Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061696/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja parku w Mierzycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchlas
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchlas
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-324
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48 43) 886 61 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wierzchlas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wierzchlas.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wierzchlas.biuletyn.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja parku w Mierzycach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17d1a3f5-909e-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021696/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rewitalizacja parku w Mierzycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061696/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania „Rewitalizacja parku w Mierzycach”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
-uporządkowanie terenu,
-przygotowanie terenu pod nasadzenia,
-założenie trawnika,
-obrzeże betonowe,
-nawierzchnia utwardzana,
-mała architektura,
-wiata drewniana,
-stół do szachów,
-stół do ping-ponga,
-wyposażenie bazy edukacyjnej,
-tablica informacyjna,
-zakup drzew liściastych,
-zakup krzewów,
-zakup roślin wieloletnich,
-pielęgnacja drzew.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1)dokumentacja projektowa, w tym:
-Park w Mierzycach - projekt koncepcyjny publicznego terenu zieleni wraz
z bazą edukacyjną,
-Projekt zagospodarowania terenu zieleni - Inwentaryzacja zieleni parku
w Mierzycach,
-Wykaz roślin,
-Mała architektura,
-Tablice edukacyjne,
2)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3)Przedmiar robót.
Uwaga:
1.Zakresem zamówienia nie jest objęta pełna pielęgnacja roślin w okresie gwarancyjnym w zakresie ujętym na stronie 25 - 26 specyfikacji technicznej STWIORB. Pielęgnację tą zamawiający zapewni w ramach odrębnego zamówienia. Wykonawca nie wycenia tego zakresu w ofercie. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się do wymiany lub uzupełnienia nasadzeń które objęte są gwarancją w okresie 12 miesięcy od dnia odbioru ostatecznego.
2.Wykonawca wycenia w ofercie pielęgnację 8 istniejących drzew zgodnie z przedmiarem robót.
3.Zamawiający deklaruje, iż do końca kwietnia 2022 r. teren przeznaczony do rewitalizacji zostanie wyczyszczony z samosiejek i chwastów oraz wstępnie wyrównany. Na placu zabaw zostanie wymieniony piasek oraz zostanie przygotowana górka saneczkowa. Na teren parku zostanie doprowadzona woda do podlewania roślin i trawników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402023,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODREW MICHAŁ LEKKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100738085
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 71
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku.
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.