Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00092084/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa rowerowego placu zabaw – pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 517886299
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.kapala@nowogrodbobrz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowogrodbobrz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa rowerowego placu zabaw – pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59472ebe-c47c-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054171/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonanie dokumentacji projektowych dla zadań w miejscowościach: Przybymierz, Niwiska, Bogaczów, Nowogród Bobrzański, Sobolice, Kamionka, Kaczenice, Kotowice, Drągowina, Krzywa , Cieszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.1.5.2023.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 292276,42 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16260,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie dokumentacji projektowej dla rowerowego placu zabaw – pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
2. Zakres prac obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych dla następujących inwestycji:
Budowa rowerowego placu zabaw – pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
Opracowanie dokumentacji projektowej tj. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego o zawartości zgodnej z Rozporządzenie Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1679) dla inwestycji polegającej na budowie rowerowego placu zabaw - pumptrack o nawierzchni bitumicznej (o szer. min. 1,70 metra i długości min. 170 metrów, powierzchnia asfaltowa w rzucie - minimum 430,0 m2, wysokość zakrętów profilowanych [mierzona od powierzchni asfaltowej w najniższym punkcie bandy do powierzchni asfaltowej na koronie bandy] - minimum100 cm, ilość zakrętów profilowanych – minimum 10 szt., minimalna powierzchnia [po obrysie skarp] - minimum 1050,0 m2, mrozoodporny materiał na nasypy, podbudowa pod warstwę jezdną z kruszywa łamanego , warstwa jezdna z betonu asfaltowego minimum 5 cm) na działce ewidencyjnej nr 531/3 wraz z montażem elementów małej architektury miejskiej (np. ławki, stojaki na rowery, tablicę informacyjną i kosz na śmieci) oraz budową sieci oświetlenia i rozwiązaniem powierzchniowym odwodnienia.
W ramach w/w opracowania wykonawca zobowiązany jest między innymi do:
- wykonania wizji w terenie wraz z przedstawicielami Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim
- wykonanie mapy do celów projektowych
- wykonanie badań geologicznych gruntu (opinii geotechnicznej)
- uzyskanie warunków przyłączenia sieci oświetlenia do sieci gminnej
- uzyskanie uzgodnień rozwiązań projektowych od Inwestora (Gminy Nowogród Bobrzański)
- złożenie w odpowiednim Starostwie Powiatowym kompletnej dokumentacji (projektu) wraz z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót
- wykonanie projektu budowlano-wykonawczego – 4 szt. w wersji papierowej i 1 egz. na płycie CD lub pendrive.
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót – 2 szt. w wersji papierowej i 1 egz. na płycie CD lub pendrive.
- wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- 2 szt. w wersji papierowej i 1 egz. na płycie CD lub pendrive.
- jeden raz w tygodniu spotkanie z zamawiającym w celu omówienia postępu prac projektowych (w siedzibie zamawiającego)
Załącznik mapa poglądowa ( dwie lokalizacje – lokalizacja do ustalenia z przedstawicielem Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim po wykonaniu wizji w terenie )
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19987,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19987,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji Bartosz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730898573
7.3.3) Ulica: Zbyszka Godlewskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-552
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI BARTOSZ NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI BARTOSZ NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19987,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
- Wymiana kotłów c.o. na kotły opalane drewnem w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Nadleśnictwo Krzystkowice
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu
więcej: przetargi NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu architektoniczno- budowlanego i projektu technicznego dla inwestycji przy ul. Kolejowej 1 w Ustrzykach Dolnych w podziale na 4 części
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" wraz z budową pumptracku w Sianowie przy ul. A. Mickiewicza.
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" robót remont. wybranych pom. na p. I wg załączonej koncepcji wraz z remontem dachu i przebudową inst. elektroen. i hydrant. p.poż. w bud. Stołówki Centr PW
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Modernizacja domu ludowego w Komornikach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej sali widowiskowo-konferencyjnej w Dubiecku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.