eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goworowo"Rozbudowa oświetlenia ulicznego i montaż lamp solarnych wzdłuż dróg gminy Goworowo"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119776 z dnia 2021-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa oświetlenia ulicznego i montaż lamp solarnych wzdłuż dróg gminy Goworowo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY GOWOROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000538998

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ostrołęcka 21

1.5.2.) Miejscowość: Goworowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-440

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 761 40 43

1.5.8.) Numer faksu: 29 761 42 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@goworowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goworowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa oświetlenia ulicznego i montaż lamp solarnych wzdłuż dróg gminy Goworowo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cb57f20-d801-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000181/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa oświetlenia ulicznego i montaż lamp solarnych wzdłuż dróg gminy Goworowo.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097189/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.7.2021.JC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263780,12 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. „Rozbudowa oświetlenia ulicznego i montaż lamp solarnych wzdłuż dróg gminy Goworowo”. Zadanie zostało podzielone na dwie części:
Część 1 – Budowa linii oświetlenia ulicznego w Dzbądzku, Kobylinie i Pokrzywnicy Kolonii, dofinansowanych ze środków finansowych budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2021”.
1) Budowa linii oświetlenia ulicznego w Dzbądzku – do realizacji budowa linii na odcinku od istniejącego słupa G-11 do projektowanego słupa G-19, wraz z posadowieniem 5 nowych punktów świetlnych. Zakres prac opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót.
2) Budowa linii oświetlenia ulicznego w Kobylinie – do realizacji budowa kompletnego zakresu odcinka nr 1 projektu budowlanego we wsi Kobylin. Zakres prac opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót.
3) Budowa linii oświetlenia ulicznego w Pokrzywnicy Kolonii – do realizacji budowa kompletnego zakresu projektu budowlanego. W ramach zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy wszystkie materiały do wykonania nowej sieci. Zakres prac opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 73347,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Budowa linii oświetlenia ulicznego w Jaworach Wielkopolu, Pasiekach, Wólce Brzezińskiej i Wólce Kunińskiej.
1) Budowa linii oświetlenia ulicznego w Jaworach Wielkopolu – do realizacji budowa kompletnego zakresu projektu budowlanego. Zamawiający przekaże Wykonawcy zakupione w ubiegłym roku 5 kompletnych słupów wirowanych E-10,5/2,5 wraz z ustojami, 2 kompletne pojedyncze słupy ŻN-10 wraz z ustojami oraz 4 kompletne oprawy sodowe WSL-800 70 W wraz ze źródłem światła SONT 70W. Zakres prac opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót.
2) Budowa linii oświetlenia ulicznego w Pasiekach – do realizacji budowa kompletnych zakresów projektów budowlanych w ul. Leśnej (w obrębie ewid. Pasieki Józefowo, Ponikiew Mała i Kaczka) oraz w miejscowości Józefowo (w obrębie ewid. Pasieki Józefowo). Dodatkowo należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego 2 sztuki opraw LED o mocy 200W wraz z panelem solarnym oraz 2 szt. słupów stalowych o wysokości 5 m wraz z fundamentem betonowym. Poglądowe rysunki i opisy sprzętu znajdują się w załączniku do SWZ.
3) Budowa linii oświetlenia ulicznego w Wólce Brzezińskiej – Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego 15 sztuk opraw LED o mocy 200W wraz z panelem solarnym oraz 15 szt. słupów stalowych o wysokości 5 m wraz z fundamentem betonowym. Poglądowe rysunki i opisy sprzętu znajdują się w załączniku do SWZ.
4) Budowa linii oświetlenia ulicznego w Wólce Kunińskiej – do wykonania część kablowa projektu budowlanego. Zakres prac opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 190432,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Mając powyższe na
względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123864,81 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Mając powyższe na
względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235706,89 PLN

2021-07-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.