Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00083533/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119513 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
RDW w Parczewie: Remont elewacji i pomieszczenia magazynowego w budynku gospodarczym Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 8353542314
1.5.8.) Numer faksu: 833541694
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie drogami wojewódzkimi na terenie działania RDW w Parczewie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Parczewie: Remont elewacji i pomieszczenia magazynowego w budynku gospodarczym Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09e8c8fa-cdb4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 RDW w Parczewie Remont elewacji i pomieszcz. magazynowego w budynku gospodarczym OD Nr 1 w Parczewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083533/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R5.ST.371.5.2021.ek
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10625,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Remont elewacji i pomieszczenia magazynowego w budynku gospodarczym Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie mieszczącego się przy ul. 11 Listopada 98 w Parczewie.
Klasyfikacja robót wg CPV:
Kod – CPV – 45000000-7 Roboty budowlane
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności :
- rozebranie podłogi z desek - 17,11 m2
- wykonanie posadzki z betonu klasy C-20 grubości 12 cm - 17,11 m2
- obicie tynku z zaprawy wapiennej na ścianach - 16,17 m2
- wykonanie tynków zwykłych na ścianach - 16,17 m2
- zabezpieczenie ścian preparatami grzybobójczymi - 16,17 m2
- uzupełnienie tynków na suficie - 1,19 m2
- przetarcie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby
na ścianach - 104,43m2
- przetarcie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby
na stropach - 35,67 m2
- dwukrotne malowanie farbami olejnymi /kolorystyka do uzgodnienia/ starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem - 49,70 m2
- dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbami emulsyjnymi fasadowymi sylikonowymi o właściwościach hydrofobowych /kolor biały/z przygotowaniem powierzchni - 70,90 m2
- dwukrotne malowanie tynków zewnętrznych /elewacja/ farbą fasadową sylikonową o właściwościach hydrofobowych /kolorystyka do uzgodnienia/ z przetarciem tynku i przygotowaniem powierzchni - 135,18 m2
- dwukrotnie malowanie farbą olejną /kolor biały/ uprzednio malowanej
stolarki okiennej - 12,53 m2
Szczegółowy zakres robót ujęty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej: OPZ) stanowiącym załącznik F, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (zwanej dalej STWiOR) oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót.
Opis Przedmiotu Zamówienia dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych. Jako obiekt publiczny po zrealizowaniu robót remontowo-budowlanych, nie będzie posiadał ograniczeń dostępności przez wszystkich użytkowników, w tym przez osoby niepełnosprawne, do czego obligują przepisy dotyczące wymagań m.in. dla warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.).
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany był do dokładnego sprawdzenia ilości robót z OPZ, STWiOR oraz przedmiarem robót. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.
Ewentualny brak w przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie OPZ, STWiOR lub sztuki budowlanej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania zgodnie ze sztuką budowlaną w cenie umownej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11880,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21589,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11880,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY „ALAN” PANASIUK ANDRZEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5390000481
7.3.3) Ulica: Kard. Stefana Wyszyńskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Parczew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "ALAN" PANASIUK ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "ALAN" PANASIUK ANDRZEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11880,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.