Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298135/01 - Wynik z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119820 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Świętochłowicach wraz z ich opieką w czasie transportu do placówek oświatowych w Świętochłowicach oraz poza w roku szkolnym 2021/2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Oświaty w Świętochłowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361677929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 8
1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2453 129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzo@mzo.swietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.swietochlowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Świętochłowicach wraz z ich opieką w czasie transportu do placówek oświatowych w Świętochłowicach oraz poza w roku szkolnym 2021/2022.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed36d6ad-e894-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006112/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Św-cach z opiekunami do placówek oświatowych i ośrodków rehabilitacyjno-wychowawczych w roku szkolnym 2021/2022.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami drogą elektroniczną. Adres strony internetowej Zamawiającego, na który można przesyłać korespondencję związaną z postępowaniem to: mzo@mzo.swietochlowice.pl. Strona internetowa, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postepowaniem o udzielenie zamówienia: http://bip-slaskie.pl/mzoswietochlowice/. Adres strony internetowej Zamawiającego: www.mzo.swietochlowice.pl.3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Strona internetowa, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postepowaniem o udzielenie zamówienia: http://bip-slaskie.pl/mzoswietochlowice/. Adres strony internetowej Zamawiającego: www.mzo.swietochlowice.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazują pisemnie na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: mzo@mzo.swietochlowice.pl powołując się na nazwę zamówienia.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 RODO oraz z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarza-niem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrek-tywy 95/46/WE (RODO) zamawiający informuje, iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Zarząd Oświaty z siedzibą w Świętochłowicach przy ul. Bytomskiej 8.
2. Inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Administratora jest Pan Tobiasz Brachaczek, z którym kontaktować można się poprzez adres e-mail: iod@mamrodo.pl lub telefonicznie: 32 438 68 06.
3./Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia złożonych ofert w związku z prowadzeniem przetargu na dowóz dzieci do placówek oświatowych. Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest działanie przed zawarciem umowy oraz realizacja obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO). Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest art. 97 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z realizacją art. 32 pkt 5,6 oraz art. 39 pkt 2,3,4 i 5 ustawy z dnia 14.12.2016r. Prawo oświatowe.
4. W przypadku zawarcia umowy dane będą przetwarzane w celu jej realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO) oraz ustalenia, obrony lub docho-dzenia ewentualnych roszczeń co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne w celu rozpatrzenia złożonych ofert, po tym czasie zgodnie z art. 97 ustawy Prawo zamówień publicznych przez 4 lata. W przypadku zawarcia umowy przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczegółowymi.
6. Przysługuje Państwu prawo do:
1)żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych,
2) ich sprostowania (poprawiania), które nie może naruszać integralności protokołu oraz jego za-łączników; nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
3) usunięcia danych osobowych
4) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, które nie ogranicza przetwarzania danych oso-bowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
5) wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
6) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż prze-twarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016.
7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją nie po-danie danych będzie brak możliwości rozpatrzenia Państwa oferty.
8. Dostęp do Państwa danych będą mieli upoważnieni pracownicy administratora w ramach wyko-nywania swoich obowiązków służbowych oraz osoby fizyczne bądź prawne, z którymi zostanie zawarta umowa na świadczenie usług w ramach weryfikacji ofert.
9. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu i nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZO.271.6.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport 60 dzieci i uczniów (orientacyjna liczba dzieci i uczniów przewidywana przez Zamawiającego) zaplanowany do placówek oświatowych na terenie Miasta Świętochłowic.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: norma emisji spalin EURO (środowiskowa)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Transport 37 dzieci i uczniów (orientacyjna liczba dzieci i uczniów przewidywana przez Zamawiającego) zaplanowany do placówek oświatowych i środków rehabilitacyjno-wychowawczych poza teren Miasta Świętochłowice:
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: norma emisji spalin EURO (środowiskowa)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności musi posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919),
2) w przypadku składania oferty na część I zamówienia, w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonali dwie (2) usługi, których przedmiotem były usługi przewozowe osób niepełnosprawnych o wartości usługi nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda usługa,
3) w przypadku składania oferty na część II zamówienia, w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonali dwie (2) usługi, których przedmiotem były usługi przewozowe osób niepełnosprawnych o wartości usługi nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda usługa,
4) w przypadku składania oferty na część I zamówienia wykażą, że dysponują lub będą dysponować co najmniej 5 sprawnymi technicznie oznakowanymi środkami transportu do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej 1 pojazd dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Samochód ten powinien być wyposażony w rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną, odpowiednie pasy bezpieczeństwa oraz powinien posiadać co najmniej 1 miejsce dla pasażera przewożonego w wózku inwalidzkim uniemożliwiającego jego przesuwanie podczas jazdy np. szyny do mocowania wózków. Pojazd musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkiem oraz w podstawki na siedzenia w ilości odpowiadającej przewożonym dzieciom, których wzrost nie przekracza 135 cm. Na prośbę rodziców/opiekunów przewożonych dzieci, których wzrost przekracza 135 cm należy odpowiednio zwiększyć ilość podstawek na siedzenia. Pojazd musi zapewniać swobodny dostęp opiekuna do każdego dziecka. Pojazdy muszą posiadać aktualne dowody rejestracyjne z wpisem w miejscu przeznaczenia-przewóz osób niepełnosprawnych oraz polisy ubezpieczenia OC i NNW,
5) w przypadku składania oferty na część II zamówienia wykażą, że dysponują lub będą dysponować co najmniej 6 sprawnymi technicznie oznakowanymi środkami transportu do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością dostosowania co najmniej 1 pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pojazd musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkiem oraz w podstawki na siedzenia w ilości odpowiadającej przewożonym dzieciom, których wzrost nie przekracza 135 cm. Na prośbę rodziców/opiekunów przewożonych dzieci, których wzrost przekracza 135 cm należy odpowiednio zwiększyć ilość podstawek na siedzenia. Pojazd musi zapewniać swobodny dostęp opiekuna do każdego dziecka. Pojazdy muszą posiadać aktualne dowody rejestracyjne z wpisem w miejscu przeznaczenia-przewóz osób niepełnosprawnych oraz polisy ubezpieczenia OC i NNW. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy wykazać dysponowanie liczbą pojazdów odpowiadającą sumie dla poszczególnych części. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (wszystkich zadań),
6) w przypadku składania oferty na część I zamówienia wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierowcami w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. minimum 5 kierowcami posiadającymi prawo jazdy oraz świadectwo kwalifikacji zawodowych zgodnie z przepisem art. 39 a ust. 1 ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919) oraz opiekunami w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów, tj. minimum 5 opiekunami posiadającymi ukończony kurs pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych,
7) w przypadku składania oferty na część II zamówienia wykażą, że dysponują kierowcami w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. minimum 6 kierowcami posiadającymi prawo jazdy oraz świadectwo kwalifikacji zawodowych zgodnie z przepisem art. 39 a ust. 1 ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919), oraz opiekunami w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. minimum 6 opiekunami posiadającymi ukończony kurs pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy wykazać dysponowanie liczbą kierowców oraz opiekunów odpowiadającą sumie dla poszczególnych części. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania (wszystkich zadań),
8) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000zł.
2. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: „spełnia” lub „nie spełnia”, w oparciu o przedmiotowe i podmiotowe środki dowodowe oraz zawarte w nich informacje. W przypadku oferty wspólnej Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców będzie go spełniał lub spełniać go będą Wykonawcy składający ofertę wspólną. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału Wykonawcy musi być złożone wyłącznie w formie oryginału. W przypadku dokumentów potwierdzających wartość zamówienia, wartości podane w walutach innych niż złoty polski należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień odbioru tych usług podając datę i kurs. Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, co do którego mają miejsce okoliczności wymienione w art. 108 ust. 1 ustawy.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć wykonawcę, co do którego mają miejsce okoliczności wymienione w art. 109 ust. 1 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów, w oparciu, o które zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia zamieszczony w załączniku nr 2).
2. Aktualne zezwolenie lub licencja na wykonywanie transportu drogowego osób zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919, 1005).
3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4.
4. Dowody dotyczące głównych usług wymienionych w wykazie, określające, że usługi wykazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Pod pojęciem „głównych usług” zamawiający rozumie usługi związane z przewozem osób niepełnosprawnych o wartości niezbędnej do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. Dowodami, o których mowa w pkt 3 są:
1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert,
2) oświadczenie wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej,
3) w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5.
6. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
7. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6.
8. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:1) zmiany liczby uczniów,
2) zmiany liczby dni realizacji zamówienia,
3) zmiany trasy,
4) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.
5) konieczności zmiany osób, które będą wykonywać usługi (kierowcy, opiekunowie) z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy (np. długotrwała choroba, śmierć, utrata uprawnień).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty wraz z dokumentami w dziale IX oraz jej wycofanie odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej htps://miniportal.uzp.gov.pl/. System miniPortal zapewnia bezpłatną możliwość szyfrowania ofert.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-27 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca zamierzający powierzyć podwykonawcom realizację części zamówienia zobowiązany jest umieścić taką informację w składanej ofercie wraz z podaniem firm podwykonawców oraz zakresu usług jakie zamierza im powierzyć, pod warunkiem, że podwykonawca jest znany na etapie składania ofert. Powierzenie podwykonawcom realizacji części zamówienia w trakcie trwania umowy, nie może mieć wpływu na wzrost ceny za 1 dzień świadczenia usługi.2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
- Wyłapywanie i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt oraz wyłapywanie, transport oraz umieszczenie chorych lub wymagających pomocy dzikich zwierząt w Ośrodku
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i niemedycznych w butlach, tlenu ciekłego do zbiornika kriogenicznego wraz z infrastrukturą umożliwiającą odbiór i magazynowanie tlenu ciekłego na potrzeby Ze (...)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Świętochłowicach w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2025r.
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.