatacyjnych (w jezdni i chodnikach), tj. demontaż istniejących i odtworzenie ( montaż nowych) urządzeń,
- remont(naprawa) miejscowego uszkodzenia dźwigara skrajnego na obiekcie mostowym,
- odtworzenie elementów istniejącej organizacji ruchu.
2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dostępnych na stronie internetowej pod adresem: https://bip.stalowowolski.pl/ w zakładce zamówienia powyżej 130 000 złotych.
Załączona dokumentacja projektowa dotycząca przebudowy mostu na rzece San w miejscowości Radomyśl nad San dotyczy I i II etapu robot. Przedmiotem nadzoru jest tylko II etap robot budowlanych.
3. Do zadań Wykonawcy (nadzoru inwestorskiego) będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacjami technicznymi i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności, o których mowa w niniejszym postępowaniu i umowie. Wszystkie czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane, ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych i Kodeksem Cywilnym.
4. Wykonawca będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji przedsięwzięcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 6552,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23308,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23308,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Kopczyk BKB Projekt - Nadzory i Projektowanie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861419376
7.3.3) Ulica: Haczów 35
7.3.4) Miejscowość: Haczów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23308,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56272,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72447,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56272,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Kopczyk BKB Projekt- Nadzory i Projektowanie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861419376
7.3.3) Ulica: Haczów 35
7.3.4) Miejscowość: Haczów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56272,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25768,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46617,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25768,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Kopczyk BKB Projekt - Nadzory i Projektowanie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861419376
7.3.3) Ulica: Haczów 35
7.3.4) Miejscowość: Haczów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-213
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25768,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-04INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Cykliczne dostawy mięsa i jego przetworów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- "Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola"
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
- Utrzymanie pasów zieleni w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Stalowa Wola oraz koszenie traw i chwastów w ciągu dróg powiatowych na terenie pozostałych gmin Powiatu Stalowowolskiego
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Stalowowolskiego w technologii mas bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji inwestycji "Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału rat..."
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ul. Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
- Świadczenie Usługi Inwestora Zastępczego Kontraktu dla projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynku na terenie Gminy Zagrodno"
- "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" Część I: "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" ; Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze".
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Opaleniskach w trybie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.