Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00076604/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
- 2021/BZP 00081482/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119702 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych
i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM OŚWIATY W TYCHACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365004185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marszałka Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 323232423
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mco.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tychy.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e32b411d-7610-4cd4-a46d-b8af49f5e8081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowychi z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a438cbfe-c84b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000934/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCO-SZP.261.08.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528215,30 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2021/2022., tj. 187 dni, wg następującego podziału:Część 1: trasa Tychy - Tychy
Część 2: trasa Tychy - Katowice
Część 3: trasa Tychy - Dąbrowa Górnicza
Część 4: trasa Tychy - Oświęcim
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 345530,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2021/2022., tj. 187 dni, wg następującego podziału:Część 1: trasa Tychy - Tychy
Część 2: trasa Tychy - Katowice
Część 3: trasa Tychy - Dąbrowa Górnicza
Część 4: trasa Tychy - Oświęcim
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 66594,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2021/2022., tj. 187 dni, wg następującego podziału:Część 1: trasa Tychy - Tychy
Część 2: trasa Tychy - Katowice
Część 3: trasa Tychy - Dąbrowa Górnicza
Część 4: trasa Tychy - Oświęcim
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 55141,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2021/2022., tj. 187 dni, wg następującego podziału:Część 1: trasa Tychy - Tychy
Część 2: trasa Tychy - Katowice
Część 3: trasa Tychy - Dąbrowa Górnicza
Część 4: trasa Tychy - Oświęcim
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 60948,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332628,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467499,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332628,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSMARKO Marek Masny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270504323
7.3.3) Ulica: Gen Stefana Grota Roweckiego 5
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-748
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332628,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wezwał dnia 15.07.2021 r. Wykonawcę Przedsiębiorstwo Transportowe Łukasz Łach do zawarcia umowy z wykorzystaniem podpisów elektronicznych dotyczącej realizacji zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 2 Pzp w zakresie części 2 i 3 pn. „Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2021/2022”.
Przed zawarciem umowy Zamawiający wymagał od Wykonawcy przedstawienia następujących dokumentów:
1. dowodu rejestracyjnego każdego pojazdu wyznaczonego do świadczenia usługi transportowej w przypadku pojazdu przeznaczonego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich potwierdzenie, że pojazd jest przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych,
2. dokumentów potwierdzających przeszkolenie opiekunów w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej oraz przygotowanie pedagogiczne,*
3. dokumentów potwierdzających posiadanie przez kierowców uprawnień w zakresie kierowania pojazdami.
Brak przedłożenia dokumentów wskazanych powyżej stanowić będzie podstawę do uznania, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umów, w związku z czym Zamawiający postąpi zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 263 Pzp.
Wykonawca do dnia wskazanego w wezwaniu nie przedłożył dokumentów wymaganych przed zawarciem umowy, zatem Zamawiający uznał, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. W związku z tym, że minął termin związania ofertą Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2 i 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49480,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49480,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wezwał dnia 15.07.2021 r. Wykonawcę Przedsiębiorstwo Transportowe Łukasz Łach do zawarcia umowy z wykorzystaniem podpisów elektronicznych dotyczącej realizacji zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 2 Pzp w zakresie części 2 i 3 pn. „Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2021/2022”.
Przed zawarciem umowy Zamawiający wymagał od Wykonawcy przedstawienia następujących dokumentów:
1. dowodu rejestracyjnego każdego pojazdu wyznaczonego do świadczenia usługi transportowej w przypadku pojazdu przeznaczonego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich potwierdzenie, że pojazd jest przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych,
2. dokumentów potwierdzających przeszkolenie opiekunów w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej oraz przygotowanie pedagogiczne,*
3. dokumentów potwierdzających posiadanie przez kierowców uprawnień w zakresie kierowania pojazdami.
Brak przedłożenia dokumentów wskazanych powyżej stanowić będzie podstawę do uznania, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umów, w związku z czym Zamawiający postąpi zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 263 Pzp.
Wykonawca do dnia wskazanego w wezwaniu nie przedłożył dokumentów wymaganych przed zawarciem umowy, zatem Zamawiający uznał, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. W związku z tym, że minął termin związania ofertą Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2 i 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47460,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63011,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47460,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z wpłynięciem do Zamawiającego w dniu 17 czerwca 2021 r. pisma Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu w sprawie braku wolnego miejsca do przyjęcia ucznia na nowy rok szkolny 2021/2022 do SOSW w Oświęcimiu, który miał być dowożony na trasie Tychy – Oświęcim (część 4 prowadzonego postępowania), udzielnie zamówienia na ww. trasie nie leży w interesie publicznym, czego Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć.
Wobec powyższego Zamawiający postanawia jak na wstępie
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Renowacja kanalizacji na terenie miasta Tychy. Remont kolektora południowego metodą rękawa - etap V
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Dostawa opału - pellet drzewny dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Tychach w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli -Aktywna tablica
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla Noclegowni Miejskiej w Tychach w 2025 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2025 r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA W ROKU KALENDARZOWYM 2025
- "Usługa transportowa samochodem dostawczym typu "izoterma" - samochód z kierowcą"
- Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Parzęczew w latach 2024/2025/2026
- Dowóz uczniów z terenu Miasta i Gminy Pleszew do szkół specjalnych w roku 2025
- Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Hańsk do Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola im. Jana Pawła II w Hańsku w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.