Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00059307/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00100756/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598624280
1.5.8.) Numer faksu: 598622559
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umlebork.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8d3c541-7f21-49dc-afab-909f8f309fd5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045591/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Utworzenie 118 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do 3 lat w ramach nowej inwestycji Żłobka nr 1 wraz z przebudową Przedszkola nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH + 2022-2029"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059307
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.Z.1.2025.IM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15885565,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola.
2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszej SWZ oraz załącznikiem nr 10, na który składa się:
2.1. dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa dwóch budynków oświatowych z dostosowaniem do funkcji żłobka i przedszkola wraz z ich rozbudową” wykonanej przez Biuro Projektowe G&G PROJEKT ul. Dekabrystów 29/2, 42-218 Częstochowa, która składa się z:
2.1.1. Projektu Budowlanego (Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno-Budowlany, Projekt Techniczny, Projektu Wykonawczego);
2.1.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2.1.3. Wykazu wyposażenia meblowego
2.1.4. Wykazu wyposażenia technologicznego kuchni
2.2. Projektu technicznego usunięcia kolizji z i elektroenergetycznej;
2.3. decyzja pozwolenia na budowę nr 323/24 z dnia 05.12.2024r.
3. Ponadto przedmiotowe zamówienie obejmuje:
3.1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie decyzji pozwolenia na częściowe użytkowanie (dla budynków A oraz C) wydanej przez właściwy terenowo organ Nadzoru Budowlanego.
3.2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie dla całego przedsięwzięcia wydanej przez właściwy terenowo organ Nadzoru Budowlanego.
4. Wykonawca ma obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia w następującej kolejności:
4.1. Etap I:
4.1.1. Organizacja placu budowy oraz zabezpieczenie terenu robót.
Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia przekazania terenu budowy dokona rozbiórki schodów znajdujących się na północnej elewacji budynku A (obecnie budynek Szkoły Podstawowej nr 8). Następnie wykona utwardzenia części terenu powstałego po rozbiórce schodów i zabezpieczenia terenu budowy oraz zamontuje i uruchomi tymczasową lampę oświetleniową na budynku, oświetlającą teren przed wejściem do placówki.
Wszystkie prace należy wykonać w sposób zapewniający bezpieczeństwo uczniów, pracowników szkoły i innych osób korzystających z placówki.
Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zakończeniu prac związanych z organizacją placu budowy i zabezpieczeniu terenu robót. Wykonawca może przystąpić do wykonywania kolejnych etapów inwestycji po odbiorze przez przedstawicieli Zamawiającego organizacji placu budowy oraz zabezpieczenia terenu robót.
Wyżej opisany zakres prac przygotowawczych związanych z organizacją terenu budowy w części północnej - przy budynku A – zawiera elementy wymagane przez Zamawiającego.
Orientacyjny schemat organizacji terenu budowy, o którym mowa w pkt. 5.1.1 stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
4.1.2 Wykonawca ma obowiązek, w ramach organizacji placu budowy, przenieść istniejącą wiatę śmietnikową, znajdującą się pomiędzy budynkami, w miejsce wskazane przez Zamawiającego
w obrębie nieruchomości.
4.2. Etap II:
4.2.1. Usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą elektroenergetyczną.
Wykonawca ma obowiązek dokonania wszelkich formalności z właścicielem infrastruktury ENERGA-OPERATOR S.A. umożliwiających wykonanie robót mających na celu usunięcie kolizji zgodnie z dokumentacją pn. Usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej w miejscowości Lębork przy ul. Emilii Plater.
4.2.2. Budowa budynku C.
4.3. Etap III:
4.3.1. Przebudowa budynku A (obecnie budynek Szkoły Podstawowej nr 8)
5.3.2. Wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku C oraz budynku A, niezbędnego do funkcjonowania obiektu (m.in. utwardzenia terenu, wiata śmietnikowa, ogrodzenie pomiędzy częścią A, C a częścią B) .
Fragment zagospodarowania terenu wokół budynku C oraz budynku A, niezbędnego do funkcjonowania obiektu, o którym mowa w niniejszym pkt stanowi załącznik nr 12 do SWZ (z wyłączeniem placów zabaw oraz utwardzeń – kostka - o szer. 2,65m oraz powierzchni utwardzonych żwirem).
4.3.3. Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia technologicznego kuchni;
4.3.4. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego budynków C i A;
4.3.5. Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie dla budynku A oraz budynku C - decyzja pozwolenia na użytkowanie przed wykonaniem wszystkich robót budowlanych objętych decyzją pozwolenia na budowę, wydanej przez właściwy terenowo organ Nadzoru Budowlanego.
Wykonawca może przystąpić do wykonywania kolejnych etapów inwestycji po uzyskaniu decyzji, o której mowa w niniejszym punkcie.
4.4. Etap IV:
4.4.1. Przebudowa budynku B.
4.4.2. Wykonanie pozostałych elementów zagospodarowania terenu w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową.
4.4.3. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego budynku B.
4.4.4. Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obejmującej wykonanie wszystkich robót objętych decyzją pozwolenia na budowę oraz zakresem niniejszego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45432110-8 - Kładzenie podłóg
44111400-5 - Farby i okładziny ścienne
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty oraz oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19600000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25487445,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Dokumentacja - "Przebudowa drogi powiatowej nr 1306G Sarbsk - Ulinia w km 7+500 do km 10+300" (ZRID)
- Budowa oświetlenia ulicznego: ulica Witosa boczna II oraz ulica Lubelska boczna w Lęborku
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów medycznych dla Bloku Operacyjnego.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stryjewskiego w Lęborku, dz. nr 274, obręb 3.
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELONEGO NA BOISKO TRENINGOWE
- Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap I)
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
więcej: Farby i okładziny ścienne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.