eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KruszwicaRemont promu linowego "OSTRÓWEK II" w miejscowości Złotowo dla odnowy klasy żeglugowej



Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont promu linowego „OSTRÓWEK II” w miejscowości Złotowo dla odnowy klasy żeglugowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont promu linowego „OSTRÓWEK II” w miejscowości Złotowo dla odnowy klasy żeglugowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f24db28-9b11-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037000/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Remont promu linowego „OSTRÓWEK II” w miejscowości Złotowo w celu odnowienia klasy żeglugowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051655

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 50241200-8 Usługi w zakresie naprawy promów

Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 9 tygodni od dnia zawarcia umowy

I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- Przygotowanie promu do prac remontowych, rozdzielenie kadłuba, a po zakończonych pracach scalenie i zwodowanie
- Oczyszczenie poprzez szlifowanie części podwodnej i nadwodnej poszycia kadłuba – dno, burty, pokład
- Uzupełnienie powłok malarskich farbami antykorozyjnymi (epoksydowymi) w miejscach ubytków
- Naniesienie powłoki malarskiej – farba antyporostowa na podwodną część kadłuba
- Oczyszczenie poprzez piaskownie wewnętrznych przestrzeni kadłuba – poszycie i usztywnienia, nałożenie powłoki antykorozyjnej, uzupełnienie ubytków korozyjnych masą wypełniającą, wymalowanie
- Uzupełnienie ubytków powłok antykorozyjnych przestrzeni wewnętrznych kadłuba promu
- Wymiana blach o grubości 5 mm pokładu promu
- Wykonanie przeglądu wind służących do podnoszenia i opuszczania klap wyjazdowych wraz z ich konserwacją
- Demontaż zespołów przeciągowych – czyszczenie i konserwacja, wymiana rolek urządzenia przeciągowego promu wraz łożyskowaniem (22309)
- Piaskowanie i malowanie farbami epoksydowymi pokładu zewnątrz
- Demontaż, montaż drewnianego pokładu bocznego, legarów
- Demontaż, montaż belek drewnianych oddzielających pokład główny od pokładów bocznych lewa strona
- Demontaż, montaż belek drewnianych pokładu głównego
- Wymiana elementów łączących kadłub – połączenia gwintowe
- Przegląd konserwacja urządzenia kotwicznego – wciągarka, łańcuch kotwiczny, kotwica
- Naniesienie powłok malarskich na elementy oznaczenia promu
- Naprawa klap wjazdowych promu
- Montaż nowego pokrycia drewnianego klap; płyty przeciwpoślizgowe
- Oczyszczenie poprzez piaskownie łodzi towarzyszącej
- Malowanie farbami epoksydowymi łodzi towarzyszącej

Podstawowe dane eksploatacyjne:
- Nazwa: „Ostrówek II”
- Miejsce eksploatacji: W ciągu drogi gminnej Ostrówek – Złotowo
- Rok budowy promu:1990
- Długość 23,76m
- Największa długość 29,12m
- Szerokość 7,62m
- Największa szerokość 8,85m
- Wysokość 0,85m
- Maksymalna szerokość przelotowa 3,97m
- Minimalna szerokość przelotowa 3,77m
- Średnie zanurzenie statku pustego 0,37m
- Wolna burta 280mm
- Nośność 32 t
- Wyporność 84 t

II. Warunki ogólne naprawy

1) Remont dla przedłużenia dokumentu bezpieczeństwa zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów.
2) Zamawiający wyznaczy przedstawiciela do bezpośredniego nadzoru i uzgodnień nad pracami remontowymi.
3) Zamawiający dopuszcza zmiany ilościowe do 30% poszczególnych elementów rozliczeniowych zawartych w przedmiarze robót w trakcie realizacji.
Zamawiający może zrezygnować z poszczególnych etapów prac.
4) Materiały użyte do wykonywania prac remontowych dostarcza Wykonawca wraz
z niezbędnymi certyfikatami materiałowymi.
5) Farby użyte do wykonywania prac remontowych muszą pochodzić z pakietu farb używanych w przemyśle okrętowym.
6) Wykonawca przedstawi prom do prób szczelności na wodzie w obecności inspektora nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego, celem sporządzenia protokołu końcowego. Koszty przeprowadzenia prób szczelności na wodzie ponosi wykonawca.
7) Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie prac remontowych poza miejscowością Złotowo. Przedmiot umowy zostanie wydany wykonawcy na podstawie protokołu przekazania promu do remontu.

III. Uwagi remontowo – eksploatacyjne

- Wykonawca remontu winien przedstawić wymagane atesty na materiały użyte do naprawy i zakupiony sprzęt.
- Protokoły konieczności wymagają uzgodnienia i zatwierdzenia do wykonawstwa przez przedstawiciela zamawiającego.
- Wykonawca zleci upoważnionemu podmiotowi gospodarczemu wykonanie pomiarów grubości podszycia kadłuba.

IV. Wytyczne dla Wykonawcy

1) Zamawiający wymaga załączenia kosztorysu ofertowego wypełnionego na podstawie załączonego przez Zamawiającego przedmiaru robót zawierającego pełen zakres zamówienia.
2) Zamawiający informuje, że ilości podane w przedmiarze robót są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. Co za tym idzie wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zmianie. Zmiana ilościowa robót musi być dokonana wyłącznie na podstawie protokołu konieczności.
3) Obowiązuje wynagrodzenie kosztorysowe.
4) Ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym złożonym wraz z ofertą nie ulegają zmianie przez cały okres trwania umowy.
V. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95. ustawy PZP:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami remontowymi w zakresie realizacji przedmiotu umowy w ilości osób niezbędnej do ich realizacji, w tym pracownik ogólnobudowlany – prace spawalnicze, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte w §15 wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50241200-8 - Usługi w zakresie naprawy promów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590900,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168497,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590900,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EFB PARTNER JERZY KRUCZYŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361331809

7.3.3) Ulica: ul. Polna 63

7.3.4) Miejscowość: Serock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590900,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.