Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00097330/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenia szkoleń z zakresu: asystowania przy zabiegach implantologicznych oraz innych z zakresu chirurgii stomatologicznej oraz, szkolenie z zakresu pierwszej pomocy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie/Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368022090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętego Antoniego
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447242743
1.5.8.) Numer faksu: 447242743
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckutomaszow
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckutomaszow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8db3839f-ac95-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenia szkoleń z zakresu: asystowania przy zabiegach implantologicznych oraz innych z zakresu chirurgii stomatologicznej oraz, szkolenie z zakresu pierwszej pomocy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8db3839f-ac95-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041641/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenia szkoleń z zakresu: asystowania przy zabiegach implantologicznych oraz innych z zakresu chirurgii stomatologicznej oraz, szkolenie z zakresu pierwszej pomocy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane z środków zewnętrznych w ramach projektu pn: Projekt RPLD.11.03.01-10-0009/22 „EDUKACJA ZAWODOWA DLA RYNKU PRACY” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2022.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097330
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPLD.11.03.01.2/6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 22900 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Przeprowadzenia szkoleń z zakresu: asystowania przy zabiegach implantologicznych oraz innych z zakresu chirurgii stomatologicznej.Program tematyczny:
• Czym jest implantacja?
• Pozostałe zabiegi wykonywane przez zespół chirurgiczny w jamie ustnej
• Rola asysty w przygotowaniach i w trakcie zabiegu
• Podstawy aseptyki i antyseptyki w ujęciu praktycznym
• Jakie umiejętności są potrzebne, aby móc sprawnie asystować przy zabiegach. Jak połączyć pozornie przeciwstawne wymagania
• Dlaczego powinniśmy polubić procedury i algorytmy
• Kilka prostych trików ułatwiających przygotowania do zabiegów
• Przygotowanie urządzeń i instrumentarium do zabiegu:
Z uwagi na ograniczona liczbę znaków - szczegóły zamówienia w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Przeprowadzenia szkoleń z zakresu pierwszej pomocy.Program:
• Zagadnienia prawne związane z udzielaniem pierwszej pomocy.
• Wezwanie pomocy. Uruchomienie systemu ratownictwa medycznego, rola świadka zdarzenia w „łańcuchu przeżycia”.
• Resuscytacja krążeniowo-oddechowa dzieci i dorosłych oraz użycie automatycznych defibrylatorów zewnętrznych AED.
• Poszkodowany nieprzytomny (postępowanie w utracie przytomności, omdleniach). Pozycja bezpieczna.
• Wyposażenie apteczki.
• Pierwsza pomoc w zakrztuszeniach u dzieci i dorosłych.
• Zasady zaopatrywania ran i krwotoków zewnętrznych.
• Pierwsza pomoc w unieruchamianiu złamań kości i skręceń stawów.
• Pierwsza pomoc w oparzeniach.
• Zasady postępowania z ciałem obcym w oku.
• Pierwsza pomoc w użądleniach.
• Prawidłowe postępowanie z dzieckiem chorym na cukrzycę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwagi na ograniczona liczbę znaków w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 6900 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podst. art. 255 pkt 1 ustawy pzp – unieważnia postępowanie w tej części w związku z tym, że do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Jak stanowi wskazany powyżej przepis - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 23-02-2023 r. zamawiający dokonał wyboru oferty
W dniu 1-03-2023 r. Wykonawca przekazał informacje o odstąpieniu od podpisania umowy.
W tej sytuacji zamawiający zgodnie z art. 263 - pzp postanowił unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6396 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Zakup sprzętu komputerowego
- Wdrożenie systemu płatnego parkowania na terenie Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Dostawa diatermii chirurgicznej z funkcją zamykania naczyń z wyposażeniem na Blok Operacyjny
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla budynku użyteczności publicznej i placówek oświatowych na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.