Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00087644/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119355 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont pomieszczeń łazienki oraz sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich”
Część I – Remont pomieszczeń łazienki
Część II – Remont sali gimnastycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.go.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont pomieszczeń łazienki oraz sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich”Część I – Remont pomieszczeń łazienki
Część II – Remont sali gimnastycznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9cb72dc-d019-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000422/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Remont łazienek dziewcząt w piwnicy oraz remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Strzelacahc Krajeńskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087644/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SCOPO.221.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235772,36 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Remont pomieszczeń łazienki1) Rozbiórka ścianek z cegieł, rozbiórka posadzek z płytek, wykucie z muru ościeżnic oraz wymiana okien,
2) Demontaż opraw żarowych, wyłączników, gniazd wtyczkowych oraz przewodów kabelkowych,
3) Wyrównanie, gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych,
4) Ułożenie płytek podłogowych,
5) Ułożenie płytek na ścianach,
6) Obudowa kanalizacji sanitarnej oraz rurociągów,
7) Malowanie farbą ścian i sufitów,
8) Modernizacja elementów instalacji centralnego ogrzewania (zabudowa pionów i poziomów instalacji C.O), wraz z montażem i podłączeniem grzejników do istniejącej instalacja C.O,
9) Wymiana urządzeń sanitarnych wraz z niezbędną przebudową podłączeń do istniejących instalacji wod-kan,
10) Montaż ścianek toalet HPL
11) Montaż opraw żarowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Roboty ogólno-budowlane:a) Demontaż: siatki ochronnej na oknach, demontaż lamp – 18 szt., halogenów oraz osłon – 6 szt., drabinek gimnastycznych o wym. 90x300cm – 18 szt., osłon grzejnikowych, tablic wraz z obręczami do koszykówki – 6 szt., żeliwnych grzejników - 8 szt., grzejników stalowych płytowych – 6 szt., drzwi wejściowych – 2 szt., stalowych słupków do montażu siatki do gry w siatkówkę – 2 szt., tablicy wyników wraz z konstrukcją, uchwytu do zawieszania lin gimnastycznych, głośników radiowęzła – 2 szt., kotar grodzących – 2 szt., skrzynki drewnianej;
b) Montaż: nowych drabinek gimnastycznych, nowej siatki ochronnej na oknach, ponowny montaż grzejników stalowych płytowych – 4 szt., nowych grzejników stalowych płytowych C22 500x2000 – 8 szt., ponowny montaż stalowych słupków do montażu siatki do gry w siatkówkę – 2 szt., ponowny montaż tablic wraz z obręczami do koszykówki – 4 szt. oraz montaż nowych – 2 szt., nowych osłon grzejnikowych, nowych lamp wraz z nowa instalacją elektryczną, nowych drzwi szklanych, nowych ławeczek, kratek ochronnych w otworach wentylacyjnych, nowej skrzynki stalowej (nagłośnienie), montaż materacy na ścianach w raz z konstrukcją montażu;
c) Roboty remontowe: cyklinowanie parkietu – pow. 280 m2; lakierowanie parkietu; odtworzenie istniejących linii na parkiecie, wymiana listew przypodłogowych; montaż narożników pcv przy drzwiach; miejscowe uzupełnienia tynku; wykonanie gładzi szpachlowych; obróbka okien; malowanie konstrukcji stalowej – kratownicy: 7 kratownic poprzecznych i podłużne, malowanie sufitu; malowanie ścian; malowanie konstrukcji koszy; malowanie konstrukcji przy tablicy wyników, demontaż głośników po starym radiowęźle; wymiana istniejących kratek nawiewnych, wymiana istniejących kratek wentylacyjnych w parkiecie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 154471,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130924,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130924,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130924,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD OGÓLOBUDOWLANY DEKARSTWO-BLACHARSTWO MACIEJ SZTYBER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971133545
7.3.3) Ulica: GORZOWSKA 51
7.3.4) Miejscowość: BARLINEK
7.3.5) Kod pocztowy: 74-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZTYBER MACIEJ ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY DEKARSTWO BLACHARSTWO
jakie przetargi wygrała firma
SZTYBER MACIEJ ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY DEKARSTWO BLACHARSTWO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161037,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu do wyznaczonego terminu nie złożono żadnej oferty.
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu odpadów komunalnych wraz z podstawieniem pojemników na terenach należących lub administrowanych przez PGK Sp. z o.o. w Strzelcach Kraj.
- Wykonanie usługi odbioru z załadunkiem, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805, higienizowanych tlenkiem wapna z Oczyszczalni Ścieków
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych, w budynku Collegium Śniadeckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Kopernika 27 w Krakowie w podziale na dwie części.
- Prace remontowo - adaptacyjne oraz dostawa sprzętu do remontowanych pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy przy ul. Kolejowa 1 w Wołowie.
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.