Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00106367/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00127977/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00183020/01 - Wynik z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Brzozie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118402
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: BRZOZIE 50
1.4.2.) Miejscowość: Brzozie
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-313
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.4.7.) Numer telefonu: 56 49 129 10
1.4.8.) Numer faksu: 56 49 129 11
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzozie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119509
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00106367
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Część nr 2 : Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 341/2, obręb Brzozie
Przedmiotowe zadanie realizowane będzie na działce nr 341/2, obręb Brzozie w miejscowości Brzozie.
W ramach przebudowywanego odcinka drogi projektuje się m. in.: wykonanie: nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, nawierzchni zjazdów z betony asfaltowego, poboczy umocnionych kruszywem łamanym, oznakowania pionowego, montaż lamp drogowych hybrydowych zasilanych energią słoneczną i wiatrową.
Podstawowe parametry drogi gminnej:
- Długość odcinka: 279,58 m
- Prędkość projektowa: Vp=30 km/h,
- Szerokość jezdni: 3,50,
- Szerokość pobocza: 0,75m
- Pochylenie poprzeczne jezdni: 2% (jednostronne)
Konstrukcja nawierzchni jezdni
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S - 4 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - 5 cm
Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku 15 cm
Konstrukcja nawierzchni zjazdu
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S - 4 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - 5 cm
Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku 10 cm
Konstrukcja poboczy wzmocnionych
Kruszywo łamane 0/31 stabilizowane mechanicznie 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku 10 cm
Odwodnienie
Odwodnienie projektowanego odcinka drogi gminnej będzie realizowane powierzchniowo za pomocą zaprojektowanych pochyleń podłużnych i poprzecznych na teren istniejącego pasa drogowego.
Oświetlenie
Oświetlenie drogi zaprojektowano z lamp hybrydowych z oprawa typu LED o mocy min, 30W zasilaną przez panele fotowoltaiczne i turbinę wiatrową.
Szczegółowy opis części zawarty został w załączniku do SWZ nr 12 – część nr 2 - dokumentacja projektowa.
Po zmianie:
Część nr 2 : Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 341/2, obręb Brzozie
Przedmiotowe zadanie realizowane będzie na działce nr 341/2, obręb Brzozie w miejscowości Brzozie.
W ramach przebudowywanego odcinka drogi projektuje się m. in.: wykonanie: nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, nawierzchni zjazdów z betony asfaltowego, poboczy umocnionych kruszywem łamanym, oznakowania pionowego, montaż lamp drogowych hybrydowych zasilanych energią słoneczną i wiatrową.
Podstawowe parametry drogi gminnej:
- Długość odcinka: 279,58 m
- Prędkość projektowa: Vp=30 km/h,
- Szerokość jezdni: 4,0 m
- Szerokość pobocza: 0,5 m
- Pochylenie poprzeczne jezdni: 2% (jednostronne)
Konstrukcja nawierzchni jezdni
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S - 4 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - 5 cm
Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku 15 cm
Konstrukcja nawierzchni zjazdu
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S - 4 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - 5 cm
Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku 10 cm
Konstrukcja poboczy wzmocnionych
Kruszywo łamane 0/31 stabilizowane mechanicznie 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku 10 cm
Odwodnienie
Odwodnienie projektowanego odcinka drogi gminnej będzie realizowane powierzchniowo za pomocą zaprojektowanych pochyleń podłużnych i poprzecznych na teren istniejącego pasa drogowego.
Oświetlenie
Oświetlenie drogi zaprojektowano z lamp hybrydowych z oprawa typu LED o mocy min, 30W zasilaną przez panele fotowoltaiczne i turbinę wiatrową.
Szczegółowy opis części zawarty został w załączniku do SWZ nr 12 – część nr 2 - dokumentacja projektowa.
Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca wykona odcinek próbny dla każdej warstwy zgodnie z dokumentem STWOR (D.04.02.02; D.04.04.04.02; D.05/.03.05) w celu uściślenia organizacji wytwarzania i układania oraz ustalenia warunków zagęszczania i uzyskiwanych parametrów jakościowych.
Odcinek próbny powinien być zlokalizowany w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Powierzchnia odcinka próbnego powinna wynosić co najmniej od 100 m2 do 130 m2. Na odcinku próbnym Wykonawca powinien użyć takich materiałów oraz sprzętu jakie zamierza stosować do wykonania wymaganych warstw.
Wykonawca może przystąpić do realizacji robót po zaakceptowaniu przez Zamawiającego technologii wbudowania i zagęszczania oraz wyników z odcinka próbnego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Część nr 4: Przebudowa drogi gminnej nr 080313C Augustowo – Mały Głęboczek o długości 990m
W ramach przebudowywanego odcinka drogi gminnej o nr 080313C projektuje się m. in.: wykonanie: nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, nawierzchni zjazdów z betony asfaltowego, poboczy umocnionych kruszywem łamanym, barier ochronnych, oznakowania pionowego ,montaż lamp drogowych hybrydowych zasilanych energią słoneczną i wiatrową.
Przebieg projektowanego odcinka drogi gminnej o nr 080313C i długości 990,00m będzie pokrywał się z istniejącym śladem, w istniejącym pasie drogowym. Szerokość jezdni projektuje się równą od 3,50m do 4,0m zgodnie z następującym kilometrażem:
- Od km 0+000.00 do km 0+040.61 jezdnia o szerokości 4,0m
- Od km 0+040.61 do km 0+147.53 jezdnia o szerokości 3,50m
- Od km 0+147.53 do km 0+323.62 jezdnia o szerokości 4,0m
- Od km 0+323.62 do km 0+577.53 jezdnia o szerokości 3,50m
- Od km 0+577.53 do km 0+990.00 jezdnia o szerokości 4,0m.
Pochylenie poprzeczne jezdni na odcinku prostym projektuje się równe 2% jednostronne o kierunku zgodnym z naturalnym ukształtowaniem terenu wokół drogi. Po obu stronach jezdni projektuje się pobocza o szerokości 0,75m, umocnionych kruszywem łamanym na całej szerokości. Na odcinku od km 0+550.48 do km 0+575.48 projektuje się wykonanie mijanki o łącznej szerokości razem z jezdnią drogi równej 5,0. Połączenie krawędzi mijanki i jezdni drogi gminnej projektuje się wykonać skosem 1:2. W km ok. 0+207.00 projektuje się ustawienie barier ochronnych o długości 16m po obu stronach drogi w miejscu istniejącego przepustu drogowego.
Konstrukcja nawierzchni jezdni
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S - 4 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - 5 cm
Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku - 15 cm
Konstrukcja nawierzchni zjazdu
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S - 4 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - 5 cm
Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku - 10 cm
Konstrukcja poboczy wzmocnionych
Kruszywo łamane 0/31 stabilizowane mechanicznie - 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku - 10 cm
Konstrukcja podwójnego prawo skrętu
Kostka kamienna brukowa 9/11 9/11
Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 5 cm
Podbudowa z betonu cementowego klasy C12/15 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku 15 cm
Obramowanie podwójnego prawo skrętu od strony jezdni projektuje się wykonać z krawężnika betonowego o wymiarach 15x22cm wyniesionego +2cm ponad krawędź jezdni, posadowionego na ławie z oporem z betonu klasy C12/15. Obramowanie podwójnego prawo skrętu od strony terenu projektuje się wykonać z opornika betonowego o wymiarach 12x25cm posadowionym na ławie z betonu klasy C12/15.
Odwodnienie
Odwodnienie projektowanego odcinka drogi gminnej będzie realizowane powierzchniowo za pomocą zaprojektowanych pochyleń podłużnych i poprzecznych na teren istniejącego pasa
drogowego.
Oświetlenie
Oświetlenie drogi zaprojektowano z lamp hybrydowych z oprawa typu LED o mocy min, 30W zasilaną przez panele fotowoltaiczne i turbinę wiatrową.
Szczegółowy opis części zawarty został w załączniku do SWZ nr 14 – część nr 4 - dokumentacja projektowa.
Po zmianie:
Część nr 4: Przebudowa drogi gminnej nr 080313C Augustowo - Mały Głęboczek o długości 990m
W ramach przebudowywanego odcinka drogi gminnej o nr 080313C projektuje się m. in.: wykonanie: nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, nawierzchni zjazdów z betony asfaltowego, poboczy umocnionych kruszywem łamanym, barier ochronnych, oznakowania pionowego ,montaż lamp drogowych hybrydowych zasilanych energią słoneczną i wiatrową.
Przebieg projektowanego odcinka drogi gminnej o nr 080313C i długości 990,00m będzie pokrywał się z istniejącym śladem, w istniejącym pasie drogowym. Szerokość jezdni projektuje się równą od 3,50m do 4,0m zgodnie z następującym kilometrażem:
- Od km 0+000.00 do km 0+040.61 jezdnia o szerokości 4,5m
- Od km 0+040.61 do km 0+147.53 jezdnia o szerokości 4,0m
- Od km 0+147.53 do km 0+323.62 jezdnia o szerokości 4,5m
- Od km 0+323.62 do km 0+577.53 jezdnia o szerokości 4,0m
- Od km 0+577.53 do km 0+990.00 jezdnia o szerokości 4,5m.
Pochylenie poprzeczne jezdni na odcinku prostym projektuje się równe 2% jednostronne o kierunku zgodnym z naturalnym ukształtowaniem terenu wokół drogi. Po obu stronach jezdni projektuje się pobocza o szerokości od 0,5m do 0,75m, umocnionych kruszywem łamanym na całej szerokości. Na odcinku od km 0+550.48 do km 0+575.48 projektuje się wykonanie mijanki o łącznej szerokości razem z jezdnią drogi równej 5,0. Połączenie krawędzi mijanki i jezdni drogi gminnej projektuje się wykonać skosem 1:2. W km ok. 0+207.00 projektuje się ustawienie barier ochronnych o długości 16m po obu stronach drogi w miejscu istniejącego przepustu drogowego.
Konstrukcja nawierzchni jezdni
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S - 4 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - 5 cm
Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku - 15 cm
Konstrukcja nawierzchni zjazdu
Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S - 4 cm
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - 5 cm
Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku - 10 cm
Konstrukcja poboczy wzmocnionych
Kruszywo łamane 0/31 stabilizowane mechanicznie - 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku - 10 cm
Konstrukcja podwójnego prawo skrętu
Kostka kamienna brukowa 9/11
Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 5 cm
Podbudowa z betonu cementowego klasy C12/15 20 cm
Warstwa odsączająca z piasku 15 cm
Obramowanie podwójnego prawo skrętu od strony jezdni projektuje się wykonać z krawężnika betonowego o wymiarach 15x22cm wyniesionego +2cm ponad krawędź jezdni, posadowionego na ławie z oporem z betonu klasy C12/15. Obramowanie podwójnego prawo skrętu od strony terenu projektuje się wykonać z opornika betonowego o wymiarach 12x25cm posadowionym na ławie z betonu klasy C12/15.
Odwodnienie
Odwodnienie projektowanego odcinka drogi gminnej będzie realizowane powierzchniowo za pomocą zaprojektowanych pochyleń podłużnych i poprzecznych na teren istniejącego pasa
drogowego.
Oświetlenie
Oświetlenie drogi zaprojektowano z lamp hybrydowych z oprawa typu LED o mocy min, 30W zasilaną przez panele fotowoltaiczne i turbinę wiatrową.
Szczegółowy opis części zawarty został w załączniku do SWZ nr 14 – część nr 4 - dokumentacja projektowa.
Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca wykona odcinek próbny dla każdej warstwy zgodnie z dokumentem STWOR (D.04.02.02; D.04.04.04.02; D.05/.03.05) w celu uściślenia organizacji wytwarzania i układania oraz ustalenia warunków zagęszczania i uzyskiwanych parametrów jakościowych.
Odcinek próbny powinien być zlokalizowany w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Powierzchnia odcinka próbnego powinna wynosić co najmniej od 280 m2 do 380 m2. Na odcinku próbnym Wykonawca powinien użyć takich materiałów oraz sprzętu jakie zamierza stosować do wykonania wymaganych warstw.
Wykonawca może przystąpić do realizacji robót po zaakceptowaniu przez Zamawiającego technologii wbudowania i zagęszczania oraz wyników z odcinka próbnego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-10 09:00
Po zmianie:
2023-03-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-10 10:00
Po zmianie:
2023-03-17 10:00
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Pojazdy elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.