eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaNabycie praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń PaloAlto 3020 oraz systemu Panorama oraz wsparcia do posiadanych licencji funkcjonalnych



Ogłoszenie z dnia 2022-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Nabycie praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń PaloAlto 3020 oraz systemu Panorama oraz wsparcia do posiadanych licencji funkcjonalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363190367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tytusa Chałubińskiego 4/6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-928

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mi.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/infrastruktura

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nabycie praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń PaloAlto 3020 oraz systemu Panorama oraz wsparcia do posiadanych licencji funkcjonalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd55bdcd-a11b-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083249/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-5.2510.3.2022.GK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nabycie praw do korzystania z usługi
1 wsparcia technicznego do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń PaloAlto 3020 oraz Systemu Panorama na poziomie Premium support przez okres 24 miesięcy licząc od dnia 1 kwietnia 2022 r.;
2 wsparcia do posiadanych przez Zamawiającego trzech licencji funkcjonalnych (GlobalProtect Gateway, Threat prevention, ADVURL Filtering) do urządzeń PaloAlto 3020, o których mowa w pkt 1), na poziomie Premium support przez okres 24 miesięcy licząc od dnia 1 kwietnia 2022 r.;
3 wsparcia techniczne do posiadanych przez Zamawiającego dwóch sklastrowanych urządzeń PaloAlto 3020 oraz Systemu Panorama na poziomie Premium support przez okres 12 miesięcy licząc od dnia 11 stycznia 2023 r.;
4 wsparcia do posiadanych przez Zamawiającego trzech licencji funkcjonalnych (GlobalProtect Gateway, Threat prevention, ADVURL Filtering) do urządzeń PaloAlto, o których mowa w pkt 3), na poziomie Premium support przez okres 12 miesięcy licząc od dnia 11 stycznia 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308036,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319522,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308036,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRECOM Spółka Akcyjna Sp. K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242348867

7.3.3) Ulica: Czyżewska 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-908

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308036,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 7 dni od dnia zawarcia Umowy, do zapewnienia usługi, o której mowa w § 1 ust. 2 pkt. 1) i 2) PPU przez okres 24 miesięcy licząc od dnia 1 kwietnia 2022 r. do dnia 31 marca 2024 r.
2. Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 7 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia, do zapewnienia usługi, o której mowa w § 1 ust. 2 pkt. 3) i 4) PPU przez okres 12 miesięcy licząc od dnia 11 stycznia 2023 r. do dnia 10 stycznia 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.