Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00108606/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00154478/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-12
- 2022/BZP 00149684/01 - Wynik z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie dróg wojewódzkich w 2022 r. z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523700517
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5949041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie dróg wojewódzkich w 2022 r. z podziałem na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99d16bfe-b1ad-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025716/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.44 Prace interwencyjne w pasie drogowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108606/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW.N4.361.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 354106,74 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są:Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie drogowym dróg wojewódzkich w 2022 r. z podziałem na 4 części.
2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
a) Część nr 1 – dotyczy RDW Toruń,
b) Część nr 2 – dotyczy RDW Wąbrzeźno,
c) Część nr 3 – dotyczy RDW Wąbrzeźno,
d) Część nr 4 – dotyczy RDW Żołędowo.
3. Zakres i zasady wykonywania usług określa wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) w szczególności Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do wzoru umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 76765,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są:Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie drogowym dróg wojewódzkich w 2022 r. z podziałem na 4 części.
2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
a) Część nr 1 – dotyczy RDW Toruń,
b) Część nr 2 – dotyczy RDW Wąbrzeźno,
c) Część nr 3 – dotyczy RDW Wąbrzeźno,
d) Część nr 4 – dotyczy RDW Żołędowo.
3. Zakres i zasady wykonywania usług określa wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) w szczególności Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do wzoru umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 65156,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są:Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie drogowym dróg wojewódzkich w 2022 r. z podziałem na 4 części.
2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
a) Część nr 1 – dotyczy RDW Toruń,
b) Część nr 2 – dotyczy RDW Wąbrzeźno,
c) Część nr 3 – dotyczy RDW Wąbrzeźno,
d) Część nr 4 – dotyczy RDW Żołędowo.
3. Zakres i zasady wykonywania usług określa wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) w szczególności Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do wzoru umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 65156,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są:Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie drogowym dróg wojewódzkich w 2022 r. z podziałem na 4 części.
2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
a) Część nr 1 – dotyczy RDW Toruń,
b) Część nr 2 – dotyczy RDW Wąbrzeźno,
c) Część nr 3 – dotyczy RDW Wąbrzeźno,
d) Część nr 4 – dotyczy RDW Żołędowo.
3. Zakres i zasady wykonywania usług określa wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) w szczególności Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do wzoru umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 147029,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa opakowań z włókniny i krepiny
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z mediacji w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Przegląd i naprawa obmurza w kotłach w ZTPOK ProNatura w Bydgoszczy
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej pn. "Człowiek w gospodarce i społeczeństwie 5.0. nowe wyzwania edukacyjne i zawodowe w czasach rozwoju AI"
- Dostawa opon do pojazdów MKUO ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- DOSTAWA WIELOFUNKCYJNEJ WIERTARKI OTOLOGICZNEJ Z FUNKCJĄ SHAVERA I SKITEREM
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Budowa placu manewrowego wraz z wiatą garażową w ramach projektu pn. "Nowe umiejętności-nowe możliwości-zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia kursu obsługi wózków jezdniowych dla uczniów ZSE...".
- Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych Nr 1911T oraz Nr 1913T na odcinku o łącznej długości 571 mb w miejscowości Krasocin
- Modernizacja drogi wewnętrznej w Chrzowicach
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 835 relacji Lublin-Grabownica Starzeńska polegająca na budowie chodnika w km 142+950 - km 143+164 strona prawa w miejscowości Gniewczyna Łańcucka"
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno
więcej: Oznakowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.