Og³oszenie z dnia 2023-03-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00028035/01 - Og³oszenie z dnia 2023-01-12
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa opatrunków
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. ¦W. JADWIGI W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294303
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wodoci±gowa 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-221
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wszn.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wszn.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://wszn.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa opatrunków2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b7c4565c-9275-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00119404
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00007802/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Zakup i dostawa opatrunków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00028035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P/4/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 122083,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy opatrunków do magazynu apteki szpitalnej mieszcz±cej siê w siedzibie Szpitala przy ul. Wodoci±gowej 4, 45-221 Opole. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1A do SWZ. Pakiet 1 - Opatrunki4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 73983,46 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy opatrunków do magazynu apteki szpitalnej mieszcz±cej siê w siedzibie Szpitala przy ul. Wodoci±gowej 4, 45-221 Opole. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1A do SWZ. Pakiet 2 - Serwety4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 243,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy opatrunków do magazynu apteki szpitalnej mieszcz±cej siê w siedzibie Szpitala przy ul. Wodoci±gowej 4, 45-221 Opole. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1A do SWZ. Pakiet 3 – Opatrunki specjalistyczne hydrokoloidowe.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9072,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy opatrunków do magazynu apteki szpitalnej mieszcz±cej siê w siedzibie Szpitala przy ul. Wodoci±gowej 4, 45-221 Opole. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1A do SWZ. Pakiet 4 - Opatrunki specjalistyczne piankowe;4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 39954,60 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy opatrunków do magazynu apteki szpitalnej mieszcz±cej siê w siedzibie Szpitala przy ul. Wodoci±gowej 4, 45-221 Opole. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1A do SWZ. Pakiet 5 – Plastry4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2332,80 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy opatrunków do magazynu apteki szpitalnej mieszcz±cej siê w siedzibie Szpitala przy ul. Wodoci±gowej 4, 45-221 Opole. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1A do SWZ. Pakiet 6 - Opatrunek specjalistyczny absorbcyjny;4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2052,00 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy opatrunków do magazynu apteki szpitalnej mieszcz±cej siê w siedzibie Szpitala przy ul. Wodoci±gowej 4, 45-221 Opole. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1A do SWZ. PAKIET 7 - Opatrunek specjalistyczny4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4212,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 63730,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 87676,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63730,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 648-19-97-718
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 63730,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 218,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 466,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 648-19-97-718
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 218,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
„Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli wszystkie z³o¿one wnioski
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo oferty podlega³y odrzuceniu w zwi±zku z art. 226 ust. 1 pkt. 5 „Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, je¿eli jej tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Zamawiaj±cy odrzuci³ ofertê firmy SKAMEX Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±, ul. Czêstochowska 38/52, 93-121 £ód¼. Wykonawca w za³±czniku nr 1A gdzie by³ wymów podania klasy i regu³y wyrobu medycznego w zadaniu nr 3 w pozycjach 1-6 wpisa³ regu³ê b.d.. Zamawiaj±cy wezwa³ Wykonawcê do wyja¶nia oznaczenia „b.d.” w za³±czniku nr 1A – kolumna „Klasa wyrobu medycznego oraz regu³a, wg której wyrób zosta³ sklasyfikowany”, gdzie Wykonawca odpowiadaj±c na wezwanie o¶wiadczy³ „…¿e zastosowany skrót „b.d.” w za³±czniku nr 1A oznacza „brak danych” tj. brak danych w deklaracji zgodno¶ci, co do regu³y wyrobu medycznego w zakresie tego asortymentu.”
Wyroby medyczne klasyfikuje siê z uwzglêdnieniem potencjalnego stopnia ryzyka jakie zwi±zane jest ze stosowaniem wyrobów zgodnie z definicjami i regu³ami opisanymi w Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. Nr 215, poz. 1416). Zale¿no¶æ ta jest wprost proporcjonalna, tzn. im wy¿sza klasa tym wy¿sze ryzyko wyst±pienia niebezpieczeñstwa zwi±zanego z oddzia³ywaniem wyrobu na organizm ludzki. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy bezwzglêdnie wymaga³ podania nie tylko klasy ale równie¿ regu³y, natomiast Wykonawca wymaganej regu³y nie okre¶li³ w zwi±zku z czym Zamawiaj±cy odrzuci³ ofertê jako niezgodn± z SWZ i uniewa¿ni³ przedmiotowe zadanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zamawiaj±cy odrzuci³ ofertê firmy SKAMEX Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±, ul. Czêstochowska 38/52, 93-121 £ód¼. Wykonawca w za³±czniku nr 1A gdzie by³ wymów podania klasy i regu³y wyrobu medycznego w zadaniu nr 4 w pozycjach 1-3 wpisa³ regu³ê b.d.. Zamawiaj±cy wezwa³ Wykonawcê do wyja¶nia oznaczenia „b.d.” w za³±czniku nr 1A – kolumna „Klasa wyrobu medycznego oraz regu³a, wg której wyrób zosta³ sklasyfikowany”, gdzie Wykonawca odpowiadaj±c na wezwanie o¶wiadczy³ „…¿e zastosowany skrót „b.d.” w za³±czniku nr 1A oznacza „brak danych” tj. brak danych w deklaracji zgodno¶ci, co do regu³y wyrobu medycznego w zakresie tego asortymentu.”
Wyroby medyczne klasyfikuje siê z uwzglêdnieniem potencjalnego stopnia ryzyka jakie zwi±zane jest ze stosowaniem wyrobów zgodnie z definicjami i regu³ami opisanymi w Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. Nr 215, poz. 1416). Zale¿no¶æ ta jest wprost proporcjonalna, tzn. im wy¿sza klasa tym wy¿sze ryzyko wyst±pienia niebezpieczeñstwa zwi±zanego z oddzia³ywaniem wyrobu na organizm ludzki. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy bezwzglêdnie wymaga³ podania nie tylko klasy ale równie¿ regu³y, natomiast Wykonawca wymaganej regu³y nie okre¶li³ w ka¿dej wymaganej pozycji asortymentowej w zwi±zku z czym Zamawiaj±cy odrzuci³ ofertê jako niezgodn± z SWZ i uniewa¿ni³ przedmiotowe zadanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Uzasadnienie prawne:
„Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postêpowaniu nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta w zwi±zku z czym Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do uniewa¿nienia przedmiotowego zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Uzasadnienie prawne:
„Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postêpowaniu nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta w zwi±zku z czym Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do uniewa¿nienia przedmiotowego zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Uzasadnienie prawne:
„Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postêpowaniu nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta w zwi±zku z czym Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do uniewa¿nienia przedmiotowego zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Us³uga przegl±dów technicznych sprzêtu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajêæ z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkó³ prowadz±cych kszta³cenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Kompleksowe ¶wiadczenie przez Wykonawcê na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opa³owe wraz z us³ug± dystrybucji.
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostaw± wyposa¿enia sto³ów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostaw± testu czysto¶ci pola operacyjnego oraz no¶nika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦rodków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pêcherzowe oddzielanie siê naskórka
- Dostawa odczynników i materia³ów zu¿ywalnych do cytometrii przep³ywowej dla Laboratorium oraz materia³ów medycznych dla oddzia³ów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego ...
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i drobnego sprzêtu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego u¿ytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJ¡CEGO KALPROTEKTYNÊ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Ró¿ne wyroby medyczne oraz ob³o¿enia chirurgiczne
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.