Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00426992/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00438491/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-15
- 2022/BZP 00458139/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-25
- 2022/BZP 00460295/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-25
- 2022/BZP 00473299/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie bieżących napraw, przeglądów i konserwacji myjni dezynfektorów w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu - powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: watral@lutycka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.lutycka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie bieżących napraw, przeglądów i konserwacji myjni dezynfektorów w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu - powtórka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5877115f-5f3f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053944/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Przegląd i naprawa myjni dezynfektorów do mycia basenów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426992/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZW/DZP/84/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie bieżących napraw, przeglądówi konserwacji myjni dezynfektorów do mycia basenów i kaczek wraz z dostawą płynu odkamieniająco - nabłyszczającego do maszynowego mycia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu.
Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjne, przeglądy i naprawy myjni dezynfektorów do mycia basenów i kaczek w Szpitalu Wojewódzkim
w Poznaniu (Filia 1, Filia 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 99998,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie bieżących napraw, przeglądówi konserwacji myjni dezynfektorów do mycia basenów i kaczek wraz z dostawą płynu odkamieniająco - nabłyszczającego do maszynowego mycia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu.
Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjne, przeglądy i naprawy myjni dezynfektorów do mycia basenów i kaczek w Szpitalu Wojewódzkim
w Poznaniu (Filia 2, Filia 4).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93225,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93225,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93225,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unitechnika S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780107822
7.3.3) Ulica: Szamotulska 59B
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-566
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93225,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-05 do 2024-01-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44064,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44064,00 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wynajem toalet przenośnych wraz z usługą serwisową na kąpieliskach miejskich
- Budowa budynku strażnicy dla JRG nr 10 KM PSP w Poznaniu - ETAP III
- Remont schodów zewnętrznych, wejściowych do parku od ul. Mostowej, remont alejek (chodników) oraz wykonanie fundamentów pod ławki i kosze na śmieci w parku przylegającym do Muzeum Etnograficznego
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Usługi związane z przeglądami okresowymi i naprawami samochodów ciężarowych marki Mercedes - Benz Unimog U-300
- Gołaszyn: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjnym
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i konserwacji chromatografów zlokalizowanych w laboratoriach GIJHARS wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych
- Usługa na przeglądy, diagnostykę, naprawę wraz z częściami zamiennymi w tym lampa i detektor do aparatu RTG YSIO, Nr ser: 28586
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi serwisowej dla urządzeń Centralnej Sterylizatorni Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Okresowe przeglądy techniczne i konserwacja aparatury medycznej oraz wykonanie testów specjalistycznych
- Naprawa tomografu komputerowego w SPZZOZ - Szpital w Iłży
- PZREGLĄDY APARATURY MEDYCZNEJ
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.