Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00083249/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Nabycie praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń PaloAlto 3020 oraz systemu Panorama oraz wsparcia do posiadanych licencji funkcjonalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363190367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tytusa Chałubińskiego 4/6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-928
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/infrastruktura
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nabycie praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń PaloAlto 3020 oraz systemu Panorama oraz wsparcia do posiadanych licencji funkcjonalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd55bdcd-a11b-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083249/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-5.2510.3.2022.GK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nabycie praw do korzystania z usługi
1 wsparcia technicznego do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń PaloAlto 3020 oraz Systemu Panorama na poziomie Premium support przez okres 24 miesięcy licząc od dnia 1 kwietnia 2022 r.;
2 wsparcia do posiadanych przez Zamawiającego trzech licencji funkcjonalnych (GlobalProtect Gateway, Threat prevention, ADVURL Filtering) do urządzeń PaloAlto 3020, o których mowa w pkt 1), na poziomie Premium support przez okres 24 miesięcy licząc od dnia 1 kwietnia 2022 r.;
3 wsparcia techniczne do posiadanych przez Zamawiającego dwóch sklastrowanych urządzeń PaloAlto 3020 oraz Systemu Panorama na poziomie Premium support przez okres 12 miesięcy licząc od dnia 11 stycznia 2023 r.;
4 wsparcia do posiadanych przez Zamawiającego trzech licencji funkcjonalnych (GlobalProtect Gateway, Threat prevention, ADVURL Filtering) do urządzeń PaloAlto, o których mowa w pkt 3), na poziomie Premium support przez okres 12 miesięcy licząc od dnia 11 stycznia 2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308036,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319522,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308036,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRECOM Spółka Akcyjna Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242348867
7.3.3) Ulica: Czyżewska 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-908
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TRECOM S.A." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"TRECOM S.A." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308036,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 7 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia, do zapewnienia usługi, o której mowa w § 1 ust. 2 pkt. 3) i 4) PPU przez okres 12 miesięcy licząc od dnia 11 stycznia 2023 r. do dnia 10 stycznia 2024 r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 47+111 do km 47+544 na terenie m. Wyszków, gmina Wyszków, powiat wyszkowski" - nr postępowania 074/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Trzebiechów"
- Zdalne świadczenie usługi serwisu Systemów Telekomunikacyjnych oraz Platformy Integracyjnej TechLink
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Zabrodzie"
- Zakup i dostarczenie licencji dla systemu Hadrone oraz świadczenie usługi SLA przez okres 12 miesięcy
- Dostawa oprogramowania do symulacji kompresorów HPM
- Zapewnienie wsparcia technicznego producenta i świadczenia wsparcia technicznego przez Wykonawcę dla urządzeń sieciowych Cisco
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.